Pana la urma am ajuns acasa tras si au inceput verificarile, mai intai doar taica-miu, care desi e "de meserie" se pricepe mai mult la Rabe si Saviemuri. Apoi cu alt prieten mecanic, verificat tot, admisie, debitmetru, bujii schimbate, pompa si filtru de benzina, totul mergea perfect, dar deja nu mai pornea sau pornea f greu si murea imediat. Pana la urma azi m-am decis sa o pun pe tester, dar chiar inainte sa o pun, am pornit-o sa se uite la ea si imediat a venit verdictul: toba infundata. Am desfacut evacuarea dupa catalizator, si intr-adevar si-a revenit. Noroc ca mai intalnise omul vreo 3-4 cazuri, ca altfel cred ca o desfaceam toata si tot nu-i dadeam de cap.
Cum nu puteam sa o las asa am taiat a2a toba (cea de dupa catalizator), si fagurele sau ce e ala acolo era carbonizat si infundat. Solutia rapida a fost 2 tevi astupate la cate un cap, fiecare cu cate 20 de gauri maricele, sudate una de alta, si fiecare sudata la randul ei de cate un capat al tobei. N-am apucat sa fac poze decat cu ce era inauntrul tobei pt ca ma grabeam sa ma intorc in Bucuresti si eram si murdar tot, dar rezultatul e incredibil. Masina trage cum n-a mai tras niciodata de cand o am, urca muuuult mai usor in ture, motorul merge mult mai rotund, si din cate mi-am dat seama a scazut si consumul (de la 9-10 afara si 14-15 in oras, acum am scos sub 9 afara mergand mut mai "nervos" decat de obicei, ramane sa vad cum e si in oras, sper sa-mi scada sub 12 mediu cat aveam pana acum). Ramane sa-i pun si benzina mai buna, sa-mi echilibrez rotile, si sper sa nu mai am mari probleme tehnice curand. + ca acum evacuarea suna mai "sportiv" si mai metalic

O rezolvare destul de simpla la o problema care te face sa

Minunea din toba:



Offtopic: Bonus, sunetul de Calibra fara evacuare, la ralanti


