inelele le am de cand am facut tuning-ul pe masina dar am tot zis ca le pun mai incolo mai incolo si se pare ca pana la urma nu am gandit asa de bine.Dupa Craciun am plecat la munte am verificat nivelul apei uleiului lichidului de frana shi am lasat capota incet fara sa mai apas pe ea pe la ikea la 140 mi-a sarit in parbriz destul de violent daunele dupa cum a spus si tonny au fost parbrizul care este deja schimbat capota si rama parbrizului asa ca mi-a facut programare iar la service unde imi vor reface capota vor indrepta rama parbrizului si o vor revopsi.Nu imi pare asa de rau ca oricum parbrizul vroiam sa il schimb capota sa o revopsesc doar de rama plafonului dar am intles ca au un aparat special shi o fac k noua fara kit k si capota costa mai multicel dar se merita decat sa umplu masina cu kit.Daunele nu au fost mari nu au fost grave dar...au fost acum imi astept midul si maneta pt a le pune pe masina deoarece cat de curand o sa intre iar pt 2 sapt la service.Dupa aceea incep marle proiect c20xe turbo prin schimbarea pistoanelor,bielelor,cutiei,injectoarelor,montarea intercoolerului,debimetrului,schimbarea furtunelor adica tot ce exista furtun va fii schimbat si multe alte piese, asta este nu mai scap de mania Calibra

.Ca dupa motor urmeaza suspensia reglabila,discurile de frana din ceramica as vrea eu,placute de frana racing,si in final frana de mana hidraulica....am numit acest proiect TURBO PROJECT
