Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C25XE / X25XE schimbare cutie de viteze manuala in loc de automata

schimbare cutie de viteze manuala in loc de automata

C25XE / X25XE 2.5 V6 170CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul


addyxk Membru ClubCalibra

Mesaje: 20
Localitate: Bacau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Bacău
Buna ziua. Am ocazia sa achizitionez un opel calibra v6 ce are cutie automata ,la un pret mic, insa doresc sa ii schimb cutia cu una manuala.
1. Ce implica acest lucru?
2. Este greu de facut?
3. ce cutie se potriveste?
4. Implica cheltuieli mari?

Va rog sa ma ajutati.

mircea.armeanu Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 279
Localitate: Bucuresti
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: BucureÅŸti

Salutare!
Scriu cam tarziu dar poate ajuta.

Se potrivesc mai multe cutii, cel mai simplu e sa pui ceva de calibra. Depinde si cum / unde mergi cu masina.
Ai urmatoarele posibilitati:

F20 (de pe SFI) - cutie buna, excelenta pentru demaraj, 5 trepte
trebuie cutia, ambreiaj, placa de presiune, rulment, volanta, timonerie, levier si tija schimbator, toate de SFI. In plus trebuie mutat motorul cu 23mm spre partea pasagerului si confectionate niste distantiere.

F25 (cea de V6) - e mai lunga decat cea de SFI, buna pentru drum lung, mai slaba putin la demaraj, 5 trepte
trebuie cutia, ambreiaj, placa de presiune, rulment, volanta, timonerie, levier si tija schimbator, toate de V6

F28 (cutia de la LET) - primele 5 trepte sunt aprox ca la F20 dar in plus o are si pe a 6a, excelenta ptr demaraj dar si pentru drum lung. E pe departe cea mai buna cutie dar si cea mai scumpa. Daca primele 2 sunt @ 50 - 100E, F28 in stare buna sare de 400E. Am gasit si la 700E si la 1000E...
trebuie cutia, ambreiaj, placa de presiune, rulment, volanta, levier si tija schimbator. In plus trebuie mutat motorul cu 23mm spre partea pasagerului si confectionate niste distantiere. Timoneria trebuie facuta din timoneria de F25 si cea de F28.
Modificarile asta le-am facut-o si eu la mine dar eu am plecat de la transmisie manuala.
Detalii complete gasesti pe threadul meu.

O necunoscuta ptr mine ar fi cu electronica. Stiu ca astea automate au senzori ptr ECU. E posibil sa trebuiasca schimbat calculatorul cu unul de cutie manuala sau anulati 1-2 senzori. Nu stiu exact.

Mai trebuie pedalier si cablul de ambreiaj. astea ar merge de la orice model.

Bafta !
Daca mai ai nelamuriri ma poti contacta la nr 076.555.32.92
Opel Calibra 1995,X30XE V6 + F28 6+1 viteze


Înapoi la C25XE / X25XE

cron