Prima pagină INFORMATII PREZENTARE VEMANIS - CALIBRA '97

VEMANIS - CALIBRA '97

Spune-ne cate ceva despre tine si masina ta

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, sergyu


Mesaj 13 Mar 2009, 20:46
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1881
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Cateva poze noi! Am adaugat o prelungire de spoiler fata. Nu imi prea place cum arata, dar parca e mai bine cu el decat cu "aripioarele" originale.

Alte modificari in curand.... ;)
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 28 Mar 2009, 16:39
S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Din poze nici nu prea se observa, m-am chiuit ceva sa il vad... :D
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 28 Mar 2009, 20:29
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1881
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Maine sper sa am timp sa fac unele bune (daca ma ajuta si vremea), de asemenea sa va arat si ultimele "imbunatatiri" - aviz pt Cla
Last edited by VEMANIS on 12 Mar 2013, 19:36, edited 1 time in total.
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 30 Mar 2009, 20:46
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1881
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

A venit vremea sa mai spun cate ceva despre masina mea. Intre timp, au avut loc cateva modificari, dar foarte importante. Mai exact, am inlocuit garnitura la baie cu una noua, un polish nepretentios, iar vechile amortizoare (fata+spate) au fost "transformate" in amortizoare sport, mai duri (multumesc lui Sorin de pe forum pentru asta), iar arcurile vechi H&R au fost scoase din cutie, de la naftalina. Rezultatul......pai este evident ca are acum o tinuta de drum muuuult mai buna, iau curbele mai strans, garda la sol a scazut cu aproximativ 3 cm si sa nu uitam ce e mai important...The looks! Dar uite ca ajunga la vorbele lui Edy_LET, desi la alt nivel, anume ca o modificare duce la alta si asa mai departe. Imi trebuie scut acum, ca umblu "pe burta" cu ea si nu e chiar asa de linistitor. Atasez aici cateva poze din timpul inlocuirii amortizoarelor, dar si o mica sedinta foto... Enjoy!

Mai am cateva daruri pentru ea, dar o sa le prezint pe parcurs, in mometul in care sunt montate pe masina.
Last edited by VEMANIS on 12 Mar 2013, 19:38, edited 2 times in total.
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 03 Apr 2009, 21:24
matiu13 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 433
Localitate: slatina-olt
frumos frumos,parca ii sta si ei mai bine mai pe burta,arata foarte bine asa!!!si jantele sunt foarte frumoase!!!
Dezmembrez Calibra-0768854411



Imagine

Mesaj 29 Apr 2009, 20:48
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1881
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Intre timp am reusit sa fac cateva "ajustari" la masina. Mai exact, am inlocuit o bieleta de la bara stabilizatoare iar acum urmeaza cealalta si cea mai vizibila este vopseaua rosie pe etriere :ymparty: . Atasez cateva poze. De asemenea, am trecut pe ulei GM 5W30, la care nu am decat cuvinte de lauda, deoarece motorul este mai silentios. In rest, blana cat cuprinde si fara probleme notabile!
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 29 Apr 2009, 21:13
TzuTzu77 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 383
Localitate: Brasov/Buzau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Trebuie sa-mi vopsesc si eu etrierii, cand am luat masina erau verde fosforescent :ymsick: , apoi i-am facut eu in graba negrii ca numai aia aveam la indemana si asa au ramas, dar tot rosu e baza. Si mai am o idee pt etrieri, dar aia n-o spun, sa fie surpriza daca reusesc s-o pun in aplicare :D
Ce vopsea ai folosit? E spray normal sau ceva special? Spor la treaba in continuare, ca vad ca mereu mesteresti cate ceva :ymapplause:
EX Calibra '93 C20NE
NOW Astra Coupe '01 Z20LET

Mesaj 30 Apr 2009, 18:44
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1881
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Salut man! Sa stii ca am folosit un spray ordinar - cica ar fi special pentru asa ceva. Ceri si tu la un magazin de piese auto "Spray pentru etriere" si gata. Ala e! As fi vrut sa mai dau macar inca un strat peste (deja am dat 2 straturi) dar nu mi-a ajuns! Sfatul meu este sa iti iei 2 spray-uri daca vrei sa faci ceva misto! Pana am terminat cu vopsitul inchisese deja la magazin (era si week-end) :((. Este bine sa dai mai multe straturi. Sper sa reziste macar 1 an ca pe urma le fac iar cum stiu eu. Poti sa desfaci etrierele de pe discuri daca vrei sa nu izolezi prea mult, dar eu eram si presat de timp si am preferat cealalta varianta ;). Sa nu uiti sa le cureti inainte cu peria de sarma si sa degresezi apoi, sa fac priza buna vopseaua! Spor la treaba! Astept ideea ta inovatoare! :-B
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 03 Mai 2009, 15:10
dackota Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1028
Localitate: braila
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Brăila
buna treaba ce ai facut pana acum...tine-o tot asa !! App prelungirea de la spoileru fata este de renault laguna? am mai vazut pe cateva calibre si eram curios :)
Stance Works..

Mesaj 03 Mai 2009, 23:06
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1881
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

dackota scrie:
buna treaba ce ai facut pana acum...tine-o tot asa !! App prelungirea de la spoileru fata este de renault laguna? am mai vazut pe cateva calibre si eram curios :)



Merci mult! Da, este de Laguna 1. Nu stiu daca da extraordinar pe masina, dar parca arata mai bine cu el decat aripioarele standard. Si este destul de flexibil...
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 05 Mai 2009, 11:46
john8109 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 201
Localitate: Focsani / Bucuresti
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: FocÅŸani

Salut. Spune-mi te rog cum ai obtinut culoarea capotei si mai ales aspectul de matt. Eu am o calibra alba, si am capota plina de ciupituri unele chiar in profunzime, pana la tabla. Sunt interesat sa o revopsesc, insa nu alb pt ca ar iesi in evidenta mult prea mult fata de restul suprafetelor cu vopsea originala pe ele. Ma gandesc ca un negru matt ar fi super pentru capota. Urmand ca barele fata si sapte sa devina si ele la randul lor negre. Ce zici!? Imi poti "vinde" pontul ? Mersi.
Now Bertone Z18XE 01'
Ex. Calibra C20NE 93'
Ex. Astra F X17DTL 95'

Mesaj 05 Mai 2009, 19:19
dackota Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1028
Localitate: braila
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Brăila
eu am gasit spray negru mat la policolor si era tub mare,am slefuit bine de tot capota si i-am dat un spritzchit si la urma am dat cu sprayul....mi-a iesit toata capota uniform...acum poate are vemanis alta optiune ;)
Stance Works..

Mesaj 05 Mai 2009, 20:25
matiu13 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 433
Localitate: slatina-olt
cred ca 'pontul' de durata e folia-autocolant neagra mat....nu stiu cat o sa tzina spray-ul pe capota....
Dezmembrez Calibra-0768854411



Imagine

Mesaj 05 Mai 2009, 22:17
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1881
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

john8109 scrie:
Salut. Spune-mi te rog cum ai obtinut culoarea capotei si mai ales aspectul de matt. Eu am o calibra alba, si am capota plina de ciupituri unele chiar in profunzime, pana la tabla. Sunt interesat sa o revopsesc, insa nu alb pt ca ar iesi in evidenta mult prea mult fata de restul suprafetelor cu vopsea originala pe ele. Ma gandesc ca un negru matt ar fi super pentru capota. Urmand ca barele fata si sapte sa devina si ele la randul lor negre. Ce zici!? Imi poti "vinde" pontul ? Mersi.



Man, ce sa zic, asa a "venit" masina din Austria. Se observa ca este vopsita cu spray-ul in anumite portiuni. Este un negru destul de lucios, deoarece dupa ce i-am facut un polish luceste binisor, desi nu asta a fost intentia mea. Vezi ca la tine este si mai grea treaba, deoarece daca o sa iti sara vopseaua neagra pe care o sa o aplici deasupra albului..... o sa se vada imediat cea de dedsesubt (iar contrastul este magic :))_. Sfatul meu....daca vrei neaparat sa o vopsesti neagra (capota), slefuieste foarte bine vopseaua pana ajungi la tabla. Da-i un strat (sau 2 :D) de sprit chit, apoi vii cu 2-3 straturi de vopsea (spray eventual) peste. Recomandabil ar fi cu pistolul de vopsit. Daca vrei sa iasa ceva mai durabil si rezistent (dar si mai lucios), dai 2 straturi de lac peste toata "tarasenia"! Acum nu o sa se mai zgarie asa de repede la pietre.

matiu13 scrie:
cred ca 'pontul' de durata e folia-autocolant neagra mat....nu stiu cat o sa tzina spray-ul pe capota....



Matiu, nu stiu cat de buna este solutia cu autocolantul.... 8-|
In prezent lucrez cu un prieten la acest lucru, mai exact vreau sa imi imbrac o parte din masina in autocolant CARBON. Nu am nici cea mai mica idee cat o sa reziste, deoarece este mai gros decat cel galben folosit la taxiuri (acesta din urma rezista destul de bine in timp). Va anunt oricum dupa ce termin. Apropo, daca va intereseaza folii auto omologate, colante (diferite culori, carbon, etc...) si orice alt tip de personalizari ale masinii (gravuri), va pot ajuta in aceasta privinta. Pe viitor va arat cam ce iese. Deocamdata sunt la stadiul de gasire a fondurilor necesare.... :-w
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 11 Mai 2009, 09:19
john8109 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 201
Localitate: Focsani / Bucuresti
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: FocÅŸani

Multumesc pentru ponturi/sfaturi. M-am gandit atat la utilizarea autocolantului cat si la tratarea/vopsirea suprafetelor de tabla/plastic, insa parca m-as indrepta catre ceva sa zicem mai profesional, in speta a doua varianta.
Cred ca ar fi ceva mai mult de munca in cazul vopsirii elementelor de caroserie si evident, aceasta facuta de un profesionist, nu amator ca mine. Asta comparativ cu aplicarea autocolantului... Ma gandesc ca totusi, capota are cred ca mai bine de 1 m patrat ca suprafata si chiar daca procedeul de aplicare ar fi conform nu m-as teme sa apara bule de aer sub folia autocolanta, insa de posibile exfolieri la extremitati si ciupituri, hmmmm, chiar m-as teme. Am sa discut cu ceva amici taximetristi si sa le cer si lor un sfat, opinie.
Numai bine.
Now Bertone Z18XE 01'
Ex. Calibra C20NE 93'
Ex. Astra F X17DTL 95'

AnteriorUrmătorul

Înapoi la PREZENTARE

cron