Cateva observatii si completari:
CJ-90-HOT scrie:
aveti mare grija cum spalati sticla pe interior pt ca se zgarie FOARTE USOR, deci mare atentie.DAR am gasit solutia pt faruri mai puternice le-am schimbat cu angel-uri, arata si mai frumos masina cu ele si au fost si mai ieftine decat cele normale,cu mult.ce sa va spun sa aveti spor la curatat si mare grija la curatarea sticlei pe interior ca se zgarie foarte usor, pt ca ca patitul nu stie nimeni.bafta baieti.
Nu se zgarie sticla pe interior, ci se strica protectia antiaburire. Tonny, prin frecarea cu peria aia, tocmai ai dat jos stratul antiaburire de pe sticla farului. Dealtfel e recomandat ca pe interior sa spalati doar cu apa calduta si in niciun caz cu detergent sau sapun, pentru ca se va matui. Daca are strat de praf, stergeti-o delicat (cam cum se mangaie femeia

)cu degetele sub jet de apa.
DriftingCalibra scrie:
[b]10.In spatele lupei se va vedea o bucata in forma de semi'luna,bucata aceea de tabla are rolul de a putea regla corect farurile. Fiind situata in partea de jos si nu in partea de sus , am constat ca nu are rolul de stopare a bataii luminii in sus fiind un prilej prin care ar stopa orbirea celorlalti participanti la trafic care vin din sens opus.
Se ia acea bucata de tabla si se stramba catre exterior pana in momentul in care se lipeste de ansamblu " VEZI FOTO ".
Tocmai pentru ca e pozitionata jos are rolul de a nu arunca lumina in ochii celor ce vin din contrasens (reflexia luminii?) deci e total "interzis" sa scoateti sau indoiti acea bucata de tabla. Momentan nu-mi mai vine nimic, daca-mi mai amintesc ceva, revin.
16V Calibra proud owner.
X20XEV rebuilt