Prima pagină INFORMATII PREZENTARE Gabriel Lazar - C20XE revine 2021

Gabriel Lazar - C20XE revine 2021

Spune-ne cate ceva despre tine si masina ta

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, sergyu


Mesaj 12 Ian 2009, 21:14
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Ambitioasa tentativa ta! :hello: Bafta in continuare! Spor la treaba! :good: Abia astept sa vad ce iti iese!
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 12 Ian 2009, 22:11
gabriel.lazar Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 265
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
stiu ca e multa munca dar asta este .Cel mai tare sentiment este atunci cand termini si te bucuri de rezultate :D

Mesaj 13 Ian 2009, 10:19
calibra_bum Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 363
Localitate: Bucuresti Sud
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP

Vad ca tu esti pus serios pe treaba hai cu pozele alea da sa le faci si tu ziua :good:
B-94-PFY
Imagine
0723921444

Mesaj 13 Ian 2009, 14:23
gabriel.lazar Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 265
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
pei ...acum astept sa imi iau shi maneta care are cele 2 butoane si sa mai afc cateva cumparaturi de pe ebay...

Mesaj 18 Ian 2009, 01:27
Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

chiar merge pe c20ne :D
Imagine

Mesaj 18 Ian 2009, 12:07
gabriel.lazar Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 265
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
inelele le am de cand am facut tuning-ul pe masina dar am tot zis ca le pun mai incolo mai incolo si se pare ca pana la urma nu am gandit asa de bine.Dupa Craciun am plecat la munte am verificat nivelul apei uleiului lichidului de frana shi am lasat capota incet fara sa mai apas pe ea pe la ikea la 140 mi-a sarit in parbriz destul de violent daunele dupa cum a spus si tonny au fost parbrizul care este deja schimbat capota si rama parbrizului asa ca mi-a facut programare iar la service unde imi vor reface capota vor indrepta rama parbrizului si o vor revopsi.Nu imi pare asa de rau ca oricum parbrizul vroiam sa il schimb capota sa o revopsesc doar de rama plafonului dar am intles ca au un aparat special shi o fac k noua fara kit k si capota costa mai multicel dar se merita decat sa umplu masina cu kit.Daunele nu au fost mari nu au fost grave dar...au fost acum imi astept midul si maneta pt a le pune pe masina deoarece cat de curand o sa intre iar pt 2 sapt la service.Dupa aceea incep marle proiect c20xe turbo prin schimbarea pistoanelor,bielelor,cutiei,injectoarelor,montarea intercoolerului,debimetrului,schimbarea furtunelor adica tot ce exista furtun va fii schimbat si multe alte piese, asta este nu mai scap de mania Calibra :D.Ca dupa motor urmeaza suspensia reglabila,discurile de frana din ceramica as vrea eu,placute de frana racing,si in final frana de mana hidraulica....am numit acest proiect TURBO PROJECT :thumbsup:

Mesaj 18 Ian 2009, 13:54
gabriel.lazar Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 265
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
parbrizul se va da jos trapa la fel o sa faca o treaba buna ca stau pe capul lor nu ii lasa asa de izbeliste :D

Mesaj 18 Ian 2009, 16:36
marian_sro Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: piatra neamt
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

se mai intampla.imi pare rau.dar las ca se face.
vezi ca am mai citit una alta de mid si am aflat ca iti trebuie inca un modul pt check control.adica modul check control.nu stiu daca ai asa ceva pe masina.plus toti senzorii care lipsesc.
bafta cu proiectul!!!

Mesaj 18 Ian 2009, 18:09
gabriel.lazar Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 265
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
acum 10 min am fost sa vad o calibra turbo.Se pare ca m-am dus degeaba interiorul era muci probeleme majoreee mecanice shi omu cerea 5000 e.este o cali rosie cu un eleron pe spate ff mar shi o bara fata tuning.

Mesaj 19 Ian 2009, 08:31
gabriel.lazar Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 265
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
da este una de bucuresti cu o bara tuning pe fata rosie shi un mare eleron pe spatee oricum masina aia este dusa rau adica in ultimul hal nu o recomand nimanui.

Mesaj 26 Ian 2009, 23:17
[email protected]@[email protected] Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Am trecut astazi prin fata pe la tine si am vazut masina: arata intr-adevar extraordinar, chiar mai bine decat in poze! :D Felicitari man, tre' sa recunosc ca ai facut treaba super. Si cand imi aduc aminte ca ti-am facut poze si ti-am pus bilet in geam in Romana acu vreun an... :grin:
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 27 Ian 2009, 00:14
gabriel.lazar Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 265
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
da asa este acu un an a inceput toata treaba cu acest club oricum astept sa vina primavara sa imi continui proiectul...am vrut sa o dau dar...ma gandesc ca daca am inceput ceva sa duc pana la capat acel lucru...eu nu am nimik cu nimeni mie imi place calibra k model k masina nu ca are tuning sau alte minunatii dar parerea mea este ca atunci cand clubul calibra se intalneste ar trebuii sa se int in liniste si bucurie ca totusi nu suntem peste 100 in bucuresti suntem putini si este pacat sa ne raspandim gen fiecare cu felia lui...la ultima intalnire la care am fost asa pe neanuntate primul sent cand i-am vazut acolo a fost ceva de neimaginat dar la sf s-a lasat cu mult fum demaraje etc...care dupa parerea mea nu isi aveau rostul nu zic nimik de reguli sau alte impuneri dar macar cand ne vedem in numele clubului sa ne vedem k pasionati de calibra discutii sfaturi etc...nu sa ne lasam anvelopele in parcare.Am vazut multe vorbe spuse aiurea de ambele tabere si multe amenintari care chiar nu isi au rostul trebuie sa ne revenim cu totii marii iubitori ai acestei masini si sa ne gandim ce inseamna cu adevarat clubcalibra si cum ar trebuii sa se desfasoare o astfel de intalnire si cum ar trebuii sa se desfasoare o altfel de intalnire unde ne putem masuraa fortele legal si fara riscuri.Mai mult de atat chiar nu am nimik de zis in legatura cu aceste evenimente neplacute intamplate in ultima vreme.

Mesaj 27 Ian 2009, 23:07
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
:good:
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 08 Iul 2009, 18:52
gabriel.lazar Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 265
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
a mai reusit careva sa bage vre-o poza ca eu unu nu mai pot baga nici o pozaa...

Mesaj 23 Iun 2011, 15:03
alexaandru15 Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 182
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti
Masina din octombrie anul trecut a ajuns in posesia mea...dar din pacate fara let . A avut c20ne timp de 6 luni(motor de pe calibra mea neinmatriculata din pacate) ,iar de 2 luni are din nou c20xe SFI...motor de care mam indragostit!
As avea o rugaminte ptr moderatori daca ar putea schimba numele topicului in Alex-B 47 ABN ptr al continua eu

AnteriorUrmătorul

Înapoi la PREZENTARE

cron