Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20LET probleme eds phase 3!!!

probleme eds phase 3!!!

C20LET 2.0 16V TURBO 204CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 20 Ian 2010, 14:59
freeusernet Membru ClubCalibra

Mesaje: 43
Localitate: uk
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: Craiova

salut ,
am o calibra turbo si as vrea sa ii pun faza 3 de la eds. Am pus buji bosch f6dtc , am schimbat intercooler si l-am montat frontal , am pus regulator de presiune si l-am reglat la 4 bari , am schimbat injectoarele si mi-am facut rost de cipurile cu softul de la eds phase 3. Acum am o problema , masina porneste cu calculatorul stock (are doar o resoftare facuta la power cip , aprox. 250 cai) dar atunci cand scot cipurile stock si le pun pe cele de la eds phase 3 , motorul refuza sa porneasca , becul de la check engine clipeste permanent si cam atat. Am mai intrebat pe cate cineva de problema mea si mi s-a spus ca , chiar daca am softul de la eds phase 3 , fara acel power boost controler nu va porni! M-am uitat pe site la eds si am vazut ca in calculator se mai monteaza o placuta electronica mica cu un integrat pe ea de la care pleaca acel buton de reglaj al puterii. Eu am doar softul si atat (cele 2 cipuri) , are cineva idee cum as putea face sa porneasca masina fara acea placuta si fara acel buton de reglaj al puterii , chiar daca tot timpul as merge cu puterea la maxim , respectiv 300-310 cai?

merci frumos!!!

Mesaj 20 Ian 2010, 16:42
ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
Acel boost controller nu are nici o treaba cu pornitul si nici acel "integrat". Acel integrat e senzor de presiune si poate sa-ti faca probleme in forja daca ii maresti presiunea peste limita pe care o poate el citi. Eu problema o vad din chip-uri... ori sunt niste facaturi ori nu le-ai montat tu corect... vezi ca pe unu tre sa scrie BODEN si pe unu DECKEL care inseamna fund (baza) si respectiv acoperi (capac)... boden il montezi pe partea "fixa" a calculatorului, iar deckel pe capac. Ai mare grija la montaj si daca tot nu vrea sa o ia, arunca-le. Pentru a putea porni, ai tot ce-ti trebuie (chip-urile), mai departe pt putere iti trebuiesc celelalte + alte piese, dar despre care o sa vbim daca o sa ai nevoie de un sfat.
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

Mesaj 20 Ian 2010, 17:12
freeusernet Membru ClubCalibra

Mesaje: 43
Localitate: uk
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: Craiova

am facut rost de documentatia de la eds in engleza unde scrie ca daca faci o copie la soft (copiezi cele 2 cipuri) masina nu va porni fara aceea placuta !! ce parere ai , sa le fi pus invers sau chiar nu porneste fara acea placuta???

merci frumos!!

Mesaj 20 Ian 2010, 17:37
ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
Din cate stiu eu, aceste chip-uri nu pot fi copiate, cat despre placutza... aceea e MAP Sensor (la asta cred ca te referi) si porneste cu cel stock. Placuta e piesa din capul furtuasului negru din calculator?
Uite cum e la mine:

Imagine


Imagine
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

Mesaj 21 Feb 2010, 13:51
liviu_redline Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 52
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti
Map senzoru e una si hardware-ul aditional de EDS e alta ... nu mai zapaciti lumea aiurea daca nu detineti o informatie sigura.

Atasez o poza sa va lamuriti cum sta treaba....

Imagine
Acum 100 de ani cei de la Audi se gandeau ce sigla sa puna la masinile lor ... s-au gandit ca tin cam 400.000 de km si au pus 4 cercuri ... In consecinta cei de la Opel au pus un singur cerc si l-au taiat si pe ala in doua =))

Mesaj 21 Feb 2010, 22:38
ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
Si... imi poti spune si mie ce face acel hardware.... recalibreaza cumva MAP Sensorul stoc? Ce legatura are cu pornitul?
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

Mesaj 27 Feb 2010, 13:52
AWD Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 306
Localitate: Bucuresti
Eu am pătit ceva asemanator cu faza 2. Nu pornea maşina cu ele. Am pus cele Stoc si a mers. Am trimis cipurile înapoi la eds. Sefu era f mirat ca nu au fuctionat si a zis ca e prima data când cineva trimite cip-urile înapoi. Mi-a mai zis ca le testează pe calculator si ca după aceia le livreaza. L-am rugat sa le testeze pe motor ceea ce a si facut, constatand ca mot nu porneste. Mi-a trimis imediat altele care au fost ok. Oricum recomand multă atenţie in manevrarea lor, sa va descărcati de curent electrostatic înainte sa le atingeti. Si la transport sunt şanse sa se deterioreze din cauza asta. Eu am avut noroc ptr ca erau cumparate direct de la ei si le-au schimbat imediat.

[ Postat de pe Telefonul Mobil ] Imagine

Mesaj 16 Iun 2010, 09:14
freeusernet Membru ClubCalibra

Mesaje: 43
Localitate: uk
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: Craiova

Multumesc pentru pareri si sfaturi , am rezolvat problema dar cu phase 3 de la LOTEC . Merge bine !!!!


Înapoi la C20LET

cron