Prima pagină INFORMATII PREZENTARE VEMANIS - CALIBRA '97

VEMANIS - CALIBRA '97

Spune-ne cate ceva despre tine si masina ta

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, sergyu


Mesaj 06 Noi 2008, 20:40
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Poate ai dreptate DriftingCalibra, nu zic nu. Ceilalti cu cosumurile uriase....sa isi cumpere Tico!!! Glumesc desigur. Mi s-a parut ciudat acest consum desi nu este mare diferenta de temperatura afara. Eu merg mai mult noaptea cu ea... dar ma rog... Sper sa fie "de sezon"...daca nu... intru la banuieli . Vad ca si acest motoras de relanti are aceleasi "apucaturi" ca cel schimbat. Poate asa trebuie sa lucreze...numai zic nimik. Ramane sa ai curat injectoarele cu prima ocazie si mai vorbim dupa...Sper sa am timp de asta.
Last edited by VEMANIS on 12 Mar 2013, 19:17, edited 3 times in total.
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 09 Noi 2008, 21:57
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Aseara am scos un consum foarte bun in oras: 9.3 (pe bc). Asadar nu cred ca are nimic masina si pur si simplu nu mergeam destul de ... SLOW! Iar azi, pe drumul Slobozia-Bucuresti si inapoi, am realizat un consum de 6.9 mixt. Ma declar foarte multumit de acesta, iar masina s-a comportat impecabil! Atasez aici cateva poze de pe drum.
P. S. Aseara a ajuns masinuta la 150.000km (am depasit putin ca nu eram atent.

Imagine
Imagine
Last edited by VEMANIS on 12 Mar 2013, 19:17, edited 3 times in total.
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 23 Noi 2008, 13:50
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Salutare tuturor! Am facut o mica pauza de postat, deoarece nu s-au intamplat prea multe cu masinuta mea. Insa, timpul trece si incet, incet, a venit iarna (sau, ma rog o sa vina cu adevarat mai tarziu) iar furia mea rosie nu era pregatita pentru asa ceva (deh, prima ei iarna in Ro. Vroiam sa ai dau o antifonare serioasa pe dedesubt, si mai ales pe la pasajele de la rotile din spate :blink: , locuri unde, se aude destul de urat inauntru cand trec peste apa, pietricele etc... si ma enervau la culme !!! initial am vrut sa incep la un prieten in garaj, cu care discutasem si ramasese sa stabilim o zi pt asta. M-am apucat de cumparat niste teroson cauciucat SPRINT Extrabody HS (6l) ,2l de benzina pentru degresat, perie de sarma, pistol pentru aplicare , scoci de hartie si toate cele necesare gaseam pe la tata, compresor aveam la mine la service, elevator si mi-am zis de ce sa nu incerc sa fac toata operatiunea "in the house"? Zis si facut! Am decis ca toata "tarasenia" sa aibe loc sambata asta, adica ieri.
Pentru inceput am spalat pasajele rotilor din spate cu apa fierbine la presiune, am cocotat apoi masina pe un elevator , i-am dat rotile jos (mama ce grele sunt ), am demontat carenajele de plastic din spatele rotilor si deflectorul de aer de la rezervor. Apoi am asteptat sa se usuce! In continuare, m-am apucat de "scarpinat", adica sa o razuiesc putin cu peria de sarma, pentru o mai buna priza a antifonului pe tabla. Ulterior, dupa ce am obosit tot razuind la tabla, am suflat totul cu un jet de aer. Am pulverizat cu benzina la presiune prin toate cotloanele unde aveam de lucrat, pentru degresare (partea asta mi-a placut cel mai mult ). Am izolat aripile din spate, geamurile si usile laterale cu ziare. Dupa 10-15 min, s-a evaporat benzina si am inceput lucrul. Tata s-a ocupat de amestecul necesar ( a diluat putin prima cutie, sa o faca mai subtire pentru o penetrare mai sigura in toate colturile). Am dat peste tot, incepand din fata de la cardul GMP si terminand cu bara spate. Cateva straturi si gata prima cutie. In continuare, a doua cutie am lasat-o mai concentrata, deoarece vroiam sa insist asupra acelor pasaje de la roti si praguri, sa scap de zgomotele nenorocite din exterior. Straturi serioase au fost abatute asupra lor. Mi-a ramas in final o cutie pe care nu am mai dorit sa o aplic, deoarece consider ca este suficient, ai ajunge 4kg in plus la cantar, nu?
operatiunea GATA PENTRU IARNA s-a oprit deocamdata aici, frigul si ninsoarea si-au spus cuvantul!
Astazi, m-am trezit devreme, curios de rezultat si am plecat direct spre masinuta, la montat. Am pus toate la locul lor, in ordine inversa demontarii, dupa 30 min era gata de plimbare prin zapada romaneasca.
Rezultatul este destul de bunicel, mai ales ca stau linistit acum pentru sarea, nisipul, piperul si ce draq mai pun romanii nostri in solutiile antiderapante! Urmeaza faza a -2a, adica sa montez jantele cu gumele de iarna, jante care asteapta sa fie reconditionate de vreo 3 luni!(nu a fost timp de ele) :this: De asemenea, cu ocazia antifonarii am constatat ca palierele de la amortizoare au un joc periculos de mare. Le voi schimba odata cu arcurile stock pe care le-am pregatit deja. Am dat comanda de flanse SACHS, destul de piperat, dar este nou si foarte bun pentru furia mea, pe care o iubesc pe zi ce trece mai mult! Revin cu detalii in cateva zile, cu partea a 2-a! In continuare, atasez cateva poze din timpul lucrarii, din pacate am avut mainile murdare si nu am facut mereu poze si nici filme (trebuia sa mearga repede, ca altfel se facea prea tarziu si prea frig). Pozele sunt facute cu telefonul, asa ca nu vreau vreun premiu pe ele!

MULTUMIRI tatalui meu care a avut rabdare si vointa sa ma ajute sa termin masina la timp.

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
ImagineImagine
ImagineImagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Pe curand! Drive safe! :hello:
Last edited by VEMANIS on 12 Mar 2013, 19:18, edited 6 times in total.
Sunt piciorul care impinge scara...

Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

bv :clapping: foarte buna lucrare ai facut,tare cali ta ;)
Imagine

Mesaj 25 Noi 2008, 20:34
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Merci pt cuvintele frumoase Flexatu-le!
Azi mi-au venit palierele de la amortizoare de la Sachs (140 lei/buc)! Sa vad cand am timp sa le montez impreuna cu arcurile fata.
Cateva poze:

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Last edited by VEMANIS on 12 Mar 2013, 19:18, edited 4 times in total.

Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

sall ;) ,cat au fost arcurile si amortizoarele fata?,ca vreau sa schimb si eu suspensia fata,ca u am sport si numa probleme am :D
Imagine

Mesaj 25 Noi 2008, 21:15
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Man, arcurile le-am cumparat cu tot cu motor si cutie, bari(f+sp), faruri, stopuri si multe altele, din Italia. Amortizoarele fata au fost in jur de 180 lei fiecare (BOGE).
Last edited by VEMANIS on 12 Mar 2013, 18:53, edited 1 time in total.
Sunt piciorul care impinge scara...

Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

k,dupa ce le montez sa-mi zici cum se comporta ca si eu am de ales dintre Boge si sachs,daca o sa fie k si eu tot boge o sa iau..oricum si boge si sachs is pe gaz'
Imagine

Mesaj 25 Noi 2008, 21:34
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Daca nu ma insel, Boge sunt nemtesti, varianta mai ieftina a lui Sachs. Depinde acum de posibilitatile tale, eu la vremea respectiva, cand le-am luat, nu dispuneam de bani suficienti pt Sachs, asa ca...it's your choice!!! Deocamdata sunt multumit de ele, am aprox 2500km, dar nu ma satisfac arcurile (unul e mai moale decat celalalt), iar arcuri sport cu amortizoare stock nu se prea pupa, asa ca o sa trec la stock si arcurile, sa imi incapa rotile de iarna, dar mai ales sa imi protejez bucsaraia!!! Drumurile astea ma omoara! Trebuie sa fiu mereu cu ochii in 4!
Pe scurt, nu avem drumuri de suspensii sport, chiar daca unii nu sunt de acord cu mine....In Slobozia, m-am saturat sa ocolesc gurile de canal, sau sa ma feresc de bordurile de juma de metru! Aveti si voi grija de astea!
Last edited by VEMANIS on 12 Mar 2013, 18:56, edited 1 time in total.
Sunt piciorul care impinge scara...

cla Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 337
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
of of...toata lumea le urca eu nu stiu cum sa o mai cobor :grin:
peste tot sunt drumuri rele...tre sa ai rabdare..mergi incet..
intradevar e cam urat cu ele cand tre sa mai iei pe cineva...de ex. prietena tot timpu imi zice sa imi iau alta masina mai normala..un coleg cand ma vede imita un mers in tractor si rade..ai mei au mers numai o singura data si dupa aia nu am mai vrut sa urce...na..da macar arata bine
in stilu asta raman singuru de pe forum cu calibra pe burta :thumbsup:
Imagine
XPI NEXT LEVEL

Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

faza e ca eu am foarte buna suspensie sport'de la Bielstein'dar nu-i pt.drumurile noastre mai ales ca am jante pe fata 215/40/R17 spate 245/35/R17 talonu ii mic nu amortizeaza nimik ,orce denivelare o simt,daca dau intr-un capac de canal,sau orce groapa cat de mica ii teroare,atata ca poti intra cu viteza in curbe si ai stabilitate foarte mare,daca am avea si noi drumuri,ar fi ceva,de aia vreau sa trec pe suspensie normala...
Imagine

Mesaj 26 Noi 2008, 08:15
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Flexatu_C20ne8V scrie:
faza e ca eu am foarte buna suspensie sport'de la Bielstein'dar nu-i pt.drumurile noastre mai ales ca am jante pe fata 215/40/R17 spate 245/35/R17 talonu ii mic nu amortizeaza nimik ,orce denivelare o simt,daca dau intr-un capac de canal,sau orce groapa cat de mica ii teroare,atata ca poti intra cu viteza in curbe si ai stabilitate foarte mare,daca am avea si noi drumuri,ar fi ceva,de aia vreau sa trec pe suspensie normala...



Mai este si faza ca scartaie masina din toate "incheieturile" la acele denivelari. Bucsaraia se prapadeste mult mai repede. Acum, fiecare cum considera ca utilizeaza propriul autoturism, asa sa il pastreze!
Last edited by VEMANIS on 12 Mar 2013, 18:56, edited 1 time in total.
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 30 Noi 2008, 19:09
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Am revenit cu partea a 2-a! Acum 3 zile am inlocuit acele paliere de la amortizoare si arcurile pe fata! A fost ceva de munca, dar a meritat. Dupa ce am inlocuit toate astea, am depistat faptul ca arcurile spate sunt si ele mai coborate decat cele originale! Daca m-am apucat de "ridicat" masina, trebuie sa o duc pana la capat, adica si pe spate, altfel o sa arate ciudat. Cum arcuri spate nu aveam, am comandat un set. LESJOFORS, care mi-au ajuns ieri. Cateva poze din timpul montarii celor din fata:


Imagine

Imagine

Imagine

Partea fata este ridicata:

Imagine

Imagine

Spatele a coborat un pic

Imagine

Imagine
Last edited by VEMANIS on 12 Mar 2013, 19:03, edited 3 times in total.
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 30 Noi 2008, 19:22
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Daca tot inlocuiesc arcurile spate, m-am gandit ca ar fi timpul sa schimb si garniturile la cilindrii de frana pe spate, deoarece placutele nu "calca" pe interiorul nici unui disc! Garniturile le aveam de ceva vreme, dar din lipsa timpului au ramas in potbagaj!
Arcurile m-au costat 190 lei fiecare (am ales varianta asta deoarece mi-au ajuns a-2a zi si mi le-a recomandat baiatul de la piese ca fiind destul de bune), iar garniturile au fost 17 lei setul/cilindru.
Acum ma declar multumit de rezultat, deoarece masina a castigat cativa cm in inaltime si pot monta fara griji gumele de iarna! La capitorul confort am realizat deasemenea un "+"! Mai jos cateva poze din timpul montarii: Etapa a 2-a s-a incheiat. Urmeaza ultima, adica montarea rotilor de iarna, care sper sa aibe loc saptamana asta.

Multumiri lui Adi pentru ajutor!
Pe curand!

Arcuri spate stock:

Imagine
Imagine

Garniturile de la cilindri frana pe spate:

Imagine
Imagine

Arc sport vechi...

Imagine

Inlocuire...

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Arcurile inlocuite doar pe fata

Imagine

Arcuri inlocuite fata si spate .... rezultatul final...

Imagine
Last edited by VEMANIS on 12 Mar 2013, 19:10, edited 2 times in total.
Sunt piciorul care impinge scara...

Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

fain :D ,da cum se comporta acu masina,isi fac treaba telescoapele?
Imagine

AnteriorUrmătorul

Înapoi la PREZENTARE

cron