Salutare!
Scriu cam tarziu dar poate ajuta.
Se potrivesc mai multe cutii, cel mai simplu e sa pui ceva de calibra. Depinde si cum / unde mergi cu masina.
Ai urmatoarele posibilitati:
F20 (de pe SFI) - cutie buna, excelenta pentru demaraj, 5 trepte
trebuie cutia, ambreiaj, placa de presiune, rulment, volanta, timonerie, levier si tija schimbator, toate de SFI. In plus trebuie mutat motorul cu 23mm spre partea pasagerului si confectionate niste distantiere.
F25 (cea de V6) - e mai lunga decat cea de SFI, buna pentru drum lung, mai slaba putin la demaraj, 5 trepte
trebuie cutia, ambreiaj, placa de presiune, rulment, volanta, timonerie, levier si tija schimbator, toate de V6
F28 (cutia de la LET) - primele 5 trepte sunt aprox ca la F20 dar in plus o are si pe a 6a, excelenta ptr demaraj dar si pentru drum lung. E pe departe cea mai buna cutie dar si cea mai scumpa. Daca primele 2 sunt @ 50 - 100E, F28 in stare buna sare de 400E. Am gasit si la 700E si la 1000E...
trebuie cutia, ambreiaj, placa de presiune, rulment, volanta, levier si tija schimbator. In plus trebuie mutat motorul cu 23mm spre partea pasagerului si confectionate niste distantiere. Timoneria trebuie facuta din timoneria de F25 si cea de F28.
Modificarile asta le-am facut-o si eu la mine dar eu am plecat de la transmisie manuala.
Detalii complete gasesti pe threadul meu.
O necunoscuta ptr mine ar fi cu electronica. Stiu ca astea automate au senzori ptr ECU. E posibil sa trebuiasca schimbat calculatorul cu unul de cutie manuala sau anulati 1-2 senzori. Nu stiu exact.
Mai trebuie pedalier si cablul de ambreiaj. astea ar merge de la orice model.
Bafta !
Daca mai ai nelamuriri ma poti contacta la nr 076.555.32.92
Opel Calibra 1995,X30XE V6 + F28 6+1 viteze