Prima pagină SUBIECTE TEHNICE TUTORIALE / DYI / CUM SA?... TUTORIAL: Cum sa am 4x4 pe calibra FWD

TUTORIAL: Cum sa am 4x4 pe calibra FWD

Cum rezolvam diverse probleme.. Reportaje cu poze si descriere amanuntita

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
Din pacate noi suntem MULT in urma altora....dar macar sa visam :)
http://www.migweb.co.uk/forums/car-talk ... rning.html
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

[email protected]@[email protected] Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Din cate am vazut/inteles omul vrea sa puna:
1. cutie de transfer de OMEGA 3.0?
2. planetare "custom-made" ca sa se potriveasca cu cutia de transfer/rotile de Cali???

Offtopic: La un moment dat mi-a trecut prin cap sa fac un mix intre un Last Edition si un Turbo, dar nu ma gandeam ca e posibil sa instalezi si 4x4ul
Calibra Turbo, C20LET, 1993

alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
Din cate am vazut/inteles omul vrea sa puna:
1. cutie de transfer de OMEGA 3.0?
2. planetare "custom-made" ca sa se potriveasca cu cutia de transfer/rotile de Cali???

Offtopic: La un moment dat mi-a trecut prin cap sa fac un mix intre un Last Edition si un Turbo, dar nu ma gandeam ca e posibil sa instalezi si 4x4ul


din cate am inteles eu, omul a evitat si problema umflaturii in podea. a taiat doar anumite parti din podea din ce am vazut p-acolo, ca sa incapa cardanu.
a folosit pe spate un diferential cu alunecare limitata de opel senator 3.0 24v planetare custom (partea din diferential fiind de senator, partea din exterior de calibra turbo. din cate am inteles nu toate modelele de senator 3.0 au acel diferential.
diferential central permanent cu vasco-cuplaj
a schimbat cadrul verso cu unul de calibra turbo, deoarece bucla pe unde trece cardanul este pozitionata altundeva. a schimbat traseul conductelor de frana deoarece noul versou venea direct peste ele, a fabricat suporti pentru sustinerea cardanului, esapament custom-made

oricum, foarte dificil de facut asa ceva, dar nu imposibil.ma mir totusi cat de usor s-au potrivit piesele pe puntea spate (diferential + planetare) trecand peste faptul ca a taiat din carcasa diferentialului ca sa incapa.

LE: din pacate nu ma pricep foarte bine, dar am impresia ca acel " Quaife diff" inlocuieste clasica cutie de transfer.

LE2: la un momentdat autorul posturilor puncteaza avantajele sistemului 4x4 ce l-a implementat:

"......Whereas in my setup the Quaife ATB in the front will keep varying the power to whichever wheel has more grip and the LSD in the back will only let a rear wheel turn approx 1 rotation more than the other before sending the power to the other wheel."

"Also another big advantage I don;t have the lump in the passenger footwell that standard Cally T's have "

".......... Soon had to start playing with the engine and then found I couldn't use all the power with 2WD so I came up with the plan to make it AWD with the Quaife diff, rear LSD and permament VC centre diff."
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
interesant e ca transformarea a durat doar 6 zile!
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990


Înapoi la TUTORIALE / DYI / CUM SA?...

cron