Prima pagină SUBIECTE TEHNICE X20XEV Probleme Generale X20XEV porneste greu cu motorul cald

porneste greu cu motorul cald

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul


Mesaj 12 Apr 2010, 10:39
tonu_adrian Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 77
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Galaţi
Dimineata porneste la prim cheie...dak dupa 5 minute o opresc...si imediat incerc sa o pornesc...ori porneste greu ...ori abia la a 2-3 a keie o ia din loc.
Am avut anu trecut probleme cu alternatorul..l-am schimbat cu unul de lao vectra b cu motor de 1.6..de atunci voltmetrul din bord imi arata 13.5v maxim 14....in timp ce cu alternatorul vechi ~14.5 v
Un prieten mi-a zis k s-a dus bateria...desi am cumparat-o noua anul trecut in toamna..
ce poate sa fie?

bogdan_electro Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 78
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
mai da-ne niste detalii , dupa alea 5 min nici nu mai invarte motorul sau invarte si nu mai porneste?
diferenta de tesiune care a aparut dupa schimbarea alternatorului nu este chiar asa de relativa adica tensiunea generata de alternatoare este la fel difera numai puterea si sigur nu ai asa de multi consumatori sa nu faca fata alternatorul :) si daca ai in jur de 14v cu ceva cosumatori in functiune este ok pe acolo tre sa fie.

tonu_adrian Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 77
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Galaţi
cu absolut orice consumator inkis tot nu sar de 13.8 v...dak am faruri+ventilator + putina muzik ..noaptea..ajunge si pe la 12.5v...

Electromotorul invarte...dar dupa 6-7 secunde daca nu porneste motorul.. moare alternatorul..face un clanc mic.
La cald abia la a 2-3-4 keie o ia..
poate sa fie vorba de senzorul de temperatura?
Cateodata mai porneste si la cald bine...dar de cele mai multe ori nu #-o

De anu trecut de cand am cumparat-o, cand era fff cald afara, pornea mai greoi la prima cheie, masina avand gpl si pornind pe benzina, ma gandeam k poate se evapora benzina un pic.,..de aia porneste pe caldurile alea mai greoi..explicand si faptul k , cateva secunde dupa pornire mergea k si cum nu-i venea benzina desi aveam pedala apasata la maxim..dupa care o lua ca nebuna..
A inceput sa mi se intample destul de des..pun contactul fara sa pornesc motorul..si acul turometrului o ia razna...masina nu mai porneste in timpul asta.
Am facut testul cu agrafa ieri.. 12 12 12 (inceput de test) eroare 19 (rpm incorect signal) 12 12 12 (sfarsit de test ) dupa care eroare 34 38 etc..k ma satur cate erori da..dupa sfarsitul testului nu trebuia sa se repete erorile?

Am pus-o pe tester la un prieten...nici o eroare /:)

bogdan_electro Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 78
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
aceeasi treaba am avut-o si eu cu acul de la turometru, la mine a fost de la electromotor avea colecorul pe care calca periile oxidat si bucsile uzate si din motivul asta existau pierderi de curent. Banuiesc acelasi lucru si la tine sau verifica sa nu ai vreun contact imperfect pe circuitul de la demaror. Bafta

tonu_adrian Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 77
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Galaţi
un electromotor pt x20xev la dezmembrari cat o fi? sigur mecanic+reparat..m-ar ajunge mai mult decat as inlocui cu totul eletromotorul..

Am masurat mai inainte tensiunea la bornele bateriei...cu motoru pornit am 14.3v ..cu motor oprit am 13.2v...inseamna k de cand am schimbat alternatorul.. voltmetrul ala din bord indica gresit..

bogdan_electro Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 78
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
verifica-l inainte, ca sa fii sigur. Parerea mea e ca mai bine il duci la un electrician iscusit decat sa da-i bani pe ceva care nu stii sigur daca e mai prost sau nu decat al tau sau cat o sa te tina.

VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

tonu_adrian scrie:
un electromotor pt x20xev la dezmembrari cat o fi? sigur mecanic+reparat..m-ar ajunge mai mult decat as inlocui cu totul eletromotorul..

Am masurat mai inainte tensiunea la bornele bateriei...cu motoru pornit am 14.3v ..cu motor oprit am 13.2v...inseamna k de cand am schimbat alternatorul.. voltmetrul ala din bord indica gresit..


Si la mine este aceeasi chestie.... In bord (pe ceas) indica 13.5V si de fapt cand am pus aparatul de masura, imi incarca 14.3-4 V, adica este normal.
Nu te lua dupa ce iti arata ceasul ala obosit. De atat timp de functionare, sunt de parere ca indica eronat (s-a decalibrat ). Mai nou mi-am montat o priza din aia tripla, care imi indica si incarcarea pe leduri. Recomand, deoarece este foarte utila prin posibilitatea de a alimenta simultan mai multe aparate...si mai ales datorita indicarii corecte a incarcarii in timp real.
Sunt piciorul care impinge scara...


Înapoi la Probleme Generale X20XEV

cron