sal
Am cumparat de curand un Opel calibra cu motor x20xev.
De la bun inceput avea un relantiu neregulat. Sambata imi arata niste consumuri dezastruoase.. gen 15 litri/h la relanti..nu se tura mai mult de 3000 si prindea 80 in vreo 5 km. Am pus-o pe tester...zero erori..dupa care mergea f bine dar nu imi mai incarca bateria. Mi s-a ars o siguranta de la luminile din bord pe care am inlocuit-o... un bec de la o semnalizare.. toate astea in aceeasi zi.
Am fost in service.. alternator defect. L-am schimbat.. cand am plecat de acolo avea cam 14 v bateria.. dupa o jumatate de zi a scazut in loc sa creasca. Acum..cand pornesc am 12 v si creste cam la 13.5...aproape 14. Acum mi se opreste motorul in mers.,. o scot pe liber.. moare motorul.. nu mereu dar a inceput din ce in ce mai des. Relantiul nu il tine cum trebuie..,daca o turez putin are un relantiu rotund cateva minute..dupa care da sa moara..iar se tureaza singura... Consumabilele le-am schimabat cand am luat-o..bateria are 2 sapt.. ce poate avea ?
(Am citit diverse chestii cu regulatorul de relanti si curatat clapeta de acceleratie)
O alta problema e ca pe benzina peste 4000 rpm nu se mai tureaza .. pe gpl(pe care nu il folosesc deocamdata) merge pana la rosu. cand o pornesc prima data .dimineata..sau cand a fost oprita mai multe ore.. pana nu o turez putin nu pleaca deloc..parca nu ii vine benzina..dupa care merge cum trebuie.
Franele nu tin mai deloc..desi placutele par a avea "carne" destula..si nici martorul luminos din bord nu mi se aprinde daca ar fi asa uzate..
Nu stiu ce sa ii mai fac.O am de 2 saptamani si deja imi vine sa o dau la fier vechi..pacat de ea ca nu are zare de rugina.