Prima pagină SUBIECTE TEHNICE TUTORIALE / DYI / CUM SA?... Q & A: CE VERIFICI CAND NU ITI PLEACA RADIATORUL /FIERBE APA

Q & A: CE VERIFICI CAND NU ITI PLEACA RADIATORUL /FIERBE APA

Cum rezolvam diverse probleme.. Reportaje cu poze si descriere amanuntita

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Ce elemente trebuiesc verificate atunci cand radiatorul nu porneste si fierbe apa? Care sunt pasii de urmat intr-o situatie de genul acesta?

CEL MAI COMPLET RASPUNS: DriftingCalibra

Raspunsul AICI: http://forum.clubcalibra.ro/viewtopic.php?f=11&t=455#p3627

PS: NU UITATI - CEL MAI COMPLET SU CORECT RASPUNS VA FI PROMOVAT CHIAR AICI, LANGA INTREBARE; EL VA FI "RASPUNSUL CORECT"
Last edited by S@m0v@ru1_Pr@fu1t on 05 Iun 2008, 08:45, edited 4 times in total.
Calibra Turbo, C20LET, 1993

alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
radiatorul nu porneste :grin:
posibile cauze: termocupla defecta, termostat blocat pe inchis, pompa de apa defecta, furtune gatuite/strangulate de la instalatia de racire, radiator infundat cu mizerie sau corodat pana la refuz.
de verificat daca mai e lichid de racire in instalatie.
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

cla Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 337
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
verifici senzoru de temp,contactele...in caz ca ai Ne inseamna ca incepe o perioada porno si tre sa schimbi motoru :grin:
Imagine
XPI NEXT LEVEL

cla Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 337
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
pfff...eu tot n-am inteles ce trebuie facut :P
Imagine
XPI NEXT LEVEL

serban Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 71
Localitate: cluj-napoca,sibiu
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP

acest medicament se elibereaza fara prescriptii mecanice,daca apar manifestatii neplacute adresati-va mecanicului sau tony-ului :D

Edy_LET Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 118
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: Slobozia
DriftingCalibra scrie:
[b]Solicit completarea tutorialului cu informatii despre pompa de apa ( cum se verifica ) ( motivul defectiunii ) samd,nu am cunostinde despre acest component mecanic de baza al motorului si nu pot furniza informatii ajutatoare.
In speranta ca cele de mai sus va vor fi de folos...
savurati cu incredere Club Calibra Romania :yahoo:



La pompa de apa pot aparea 3 probleme ,toate trei avand ca rezolvare inlocuirea pompei dar in functie de problema pot aparea si efecte secundare dupa cum urmeaza:

1.Cea mai mica dintre probleme este ca pompa sa piarda lichid(apa) acest lucru se obseva prin scaderea nivelului lichidului de racire si identificarea scurgerii in spatele capacului de la distributie(acolo se afla pompa de apa).

2.problema cu cele mai grave consecinte este blocarea pompei de apa(mai ales la motoarele cu 16 supape)....motorul sare de la punct iar pistoanele lovesc in supape....supape strambe...ghiduri sparte...eventual pistoane sparte sau biele strambe...

3.Ultima si cea mai pacatoasa(e foarte greu de identificat) ar fi "dezlipirea paletilor pompei de pe axul acesteia....astfel axul se invarte fara paleti iar lichidul de racire nu mai are viteza si presiunea necesara de a circula prin instalatia de racire si motor si se ajunge la supraincazirea motorului.

PS.Pana acum am intalnit doua modele de pompe de apa...una cu paleti din metal si cealalta cu paleti din plastic.Din experienta si din ce am citit si pe alte forumuri recomand folosirea pompelor cu paleti din plastic.
0745994820 -Piese Calibra/Vectra A Turbo
Motto: Sunt prea sarac sa-mi permit lucruri ieftine si de proasta calitate!


Înapoi la TUTORIALE / DYI / CUM SA?...

cron