Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20LET lipsa putere de la 4000 rot/min

lipsa putere de la 4000 rot/min

C20LET 2.0 16V TURBO 204CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 13 Oct 2009, 20:24
freeusernet Membru ClubCalibra

Mesaje: 43
Localitate: uk
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: Craiova

Salutare , am si eu o mica problema , poate ma ajuta cineva!!!
Mi-am cumparat o calibra turbo din '92,cutie in 6 trepte, chiuloasa coss. Masina merge f bine doar ca pe la 4000 de rotatii nu mai accelareaza cum trebuie ,parca pierde putere si asta se intampla des desi are unele momente (f rar) cand se comporta ok. Turbina pare schimbata sau reconditionata ,nu are pierderi de ulei , motorul nu pierde si nici nu mananca ulei dar e deranjant ca atunci cand ar trebui sa am putere mai multa , masina pierde putere, accelareaza greu. Are cineva vreo idee de unde ar putea fi????

merci frumos!!!

AWD Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 306
Localitate: Bucuresti
freeusernet scrie:
Salutare , am si eu o mica problema , poate ma ajuta cineva!!!
Mi-am cumparat o calibra turbo din '92,cutie in 6 trepte, chiuloasa coss. Masina merge f bine doar ca pe la 4000 de rotatii nu mai accelareaza cum trebuie ,parca pierde putere si asta se intampla des desi are unele momente (f rar) cand se comporta ok. Turbina pare schimbata sau reconditionata ,nu are pierderi de ulei , motorul nu pierde si nici nu mananca ulei dar e deranjant ca atunci cand ar trebui sa am putere mai multa , masina pierde putere, accelareaza greu. Are cineva vreo idee de unde ar putea fi????

merci frumos!!!


Asta e una dintre bolile lor. Din ce am obs. eu motorul trage fara intreruperi atunci cand inca nu a apucat sa se incinga aerul la admisie. Dupa care incepe sa intrerupa in jurul a 4000rpm. Calculatorul ia masuri de precautie ptr motor. Nu accepta presiune si temperatura mare in acelas timp. O masura ar fi sa inlocuiesti intercoolerul stock cu unul mai mare. Chiar si atunci fenomenul se poate repeta in zilele cu temperaturi mari daca masina e foarjata. Intre timp daca nu poti schimba intercoolerul cu unul mai mare frontal incearca sa te uiti la cel vechi poate necesita curatire la interior(ulei imbacsit). Oricum cu venirea iernii prob. vei constata va motorul o sa traga mai frumos.
Tot asa ceva patea si un fost membru al forumului care mergea cu cip-tuning dar cu intercooler stock.
Una din cele mai penibile piese la acest motor este intercoolerul, atat ca dimesiune cat si ca asezare.
Oltcit Axel 12TRS
Calibra Turbo 4x4
A4 2.0T quattro.

ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
Am patit si eu ceva de genul asta, desi am intercooler mai mare si pozitionat ok... la mine s-a rezolvat prin schimbarea capacului delcoului si a pipei... deci pe langa ce ti-a spus AWD, arunca un ochi si la delcou, bujii (un amic cu un S2 avea problema asta din cauza bujiilor - a pus bujii Bosch F5DPOR si s-a rezolvat problema). Spor!
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

freeusernet Membru ClubCalibra

Mesaje: 43
Localitate: uk
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: Craiova

multumesc pentru ajutor dar o sa fiu nevoit sa fac o reparatie capitala , tocmai am dat intr-un porc mistret foarte mare iar masina mea e varza. Acum sunt in masina, la locul accidentului (am net mobil) si incerc sa gasesc ceva piese second pana ajunge platforma.Am nevoie de bara fata, traversa fata , far stanga , intercooler , radiator apa . aripa stanga si probabil mai multe , nu reusesc sa ridic capot care s-a contorsionat. Nu vad scurgeri de ulei , sper ca motorul a scapat.

AWD Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 306
Localitate: Bucuresti
Fir-ar sa fie ..... lasa ca se face fierul. Bine ca esti intreg. Dupa cum descrii e clar ca motorul a scapat.
Oltcit Axel 12TRS
Calibra Turbo 4x4
A4 2.0T quattro.

alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
pare rau pentru eveniment
vezi ca in Romania o sa gasesti greu, sau imposibil, radiator de LET. unul nou costa 12-14 mil. daca tot esti in nefericita situatie, mai bine cumpara un radiator de XE care costa 350-400 lei, iar de diferenta iti iei un intercooler mare, pe care il poti pozitiona frontal
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

hellker Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 199
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
scuze ca intervin dar curiozitatea asta..e vorba cumva de o calibra roshie cu capota neagra(fosta a lui bubu..) dj20let,schimbata pe o alfa?..pacat daca e vb de masina aia

hellker Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 199
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
se pare ca este vorba fix de acea calibra turbo de culoare roshie+capota neagra dj20LET(prezentata chiar pe forum..pacat)

freeusernet Membru ClubCalibra

Mesaje: 43
Localitate: uk
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: Craiova

salutare , nu este vorba de calibra dj20let. Am cumparat-o din Baia Mare si era galbena. Intre timp am terminat masina , arata cu totul altfel , am schimbat intercooler cu unul mai mare si nu am avut timp sa ii dau forja ca inca nu este verificate de mecanic dupa accident dar pare sa nu mai faca probleme la 4000 de rotatii. Am atasat cateva poze....
Aveti grija la drum!!! Cu respect!!!

hellker Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 199
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
jessus...ce tanq de porq:))) ma asteptam totusi sa vad carne si sange de mistretz pe-acolo;)(makar l-ai luat cu tine?pastrama de mistretz este ..:O )
-arata bine dupa reparatii..cox placut in continuare

freeusernet Membru ClubCalibra

Mesaje: 43
Localitate: uk
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: Craiova

CUI II MAI AREDEA DE PORC !!!:)

ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Pe o parte destul de naspa ce tzi sa intamplat dar bine k ai rezolvato...citeam cu interes topic tau pana citesc faza cu locul accidntului si porcul mistretz:)mia venit sa rad..pt k numai in Romania se poate intampla asha ceva..bafta!!
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine


Înapoi la C20LET

cron