Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE Suspensie / frane C20NE Schimb amortizor/flansa, sfat operatiune

Schimb amortizor/flansa, sfat operatiune

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


chris.25iun Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 101
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Medgidia
Salut ...

Odata cu trecere ierni a venit si vremea gropitelor ... acum 3 zile am schimbat si cauciucurile de iarna cu altele noi de vara .. dimensiunea lor pe fata este de 205/50/R16

La schimbarea lor am observat ca pe partea dreapta o flansa este terminata iar pe partea stanga un amortizor nu`si mai face treaba ... banuieli erau mai de demult dar odata cu ridicarea masinii pe rampa mi s-au adeverit problemele

Problema este urmatoarea ... cauciucurile fiind noi sunt si mai groase, iar acum la hopuri si in viraje maxime pe partea stanga imi atinge un pic, iar pe dreapta mai mereu .... reamintesc pe dreapta e amortizorul ok dar flansa dusa, iar pe stanga amortizorul dus si flansa ok ...

Doresc sa schimb atat flansele cat si amortizoarele cu kitul de protectie ... precizez ca arcurile sunt ok

Acum masina are suspensie sport pe fata si din ce mea spus cineva semi-sport pe spate (nu am mai auzit de semi-sport) dupa cum se poate vedea si in poza atasata.


Imagine

INTREBARE:

Pentru aceasta operatie de montare/demontare flansa/amortizor e nevoie de presa pentru arcuri sau nu am nevoie de asa ceva ... este o operatiune grea, trebuie sa tin cont de anumiti parametri?

Si nu in ultimul rand ... daca schimb astea si raman cu aceleasi arcuri posibil sa se mai ridice masina, macar cu un centimetru doi pentru ca atat am nevoie ca sa nu imi mai atinga.

Multam

chris.25iun Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 101
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Medgidia
Precizez ca detin deja amortizorele pentru fata de tip "safety comfort confidence lip gas tec r/46 np130 made in UE, marca BOGE"

Ce flanse amortizoare imi recomandati.

Multumesc

rapid Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 153
Localitate: Bucuresti
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: BucureÅŸti

am schimbat eu de curand arcurile....am pus unele sport de -40mm fata/spate.Pe spate se monteaza relativ repede,iti trebuie,elevator sau groapa sa iti usurezi munca.

Pe fata este dracia dracu ca trebuie sa demontezi tot sa scoti arcul,cap de bara pivot,planetara.Eu am pus niste clesti de arcuri cand am dat jos pe cele stock,dar la montarea celor sport nu am mai avut probleme.

Am avut pe masina jante r16 cu 195/45/r16 si nu imi atingea deloc,dupa aceea am schimbat jantele cu unele pe 17'' 205/50/r17 si la denivelari mari imi atingeau in aripa,am rezolvat-o cu alte anvelope 225/45/r17 mai uzate pe fata.

Cand o sa mai fac rost de cash am gasit niste anvelope yokohama 205/40/r17 si termin povestea

chris.25iun Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 101
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Medgidia
Multam.... le-am schimbat pana la urma acum ceva vreme dar de cand le-am schimbat inclusiv toata bucsaraiea fata imi troncane la franare si la plecarea de pe loc ...

PS: am revenit la suspensia stock ca ma dureau salele la ce drumuri avem noi.

Nu se vede nici prea agresiv dar nici urat avand jantele pe 16 cu gume 205/50


Înapoi la Suspensie / frane C20NE

cron