Prima pagină SUBIECTE TEHNICE AM O PROBLEMA PROBLEME ABS : Postati probleme legate strict ABS.

PROBLEME ABS : Postati probleme legate strict ABS.

Ai o problema cu Calibra ta si nu stii cum sa o rezolvi? Zi-ne despre ea

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Salutari, Nu imi mai intra abs'ul daca depasesc viteza de 5km/h.....
Atata timp cat nu depasesc 5 la ora ABS'ul intra fara probleme simtzind si la pedala(caraiala)
Chestia tare e cand depasesc aceasta viteza....mi se aprinde in bord martorul de la ABS si acesta nu mai intra.....
AM curatat senzorii si tot la fel.....Am ridicat fiecare roata in parte am pornit'o bagat in viteza a 1-2-3-4-5..si martorul nu mi se aprinde...cand am dat'o jos....la fel daca depaseam 5 la ora se aprinde becu in bord si nu imi mai intra... :banghead: Astept pareri..de la voi care poate va'ti mai confruntat cu aceasta problema....
Omul de la care am luat masina mi-a zis ca a schimbat placutele de frana pe fata si de atunci nu ii mai mere..acuma nush daca o fi spus adevarul sau nu...in fine am postat acest TOPIC in sperantza ca ma vetzi ajuta..poate gasesc o solutie fara sa ma duc la vreun mester sau chiar la REPREZENTANTA....
Imagine
Last edited by ghilosul on 15 Apr 2008, 05:14, edited 2 times in total.
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 08 Mar 2008, 17:23
alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
nu e asa mare mister cum ai crede tu

1) sa nu mergi la reprezentata, in afara de bani multi din buzunar dati si o eventuala stampila cu "service opel" nu castigi nimic
2) am auzit ceva mituri in legatura cu placutele, insa exact invers. adica ABS-ul nu functioneaza daca placutele/discurile sunt prea uzate. insa nu tind sa le dau crezare, iar povestea spusa de fostul proprietar nu merita bagata in seama.
3) da jos fiecare roata pe rand, scoate mufa din senzorul de ABS, ia un aparat de masura iar bornele le pui pe cei 2 pini din senzor (nu pe pini de pe cablu, altfel vei masura instalatia de abs). il setezi sa masoare rezistenta (pe ohmi). invarte discul de frana (incearca sa il invarti energic daca zici ca pana la 5km/h functioneaza) iar daca rezistenta se modifica inseamna ca senzorul e bun. daca rezistenta lui ramane la fel, cauta alt senzor la dezmembrari, sau cumpara unul nou (400 RON). nu recomand sa cumperi unul nou, avand in vedere ca este scump pt un simplu senzor electromagnetic. repeti operatia la fiecare roata/senzor in parte.
4)mai exista varianta (RARA) ca sa ai unul sau ambele capete de planetara dusa. capul de planetara are niste dinti ce sunt numarati atunci cand roata se invarte de senzorul electromagnetic de ABS.
5) Daca ai cunostinte ca unul din capetele de planetara au fost schimbate, mai exista varianta sa nu fie cel corect. Exista 2 tipuri de capete, numarul dintilor variaza, astfel informatia trimisa catre senzor este falsa.
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

Mesaj 09 Mar 2008, 00:04
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Mersi am sa itzi urmez sfatul si am sa postez rezultatul....
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 11 Mar 2008, 01:45
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Scuzama..dar din ce am intzeles eu de la tine cred ca ar trebui sa am calculator de bord..nu? :scratch:
Alex am luat fiecare senzor in parte...si atunci cand rotesc roata energic ...mi se modifica rezistenta in mod crescator pe aparatul de masura..deci ce ar insemna ca toti senzorii sunt ok...nush..sper sa nu fie de la vreun cap de planetara:((
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 11 Mar 2008, 15:58
alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
paradoxal , un cap de planetara e vreo 2 mil nou, fata de 4 mil cat e un senzor...deci nu e asa tragic
daca zici ca toti senzorii functioneaza, posibil sa fie si alte probleme (vreun fir intrerupt de la senzori, contact prost la mufe, sau chiar unitatea de ABS)
un test de agrafa te-ar ajuta mai mult din pct asta de vedere
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

Mesaj 11 Mar 2008, 20:00
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Am facut testul cu agrafa exact asa cum ati zis...si acu faza tare e ca ....
da imi palpaie abs'ul dar nu imi aparae nici o cifra....doar imi palpaie abs'ul...am asteptat 3 min ca prostu sa vad poate apara ceva...
PS:in bord tre sa apara cifrele nu?
pun prea multe intrebari...dar ink nu prea le am in ale masinii... :banghead:
Last edited by ghilosul on 11 Mar 2008, 20:23, edited 1 time in total.
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 11 Mar 2008, 20:06
alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
nu apar cifre
trebuie sa numeri de cate ori palpaie martorul de ABS
spre exemplu: daca se aprinde odata, urmat de o pauza mai lunga apoi se aprinde de 3 ori repede inseamna ca ai cod 13.

incearca sa iti imaginezi asa:
x---x-x-x ( x inseamna ca s-a aprins martorul, iar liniuta (-) reprezita timpul intre aprinderea becului.
daca palpaie de 2 ori repede, face o pauza de 1 secunda, apoi palpaie repede de 4 ori, (x-x---x-x-x-x) inseamna cod 24.
mai fa testul odata si zi-mi ce coduri ti-a dat
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

Mesaj 11 Mar 2008, 21:59
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
gata baietzi reusii....am asha x-x-x----x-x-x-x-x-x-x-x-x adik 39 nu?asta e...acuma tre sa fie o carte care sunt codurile traduse..
astept raspuns.. :beg:
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 11 Mar 2008, 23:13
alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
la codul 39 inseamna ca ai o problema la senzorul de pe stanga-fata (de pe partea soferului)
daca tu ai masurat deja, si esti sigur ca senzorul functioneaza, inseamna ca nu face bine contact stecherul sau e cablul intrerupt pe undeva. incearca sa mai si strangi putin senzorul, sa se apropie mai mult de fuzeta.
verifica si siguranta de la ABS sa stii o treaba
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

Mesaj 12 Mar 2008, 00:02
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Mersi mult..am sa incerc maine pe zii...
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 12 Mar 2008, 01:20
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Baietzi va multumesc pt toate sfaturile date si sa stiti k mi-au fost de folos....
Acuma sa va spun ce am facut azi:
-am verificat sigurantza abs:-era buna
-am dat roata jos sii nush cum de nu am observat....cum e prins el senzorul acolo suportul ala de plastic(PRINS In 2 SURUB CU CAP DE IMBUS) sau de ce era cred ca era crapat neobservand si acuma spre stupoarea mea am observat...ca nush cum naiba era rupt de tot...
acuma mai ramane doar sa imi vina unu second hand..si il schimb si cred ca totul va fi ok...
Last edited by ghilosul on 07 Apr 2008, 23:37, edited 1 time in total.
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 19 Mar 2008, 03:10
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Ghinionul ma urmareste...
-am incercat ca sa dau jumatatea celalalta de plastic afara am luat imbus...si ghici ce am facut....
cum de mi se intampla numai mie...nush..am rupt surubul pe jumate si a ramas jumatate la mine in mana si jumatate..unde nu trebuie.:( si acuma nush ce naibii o sa ii fac
cred ca incerc sa sudez o piulita si sa vad daca pot sa il desfac asa...
astept si alte pareri va rog sa nu fiu nevoit sa schimb tot ansamblul din cauza unui surub.. :banghead: :banghead:
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

jacksongt Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 233
Localitate: Iasi
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: IaÅŸi
schibi fuzeta sau daca nu o dai jos..o duci la un atelier..unde o sa dea gaura cu burghiu si o sa iti rectifice filetul
Fugi cu cercul.

ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Pai da ca altceva nu am ce sa fac.....oricum incerc sa il scot eu daca nu reusesc o dau jos si o duc la cineva sau o schimb...:D
ms oricum
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

jacksongt Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 233
Localitate: Iasi
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: IaÅŸi
am eu vreo 2 perechi
Fugi cu cercul.

Următorul

Înapoi la AM O PROBLEMA

cron