bobby_gsi2 scrie:
Din experienta proprie postez si eu manariile la care a fost supus ne-ul meu, numai ca este montat pe un kadett e gsi si nu pe calibra. El a trecut prin mai multe configuratii, am avut axa schrick de 296 de grade insa a cedat dupa 21 de zile din cauza ulei-ului. In momentul de fata motorul sufera de o lipsa acuta de compresie din cauza segmentilor si probabil a supapelor, insa chiar si asa trage satisfacator.
Sa incepem:
-axa schrick 276 de grade cumparata de noua 326 de euro plus ceva transport..undeva la 350 E
-admisie lexmaul 250 euro
-arcuri tari la supape undeva la 80 ron pe fiecare supapa
-injectoare sfi (crem)- aprox 50 euro
-chiulasa comprimata -nu am masurat raportul de compresie dar cand voi desface motorul urmeaza si operatiunea asta
-calculator cu chip...nu stiu firma, limitarea a urcat undeva la 7000 rpm
-pistoane cu raport mai mare de comprimare provenienta SEH
In viitor urmeaza refacerea motorului, inclusiv semeringuri si revizuita cutia ca pierde si pe acolo ulei. Tot atunci sper sa continui modificarile la motor si anume sa usurez volanta, disc sport (cu padele), evacuarea cu serpi de sfi si flansa facuta pt ne, regulator de presiune reglabil ,portat chiulasa pe admisie si evacuare, portat admisia, pinion axa reglabil si rezolvat problema temperaturilor ridicate sub capota-izolat si admisia si serpii cu banda termoizolanta sau alta varianta. Sper sa ajute pe cineva informatiile astea si daca are cineva intrebari pot sa ii raspund in masura in care pot.
...si eu am aceleasi modificari ca si tine ...doar ca nu am pistoane de SEH...le am pe alea stock,(am considerat ca nu are rost sa schimb pistoanele - e suficient sa comprim chiuloasa... rezultatul e acelasi: creste compresia in cilindru) evacuare borla, catalizator Magnaflow, Lexmaul, injectoare SFI,axa de 297 grade, soft refacut de N-spe ori pana am optimizat amestecul sa nu mai detoneze pe evacuare ...insa temperatura uleiului creste cam mult. Temperatura apei e in parametri normali.
Intrebare: La tine se incinge uleiul la fel de tare ? ... Ma gandeam ca s-a defectat senzorul de temperatura la ulei, cred ca o sa-l schimb ...mai mult din curiozitate. Uleiul e Castrol EDGE Sport 10w60