Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE sistem alimentare cu benzina

sistem alimentare cu benzina

C20NE 2.0 8V 115CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 24 Apr 2013, 23:00
asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
Culmea umilintei-sa nu-ti mai vina benzina intr-un sens giratoriu.Am constatat ca pe furtunul de tur benzina vine cu intarziere si cu debit neregulat.Am dat jos roata dreapta spate si am ajuns la pompa,apoi am scos furtunul din ea si am constatat debitul mai regulat.Deocamdata nu am manometru sa masor presiunea.Am dedus ca ar fi o problema pe traseu,intre pompa si motor.Filtrul de benzina l-am schimbat dar o sa-l verific totusi.Dar intre pompa si filtru mai este o piesa din metal care nu stiu cum se numeste si ce rol are.In manual,la sistemul de alimentare nu apare nimic intre pompa si filtru.Ce este?!Oricum,deocamdata nu vrea sa porneasca iar cercetarile sunt in curs.

asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
Imagine
asta nu stiu ce este ...

asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
Inca o curiozitate as mai avea,daca se poate....La voi se aude vreun zumzet la pompa de benzina cand puneti contactul :-S ?! La mine nu se aude nimic si nici nu baga benzina decat doar dupa ce actionez electromotorul si as dori sa aflu daca asa e firesc sau nu...

providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

sunt pompe care pornesc la punerea contactului si pompe care pornesc in momentul in care dai cheie. in legatura cu acea piesa, nu am vazut asa ceva la fosta masina,nu stiu ce este

asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
Se pare ca pompa ar avea debit si presiune dar baga flux intrerupt,adica ba benzina ba aer....da,baga aer in rampa si nu stiu de unde il ia,...trebuia sa se amorseze dar nu vrea...Numai eu puteam sa patesc asa ceva... =((

adi06 Membru ClubCalibra

Mesaje: 1
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Arad

Ceau. Si eu cred ca am aceeasi problema la a mea. Eu nu reusesc sa o mai pornesc aproape deloc iar daca porneste trebuie sa apas continuu pe acceleratie ca sa ramana pornita.Am constatat ca pe furtun baga si benzina si aer si nu stiu cum sa rezolv problema. Nici la mine nu se aude pompa cand e pus contactul doar cand incerc sa o pornesc...

MDL Membru ClubCalibra

Mesaje: 14
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: BucureÅŸti
Salut! poti sa-mi spui te rog unde se afla pompa de benzina ca n-o gasesc...cum fac s-o demontez? mersi

caly-bcy Membru ClubCalibra

Mesaje: 17
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: BucureÅŸti
Sall daca va mai ajuta pe careva am avut si eu aceeiasi problema cu alimentarea cu benzina...pompa de benzina trage aer din rezervor pe langa sorb sunt niste garnituri care se duc si nu mai formeaza vid.Trebuie dat rezervorul jos si umblat acolo la sorb unde oscileaza el....se rezolva prob f usor ori cu alte garnituri sau cu o bucata de furtun.Sper sa ajute pe cineva pe viitor.bafta

virgil Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 18
Localitate: ploiesti romania
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: PloieÅŸti

aceeasi problema am si eu la sfi-ul meu....intr-adevar am inteles ca pompa de sfi asa lucreaza ea numai cand dai la automat....
problema mea este aceeasi nu baga presiune pompa de benzina .baga doar intrerupt ca si cum ar fii una de dacie cand dai la codita aia .....am dat rezervorul jos am curatat pe acolo ce era de curatat da nu am verificat toate garniturile .....acum masina numai vrea sa porneasca ,in rapma de injectie imi vine intr-una aer nuj ce sai mai fac ma disperat de 2 zile stau pe langa ea.....precizez ca am aproximativ 10 litri de benzina in rezervor ,e posibil sa fie pompa dusa sau doar sa fie aer fals pe undeva?....va rog ajutati-ma ca st disperat.....
problemele au inceput acum o sapt cand masina se oprea in mers ca si cand nu as mai fii avut benzina,dupa ce ii faceam 3-4 aerisiri la ventilul din rampa mai mergea ce mergea si iar aceeasi problema....ma disperat!!!!
help Fratilor calibristi....scuzati greselile dar st f nervos dupa 2 zile de munca cu masina asta

virgil Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 18
Localitate: ploiesti romania
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: PloieÅŸti

[quote="virgil"]aceeasi problema am si eu la sfi-ul meu....intr-adevar am inteles ca pompa de sfi asa lucreaza ea numai cand dai la automat....
problema mea este aceeasi nu baga presiune pompa de benzina .baga doar intrerupt ca si cum ar fii una de dacie cand dai la codita aia .....am dat rezervorul jos am curatat pe acolo ce era de curatat da nu am verificat toate garniturile .....acum masina numai vrea sa porneasca ,in rapma de injectie imi vine intr-una aer nuj ce sai mai fac ma disperat de 2 zile stau pe langa ea.....precizez ca am aproximativ 10 litri de benzina in rezervor ,e posibil sa fie pompa dusa sau doar sa fie aer fals pe undeva?....va rog ajutati-ma ca st disperat.....
problemele au inceput acum o sapt cand masina se oprea in mers ca si cand nu as mai fii avut benzina,dupa ce ii faceam 3-4 aerisiri la ventilul din rampa mai mergea ce mergea si iar aceeasi problema....ma disperat!!!!
help Fratilor calibristi....scuzati greselile dar st f nervos dupa 2 zile de munca cu masina asta

am rezolvat problema....am desfacut rezervorul si intr-adevar garnitura d p sorb era dusa numai etansa.Am inlocuit-o cu alte 2 garnituri mai subtiri pt ca nu am gasit aceeasi dimensiune,am facut proba la rece si totul e ok...din nou pe strada acum la alergat pisoi!:P

asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
Imagine

Imagine

Imagine

I-mi cer scuze ca nu am lamurit problema.Iata ce trebuie facut cand aveti aceasta problema de alimentare:
-1-chemati un sobor de preoti
sau
-2-urmati pasii acestia:
-desfaceti chingile rezervorului
-desfaceti colierele de pe furtunele de bezina
-dati jos rezervorul
-desfaceti cu grija capacul de sus
-scoateti cu mare grija ansamblul cu sorb,cititor de nivel
-verificati etansarea sufland pe un furtun
-SCHIMBATI INELUL O-RING DIN ANSAMBLU
-recomand schimbarea furtunelor de benzina-rezervor,pompa,filtru,tur,retur-circa 4 metrii-cam 18 lei/metru
-montarea rezervorului,a furtunelor...verificarea etansarii...

asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
DECI TOATA PROBLEMA ERA LA ACEST O-RING CARE NU ETANSA PERFECT SI PE LANGA CARE TRAGEA AER IN BENZINA

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

addyxk Membru ClubCalibra

Mesaje: 20
Localitate: Bacau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Bacău
Salut. De unde pot face rost de aceasta garnitura( oring) de la rezervor? Am cautat in magazinele de piese auto, tractoare, camioane si nimeni nu are marimea asta. pot da comanda de pe vreun site?


Înapoi la C20NE

cron