Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20LET Debitmetru aer - LET !

Debitmetru aer - LET !

C20LET 2.0 16V TURBO 204CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 28 Iun 2011, 23:08
sottofly Membru ClubCalibra

Mesaje: 17
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Am probleme mari cu debitmetrul de aer. Masina sta turata la 1.500 cand se incalzeste motorul...acum vara in 2 minute. Trage bine pana la 3.000-3.500 rot/min apoi parca nu mai are aer.
Precizez ca inainte sa faca asa, am avut un "blow-engine" cu motoru la +6.500rot ( au intrat supapele in chiuloasa ). Am pus supape de admisie noi, chiulasa a fost rasa putin si skimbat garnitura plus o curea de transmisie ce a fost deteriorata... Acum merge prost tare motorul..iar cand se incalzeste tare motorul mai tare se ineaca parca si se opreste motorul (cand dau sa il pornesc imediat acul de la turometru sare la 7.000 si sta acolo)...am si un filtru de aer murdar si cam vechi dar cei din service au zis ca e de la debitmetru.

Am incercat sa fac comanda dar...nimic, in constanta! Ma poate ajuta cineva? Merge facut debitmetrul? Merge de la SFI?

Multumesc!

Mesaj 29 Iun 2011, 11:05
alexaandru15 Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 182
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti
nu merge de la sfi din pacate...iti trebuie unul tot de let...dar eu unul cred ca prbl ta nu e de la debitmetru...pot fi multe cauze dar la prima vedere suspectez sa nu fie distributia pusa la punct cum trebuie

Mesaj 03 Iul 2011, 02:43
sottofly Membru ClubCalibra

Mesaje: 17
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
...:| e facuta bine dristributia...cred. Au lucrat la masina tot cei care au facut si transferul de motor LET pe XEV, masina in cauza. Si daca este distributia ce este de facut? O curea e noua si restu distrubutiei are mai putin de 6 luni.

Am gasit debitmetru aftermarket de la bulgari 850 Ron, nou. Este mult? O sa il pun pe ala cred sa vedem cum o sa faca. Are treaba distributia cu caldura? Adica sa mearga la rece iar la cald sa moara motoru si sa dea suturi?

As mai fi interesat de o cutie pt motor pt ca cea pe care o am agata in treapta 1 si 3? Merge facut ceva la cutie in aceasta privinta?

Multumesc

Mesaj 03 Iul 2011, 23:34
alexaandru15 Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 182
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti
pai o problema asemanatoare ca a ta am avut si eu .cand se incalzea la 90 de grade nici macar la relanti nu mai statea...dar la mine era regulatorul de presiune cel de langa pompa de benzina blocat...si filtru de benzina putin infundat...am scos regulatoru am schimbat filtru si masina mergea impecabil...dar asta am fqt dupa ce am schimbat app toata electrica de sub capota...deci cele mai simple chestii pot face unele din cele mai mari probleme...bafta in gasirea cauzei

Mesaj 05 Iul 2011, 02:28
sottofly Membru ClubCalibra

Mesaje: 17
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Langa pompa de benzina adica in rezervor ? O sa vad cum se prezinta cu debitmetru ca am gasit aftermarket de la bulgari. Sper sa o fac :(

Mesaj 02 Aug 2011, 17:43
mircea.armeanu Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 279
Localitate: Bucuresti
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: BucureÅŸti

E posibil sa fie CTS-ul (coolant temperature sensor). E foarte ieftin si practic e trecut ca, consumabil.
Merita incercat, e pe departe cea mai ieftina reparatie (renunti la un pachet de tigari si 2 beri)
Opel Calibra 1995,X30XE V6 + F28 6+1 viteze


Înapoi la C20LET

cron