Salut! Am observat ca sunt doua tipuri de motoare C20NE. Si mai exact am vazut ca exista diferente la instalatia electrica si la distributie. Este adevarat? Stie cineva? Ce alte diferente ar mai fi si daca se potriveste vreo piesa de pe unul pe altul?
Salutare colegi. Am 2 intrebari la care sper sa primesc niste raspunsuri.
1. De la ce sunt aceste cabluri atarnate din poza? 2. Am o problema la pornirea motorului, c20ne. Nu sta la ralanti ori e turata la 1000 de ture sau peste ori sta subturata pe la 500 600 rpm, cateodata oprindu-se. Am observat ca merge putin intrerupt mai ales in ture mici pana in 2000 de ture, peste isi revine. Dar nu mereu. ...
Salut! A aparut recent o problema la Calibra mea, adica are uneori pornirea greoaie. Dau la automat cate 4-5 secunde pana o ia si dupa ce o ia merge normal si porneste la sfert daca vreau sa o repornesc. Am observat ca asta mi se intampla daca o las cam jumatate de ora dupa ce merg cu ea. La rece cateodata porneste bine, cateodata porneste greoi. Stie cineva ce poate fi? Ati mai patit vreunul ...
Salut baieti.tocmai ce mi-am schimbat ambreiajul si vreau daca tot am facut operatiuna asta sa imi usurez si volantul.am un prieten care se pricepe la strung,etc dar nu a mai facut asta.ma puteti ajuta cu un sfat cat sa iau din ea pe ce parte sa iau din ea,cat sa iau din ea si unde ast putea sa o echilibre.de preferat in prahova sau dambovita.motorul este un C20NE cutie F16.multumesc
Salut, am facut un test cu agrafa si mi-au reiesit urmatoarele coduri 21, 31 si 73. Din ce-am citit ar fi legat de debitmetru si senzorul de la arborele cotit. A mai patit cineva asa? Ca simptome dupa ce pornesc masina, are o ezitare cand dau sa accelerez, in partea joasa de turatii ( de la relanti, pana pe la vreo 2000 de ture, dupa care parca isi da drumu), iar la relanti are o ...
Va salut!!! Poate s-a mai discutat sau nu, am cautat pe forum dar n-am gasit nimic despre locul unde este trecut codul de culoare la Calibra. Astept raspunsuri,multumesc frumos. Atasez si cateva poze cu masina!!!
Salut, am o problema cu masina, se aude un tiuit dinspre rezervor, in special atunci cand e la relanti si in turatii joase, in rest cand o accelerez peste 1500rpm sa zic, nu se mai aude acest tiuit.
Daca pun capacul la rezervor si-l strang la maxim, imi arata eronat indicatorul din bord de la benzina ( se duce acul undeva la full). Ce-ar fi de facut, am citit c-ar trebui verificate nu stiu ce ...