Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20XE Probleme Generale C20XE Nu se inchide geamul electric...

Nu se inchide geamul electric...

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


th3onlyon3 Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 64
Localitate: Arad
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Arad

Am reusit sa cumpar o calibrutza duminica trecuta, de at sunt si eu mandru proprietar de Calibra :D problema e ca am luato cu geamul cam 1 cm deschis pe partea dreapta, iar electricianul mia programat masina pe 11 ianuarie... am incercat sa desfac panoul usii, e prins motorasul in pocnituri si habar nu am cum asi putea ridica geamul putzin mai sus... intra frigul si zapada si apa... nu in cantitate mare, dar e deranjant sincer sa te ploaie inauntru... Stitzi cumva cum asi putea ridica geamul putzin mai sus? si inca o problema... cand virez maxim indiferent pe care parte , scartzaie cand ajung in capat... din ce cauza? e problema cu servo? ca nu se opreshte cand ajung la maxim ca la alte mashini... Multzu AR 09 MRL

ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
Bun venit pe forum... despre geam nu stiu absolut nimic, dar in legatura cu scartaitul, problema e cureaua care probabil e slabita. Sfatul meu e sa te apuci sa-i schimbi toate curelele, filtrele, uleiul si rolele intinzatoare sa nu ai surprize, indiferent de ce ti-a spus fostul proprietar, fa-i si o compresie la motor sa vezi daca e in "mintile" lui. Bafta!
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

th3onlyon3 Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 64
Localitate: Arad
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Arad

Mersi Ciprian de sfaturi pt curele si restul :good: ... Am reusit sa dau de un electrician bun si acuatorul e stricat cum spuneai u drifting calibra :) Oricum problema nu e rezolvata inca, doar in 6 ianuarie e programata la electrician... din pacate mai are hibe la electric.. nu merg farurile de ceata , avariile, si nah... o fi ea reparata asa incet :D apropo... merita sa pun filtru de aer sport pe ea? am montat o linie de tobe remus pe ea... nu va suna aiurea? sau eu stiu? :D :confused:

marian_sro Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: piatra neamt
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

pt problema la servo in afara de curele, verifica si nivelul lichidului servo din vas.poate fi si asta o cauza.


Înapoi la Probleme Generale C20XE

cron