Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE Performante/modificari ale batranului NEmuritor

Performante/modificari ale batranului NEmuritor

C20NE 2.0 8V 115CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


bobby_gsi2 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 52
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: PiteÅŸti
Majoritatea dintre noi am umblat pe ici pe colo la motor. Aici este locul unde fiecare se "lauda" cu diversele mici/mari modificari.
Spor la scris :)

bobby_gsi2 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 52
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: PiteÅŸti
12 vizite si toate facute de persoane timide? :)

xzibit_ex2005 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 441
Localitate: Neamt
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Târgu Neamţ

-Injectoare de c20xe Glbene sau albastre, de c20xev mov+ un regulator de presiune un pic mai mare + soft ECU modificat
-serpisori de c20xe modificati, facute 4 flanse pt. prindere de chiuloasa.
-si axa came agresiva
~Ori suntem calibristi, ori nu mai suntem~

bobby_gsi2 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 52
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: PiteÅŸti
Ce axa ai pus ? Da si ceva detalii despre ecu...eventual si ceva performante reusite in urma modificarilor? Limitarea a urcat sau e scoasa de tot? :)

xzibit_ex2005 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 441
Localitate: Neamt
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Târgu Neamţ

am avut dar is date de 2 ani, am mers pe stock si dupa am trecut pe sfi.
axa 297 grade, chip ecu 10 cai cica era cu 7500 rpm si injectoarele, era altfel motoru, sprinten dar nus eu cu viteza si talpa asa ca stok imi ajunge ;))
cu performante nu ma laud cu multi cai de zboara si dastea...nus genu
~Ori suntem calibristi, ori nu mai suntem~

dsp4tunnyng Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 961
Localitate: botosani
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BotoÅŸani

se mai poate adauga o admisie lexmaul...si mai castigi 10 15 cai...pistoane....inca 2 3 ...un soft in ecu alti 10 un filtru 1- 3...o volanta usurata...o evacuare mai mare fara filtre si catalizatoare alti 2...si lista poate continua...cu maruntisuri
merg mai repede decat ingerii mei pot sa zboare......

bobby_gsi2 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 52
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: PiteÅŸti
Din experienta proprie postez si eu manariile la care a fost supus ne-ul meu, numai ca este montat pe un kadett e gsi si nu pe calibra. El a trecut prin mai multe configuratii, am avut axa schrick de 296 de grade insa a cedat dupa 21 de zile din cauza ulei-ului. In momentul de fata motorul sufera de o lipsa acuta de compresie din cauza segmentilor si probabil a supapelor, insa chiar si asa trage satisfacator.
Sa incepem:
-axa schrick 276 de grade cumparata de noua 326 de euro plus ceva transport..undeva la 350 E
-admisie lexmaul 250 euro
-arcuri tari la supape undeva la 80 ron pe fiecare supapa
-injectoare sfi (crem)- aprox 50 euro
-chiulasa comprimata -nu am masurat raportul de compresie dar cand voi desface motorul urmeaza si operatiunea asta
-calculator cu chip...nu stiu firma, limitarea a urcat undeva la 7000 rpm
-pistoane cu raport mai mare de comprimare provenienta SEH
In viitor urmeaza refacerea motorului, inclusiv semeringuri si revizuita cutia ca pierde si pe acolo ulei. Tot atunci sper sa continui modificarile la motor si anume sa usurez volanta, disc sport (cu padele), evacuarea cu serpi de sfi si flansa facuta pt ne, regulator de presiune reglabil ,portat chiulasa pe admisie si evacuare, portat admisia, pinion axa reglabil si rezolvat problema temperaturilor ridicate sub capota-izolat si admisia si serpii cu banda termoizolanta sau alta varianta. Sper sa ajute pe cineva informatiile astea si daca are cineva intrebari pot sa ii raspund in masura in care pot.

matiu13 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 433
Localitate: slatina-olt
bobby_gsi2 scrie:
Din experienta proprie postez si eu manariile la care a fost supus ne-ul meu, numai ca este montat pe un kadett e gsi si nu pe calibra. El a trecut prin mai multe configuratii, am avut axa schrick de 296 de grade insa a cedat dupa 21 de zile din cauza ulei-ului. In momentul de fata motorul sufera de o lipsa acuta de compresie din cauza segmentilor si probabil a supapelor, insa chiar si asa trage satisfacator.
Sa incepem:
-axa schrick 276 de grade cumparata de noua 326 de euro plus ceva transport..undeva la 350 E
-admisie lexmaul 250 euro
-arcuri tari la supape undeva la 80 ron pe fiecare supapa
-injectoare sfi (crem)- aprox 50 euro
-chiulasa comprimata -nu am masurat raportul de compresie dar cand voi desface motorul urmeaza si operatiunea asta
-calculator cu chip...nu stiu firma, limitarea a urcat undeva la 7000 rpm
-pistoane cu raport mai mare de comprimare provenienta SEH
In viitor urmeaza refacerea motorului, inclusiv semeringuri si revizuita cutia ca pierde si pe acolo ulei. Tot atunci sper sa continui modificarile la motor si anume sa usurez volanta, disc sport (cu padele), evacuarea cu serpi de sfi si flansa facuta pt ne, regulator de presiune reglabil ,portat chiulasa pe admisie si evacuare, portat admisia, pinion axa reglabil si rezolvat problema temperaturilor ridicate sub capota-izolat si admisia si serpii cu banda termoizolanta sau alta varianta. Sper sa ajute pe cineva informatiile astea si daca are cineva intrebari pot sa ii raspund in masura in care pot.



Nu aveti idee cum fugea masina asta....aoleooo...Zic fugea,pentru cam-a dat bobby o tura cu ea,acum ....mult timp....
Dezmembrez Calibra-0768854411



Imagine

gabi1904 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 90
Localitate: iasi
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

bobby_gsi2 scrie:
Din experienta proprie postez si eu manariile la care a fost supus ne-ul meu, numai ca este montat pe un kadett e gsi si nu pe calibra. El a trecut prin mai multe configuratii, am avut axa schrick de 296 de grade insa a cedat dupa 21 de zile din cauza ulei-ului. In momentul de fata motorul sufera de o lipsa acuta de compresie din cauza segmentilor si probabil a supapelor, insa chiar si asa trage satisfacator.
Sa incepem:
-axa schrick 276 de grade cumparata de noua 326 de euro plus ceva transport..undeva la 350 E
-admisie lexmaul 250 euro
-arcuri tari la supape undeva la 80 ron pe fiecare supapa
-injectoare sfi (crem)- aprox 50 euro
-chiulasa comprimata -nu am masurat raportul de compresie dar cand voi desface motorul urmeaza si operatiunea asta
-calculator cu chip...nu stiu firma, limitarea a urcat undeva la 7000 rpm
-pistoane cu raport mai mare de comprimare provenienta SEH
In viitor urmeaza refacerea motorului, inclusiv semeringuri si revizuita cutia ca pierde si pe acolo ulei. Tot atunci sper sa continui modificarile la motor si anume sa usurez volanta, disc sport (cu padele), evacuarea cu serpi de sfi si flansa facuta pt ne, regulator de presiune reglabil ,portat chiulasa pe admisie si evacuare, portat admisia, pinion axa reglabil si rezolvat problema temperaturilor ridicate sub capota-izolat si admisia si serpii cu banda termoizolanta sau alta varianta. Sper sa ajute pe cineva informatiile astea si daca are cineva intrebari pot sa ii raspund in masura in care pot.



...si eu am aceleasi modificari ca si tine ...doar ca nu am pistoane de SEH...le am pe alea stock,(am considerat ca nu are rost sa schimb pistoanele - e suficient sa comprim chiuloasa... rezultatul e acelasi: creste compresia in cilindru) evacuare borla, catalizator Magnaflow, Lexmaul, injectoare SFI,axa de 297 grade, soft refacut de N-spe ori pana am optimizat amestecul sa nu mai detoneze pe evacuare ...insa temperatura uleiului creste cam mult. Temperatura apei e in parametri normali.

Intrebare: La tine se incinge uleiul la fel de tare ? ... Ma gandeam ca s-a defectat senzorul de temperatura la ulei, cred ca o sa-l schimb ...mai mult din curiozitate. Uleiul e Castrol EDGE Sport 10w60
C20NE '92

bobby_gsi2 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 52
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: PiteÅŸti
Nu am ceas de temp ulei deci nu stiu cat se incinge. Uleiu` este ce trebuie...sa nu treci la altceva. Radiator de ulei ai? Eu am si isi face treaba f bine...chiar daca e cam micutz. Daca nu ai monteaza-i si rezolvi problema.


Înapoi la C20NE

cron