Prima pagină INFORMATII PREZENTARE Gabriel Lazar - C20XE revine 2021

Gabriel Lazar - C20XE revine 2021

Spune-ne cate ceva despre tine si masina ta

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, sergyu


Mesaj 22 Dec 2008, 12:58
gabriel.lazar Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 265
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
masina a fost incaltata cu o pereche de jante aduse din germania pe 17" 9j cu buza polishata.Urmeaza traseul de la evacuare :D revin cu pozele.

Mesaj 25 Dec 2008, 13:58
gabriel.lazar Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 265
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
poze tot noaptea

Mesaj 25 Dec 2008, 14:01
Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

foarte tare calibra ta,imi place foarte mult :)ii foarte reusit tuningu
Imagine

Mesaj 25 Dec 2008, 14:53
gabriel.lazar Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 265
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
ce pot sa zic am apelat la un tuning finut nu prea extravagant si pe stilul calibra.Am vrut sa ii scot in evindentza cel mai mult spatele ff lat shi foarte gandit de nemti care ajuta mult la stabilitatea masinii.imi pare bine ca va place calibra mea.Asta imi da si mai multa incredere in mine respectiv in proiect.Acum asteptam un traseu borla cu dubla evacuare... :grin:

Mesaj 10 Ian 2009, 00:39
ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
DaBotta scrie:
faci acelasi traseu cum ii pe KHN ? :) Din pacate nu o sa sune cum suna pe KHN deoarece aceaste este TURBO , are elicele de la evacuare marite si suna foarte frumos pe TURBO :D

De ce ai schimbat farurile ? ca ziceai ca ale tale sunt noi si vad foarte bine


:scratch:
Last edited by ciprian on 10 Ian 2009, 01:22, edited 1 time in total.
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

Mesaj 10 Ian 2009, 01:05
ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
Zgomotul evacuarii la o masina turbo este mai mic, pt ca gazele intampina o oarecare rezistenta cand se lovesc de palele turbinei+ca motorul este decomprimat.
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

Mesaj 10 Ian 2009, 01:44
ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
Man, tocmai gazele din evacuare imping acele elice. Te cred ca esti impresionat de zgomotul evacuarii actuale, insa, daca pui aceeasi evacuare pe un motor aspirat si pe unul turbo, o sa vezi diferenta. In fine... suntem offtopic, daca vrei, continuam discutia pe privat sau pe messenger.
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

Mesaj 10 Ian 2009, 03:13
gabriel.lazar Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 265
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
in primul rand masina va fii turbo in al 2-lea rand faza cu sunetul este ff simpla te duci la borla shi aia iti dau ce sunet vrei tu asta nu ar fii o prob nu ma int sa imi huruie masina ma int sa se auda adecvat ceva frumos shi nu deranjant.farurile le-am schimbat deoarece arata mult mai bine cu astea si din moment ce masina asta nu merge zi de zi nu am nevoie de cine stie ce lumina shi oricum o sa primeasca o instalatie xenon deci e rez prob asta.Oricum mai este multa munca la masina mea shi asta este abea inceputul incet incet ca nu ne grabeste nimeni...:D bafta

Mesaj 11 Ian 2009, 21:31
gabriel.lazar Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 265
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
se pare ca masina va primi un mid de pe o astra f C20XE cu ceva mai multe functii decat cel de pe masina din cate am inteles :D daca stie cineva mai multe detalii sunt foarte bine venite .Va multumesc

Mesaj 11 Ian 2009, 22:05
Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

gabriel.lazar scrie:
se pare ca masina va primi un mid de pe o astra f C20XE cu ceva mai multe functii decat cel de pe masina din cate am inteles :D daca stie cineva mai multe detalii sunt foarte bine venite .Va multumesc

foarte tare mid-u ala de astra,din ce stiu eu merge pe c20xe,abia astept sa vad cum merge la tine ca si eu am o oferta :)
Imagine

Mesaj 11 Ian 2009, 22:10
gabriel.lazar Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 265
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
am vazut pe ebay montat pe o calibra motor c20ne,era ceva frumos acum sa vedem cum o sa mearga shi pe xe-ul meu.

Mesaj 11 Ian 2009, 22:16
marian_sro Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: piatra neamt
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

din ce stiu eu are aceleasi functii ca bc-ul nostru.dar e posibil sa ma insel.
sunt curios unde o sa il montezi tinand cont ca e mai mare decat bc-ul.

Mesaj 11 Ian 2009, 22:24
Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

uite aicea specificatii si cum se leaga,Mariane se poate monta in caz ca nu are ceasurile de la voltmetru si ulei ,acolo ar fi perfect :grin:


Pin
Colour
Function
Connects to

1
White/Green
Tail or Dipped beam failure
Ground

2
Brown/Blue
Coolant Level Switch
Ground

3
Blue/Red
Engine Oil Level Switch
Ground

4
Black/Yellow
Stop Light Fuse
12V Ignition

5
Black
Fuse 7
Black on TID/DID Loom

Brown
Ground
Brown on TID/DID Loom


Brown/White
Diagnostic
Optional, Diagnostic Pin G
Brown/Red
Diagnostic
Optional, Diagnostic Pin D

Brown/White
Reset Button
Stalk (Stalk Common to ground)

Brown/Red
Set Button
Stalk (Stalk Common to ground)

Blue/Black
Fuel Tank Sender
Back of Instrument Cluster, Left Hand connector

Blue/Red
Speed Signal
Transfer wire & pin from TID Connector

Black/Brown
Fuel signal
See Table Below

Blue
Outside Temperature
Transfer wire & pin from TID Connector

Blue/White
Outside Temperature
Transfer wire & pin from TID Connector

Yellow/Red
Brake pad wear sensors
Ground

Brown/Yellow
Washer fluid level Switch
Ground

Black/Yellow
Stop Light Lamps
Leave Disconnected

Black connector

Pin
Colour
Function
1
Red 12V
2
Blue Outside temp - Transfer to Blue connector
3
Brown Ground
4
Blue/White Outside temp - Transfer to Blue connector
5
Black Ignition
6
Grey/Green
Instrument Illumination

7
Grey/Black
Instrument dimmer

8
Red/Grey
Radio

9
Brown/White
Radio
10
Brown/White
Radio

11
Brown/White
Radio

12
Blue/Red
Speed Signal - Transfer to Blue connector

ECU/Engine Type
Fuel Signal Pin on Engine ECU
MFD Program No. (Pulses per km)
C14NZ / C16NZ
A2
2 (8892/8850), 82 (16665)
C14SE / C16SE / X16SZ / 16LZ2 / C18NZ
B4

X14XE / X16XEL / X16SZR
B12

C20NE M1.5.2 / 18SE M1.5.4
32
9 (8892/8850), 89 (16665)
C18XE S56 / X20XEV S56.1
14
66 (16665)
X18XE / X20XEV S56.5
21

C20XE M2.5 32 16 (8892)
C20XE M2.8
15
50 (8850), 114 (16111)



*C25XE M2.8 (Cavalier/Calibra)
17

*C20LET M2.7 (Cavalier/Calibra)
32

*X25XE M2.8.3 (Vectra)
47

* These Engine/ECU combination will not have a Factory MID program.

If you want to do a proper job.

Obtain a Diag connector from a Cavalier, and remove one of the contacts.

Join this to a brown/red wire, and insert it in Location D of the Astra Diag connector in the fuse box (lever up the retaining clip that pushes in from the top)

Connect this Brown/Red to the one on the MFD loom.

Connect the Brown/White from the MFD to th brown/white wires coming from Pin G of the Diag plug.

You can now reprogram the MFD with Tech1,
Imagine

Mesaj 12 Ian 2009, 08:45
gabriel.lazar Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 265
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
exact acolo il montez pt ca ceasurile de ulei voltmetru etc le voi pune pe stalp desigur digitale pt ca si bordul va fii digital de pe o vectra 2000 a unui prieten care isi va lasa minunatul bord lcd in mainile mele :D.Oricum vor ramane amandoua si cel al masini si mid-ul de pe astra ambele cu lumina albastra.

Mesaj 12 Ian 2009, 15:14
marian_sro Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: piatra neamt
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

deci midul are in plus check control.adica verifica lichid parbriz,becuri frane,etc.bun.oricum ai si in bord asa ceva.daca ii faci suport acolo va da super.vezi ca iti trebuie maneta stergatoare cu butoanele de control.merge de pe astra f si e posibil si de pe astra g.

@flexatu merci de specificatii.
eu mi-am montat singur pe vectra un bc.nu avea nici un fir tras.care vreti info intrebati si va ajut.

AnteriorUrmătorul

Înapoi la PREZENTARE

cron