Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE pornire c20ne

pornire c20ne

C20NE 2.0 8V 115CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 30 Iun 2012, 21:06
razvanutzu Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 248
Localitate: IASI
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: IaÅŸi

salut am si eu o mare problema cu masina mea , nu porneste.. Ii dau la automat invarte dar nimic , precizez ca am verificat , bujii , fise , delcou. Azi dupa jumatate de zi a pornit dar cand o accelera-m dadea sa moara si dupa circa 5 minute de mers la relanti gata mort. Testul cu agrafa imi indica 31 si 73... cineva vreo ideie ?
Speranta moare ultima...

Mesaj 02 Iul 2012, 06:13
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

31 e rpm signal. e normal sa-ti dea asta cu motorul oprit. senzorul nu inregistreaza rotirea arborelui. cod 73 e Air Flow Sensor (AFS) Low voltage... cred ca este senzorul ala de la capacul de la filtrul de aer, dar nush sigur. mai poti verifica si daca iti vine benzina calumea, scoti furtunul din spate de la motor si dai la automat, ca pompa nu merge numai pe contact.

Mesaj 06 Iul 2012, 20:26
razvanutzu Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 248
Localitate: IASI
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: IaÅŸi

nu stiu ce sa mai zic , doar ca calibra mea numai porneste dupa cate am vazut nu se deschid injectoarele , precizez ca am schimbat releul de injectie dar dejeaba , stie cineva ce sai mai fac >??
Speranta moare ultima...

Mesaj 06 Iul 2012, 21:33
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

de unde stii ca nu`ti mai deschide injectoarele? pentru ca nu se mai aude tacanitul ala la contact sau ai probat?

Mesaj 06 Iul 2012, 21:40
razvanutzu Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 248
Localitate: IASI
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: IaÅŸi

am probat , le-am scos si nimic , am pus diagnoza si nu are nimic testul cu agrafa nu are nimic , catalizator golit ( ms shumy ) , pompa de benzina noua filtru la fel , nu stiu ce dracu sa mai fac... porneste doar daca ii scuip cu seringa la admisie un pic de benzina apoi mort... stie cineva ce sai fac ?
Speranta moare ultima...

Mesaj 08 Iul 2012, 08:55
mitzagriffin Membru ClubCalibra

Mesaje: 5
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Cluj-Napoca
Are un regulator de presiune inainte e rampa de injectoare...respectivul are in interior o supapa care bate sus-jos intruna in functie de cum baga pompa de benzina. Regulatorul ala daca il numesc bine, se afla sub rampa de injectoare si teoretic daca il asculti cu atentie o sa auzi un tacanit ca de tacheti daca functioneaza.
Incearca un test primitiv pune surubelnita cu manerul la ureche si capatul pe regulatorul ala, iar intre timp cineva sa ii injecteze putina benzina.
O alta solutie vezi daca e comandata pompa de benzina de contact, exista posibilitatea ca ea sa functioneze daca e alimentata dar sa nu primeasca comanda de la contact :)
Muncitorii n-au salarii/Curvele pupa dolarii!

Mesaj 08 Iul 2012, 11:28
razvanutzu Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 248
Localitate: IASI
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: IaÅŸi

intru-un sfarsit a pornit dar dupa 10 min iar a murit. I-am dat la automat si nimic numai merge ce dracusai fac ???
Speranta moare ultima...

Mesaj 12 Iul 2012, 18:33
xzibit_ex2005 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 441
Localitate: Neamt
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Târgu Neamţ

a inviat saraca?
~Ori suntem calibristi, ori nu mai suntem~

Mesaj 13 Iul 2012, 08:22
razvanutzu Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 248
Localitate: IASI
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: IaÅŸi

da , dupa ce am schimbat bujiile si garnitura din rezervor si un ciocan in iac merge perfect :X:X
Speranta moare ultima...

Mesaj 18 Dec 2012, 13:50
pipa Membru ClubCalibra

Mesaje: 14
Localitate: timisoara
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: TimiÅŸoara

Ce garnitura ai schimbat?
Garnitura de la capac rezervor sau mai e vreo garnitura pe acolo?

Mesaj 24 Dec 2012, 15:41
razvanutzu Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 248
Localitate: IASI
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: IaÅŸi

pipa scrie:
Ce garnitura ai schimbat?
Garnitura de la capac rezervor sau mai e vreo garnitura pe acolo?


este in rezervor , este un arc unde face vid si era mancata si baga aer in instalatie si nu mergea masina.
Speranta moare ultima...

Mesaj 27 Apr 2013, 21:33
asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
Stai asa...Exact asa se comporta a mea de o saptamana si fug de la pompa la releu, la rampa...cand pe ea,cand sub ea,innebunesc...si acum tu spui ca e o garnitura undeva in rezervor :-? Banuiesc ca ai desfacut chingile,ai coborat rezervorul si...povesteste mai multe despre asta ca eu sunt curios si probabil si altii.Ar putea avea legatura cu faptul ca la mine pompa cam baga aer printre benzina... :-w .


Înapoi la C20NE

cron