Prima pagină SUBIECTE TEHNICE X20XEV Probleme Generale X20XEV probleme x20xev

probleme x20xev

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul


Mesaj 18 Mar 2012, 19:45
Crys Membru ClubCalibra

Mesaje: 2
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: TimiÅŸoara
Salut nu poti face sa porneasca direct la 14 e imposibil si iti scade sub 12 pt ca iti ``mananca`` electromotorul cand dai la automat dar dupa ce porneste artrebuii el singur sa urce la 14 v fara sa acce;erezi tu la 2500 de ture daca este sub 14 la relanti fara alti consumatori decat motorul prnit dute la electrician pentru ca nu iti incarca suficient deci in concluzie nui bai ca scade sub 12 cand dai la automat

Mesaj 19 Mar 2012, 00:35
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

1. Nu cred ca senzorul de la Axele cu came are vreo legatura cu ce spui tu acolo ca face. Senzorul ala CPS (camshaft position sensor) iti limiteaza turatia in momentul in care se defecteaza. Problema poate fi din alta parte.

2. Cand pui contactul este normal sa iti stea sub 12 V, sau pe acolo, insa nu mai mult. Tu nu ai mai mult de 12 V in acumulator. De asemenea, este absolut normal sa iti indice treptat pana la 14V dupa ce ai pornit. Releul de incarcare o fi si el putin obosit, insa nu iti face imediat 14. Bafta! :ymcowboy:
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 31 Mar 2012, 06:34
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Zi si tu ce probleme iti face masina...eu am citit dar ce am inteles eu e ca ai fost la tester si ti`a dat eroare la camshaft si ca nu`ti incarca bine.

Mesaj 25 Mai 2012, 08:51
dtdan Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 77
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BucureÅŸti
Exact ce iti spuneam eu providra18 faza cu contactul . daca pornesti dai pe la 3000 de ture opresti brusc si repornesti pana sa moara motorul, erorarea dispare.... :)
Avut si aceasta problema si am schimbat 2 senzori , debitmetru, yac-ul... si tot asa...
In schimb masina mergea ok doar ca incepea martorul sa stea aprins si nu mai tura , cu pana aia de motor asi revenea .
Si cu saritul de la punct am verificat si asta cureaua era buna , la semne cadea perfect...
Imagine

Mesaj 21 Aug 2012, 20:38
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Am facut faza cu turatul la 3000 rpm si merge, dar nu pentru mult timp.Inainte de a schimba distributia, imi aparea eroarea dar nu foarte des. Dupa ce am schimbat-o, o perioada de timp nu mi-a mai facut probleme pana la inceput de luna. Am luat de la dezmembrari 2 sensori camshaft, niciunul calumea. Am cumparat nou, de producator, nici ala bun. Am luat pe original si nici ala nu mergea :(. Verificata mufa, verificat cablajull si observ o lipitura cu banda adeziva. Desfac acolo si am dat de niste papuci electyrici care erau total oxidati. Am schimbat aia si merge masina foarte bine cu ambii senzori (si cu ala care era pe masina si cu ala nou)


Înapoi la Probleme Generale X20XEV

cron