Prima pagină INFORMATII PREZENTARE VEMANIS's Calibra SFI 1990

VEMANIS's Calibra SFI 1990

Spune-ne cate ceva despre tine si masina ta

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, sergyu


Mesaj 22 Apr 2008, 20:19
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Salutare tuturor de pe acest forum! Imi pare bine ca fac parte din acest club. Sunt un pasionat de Calibra inca de mic placandu-mi acest model. Mi-am achizitionat din Austria un model SFI de o saptamana jumate. Este cam batranica, ce-i drept, din 1990, dar arata mult mai bine decat altele mai noi, iar ce-i mai important, motorul merge foarte bine (nu gazeaza sin u merge in suturi) :grin: :grin: . Ca dotari de fabrica, are geamuri , oglinzi si trapa electrice, jante aliaj. Am constatat cu stupoate ca funtioneaza TOTUL la ea, din punct de vedere electric. Masina a venit cu anvelope de iarna Dunlop 195/65/15, dar la cateva zile le-am inlocuit cu altele de vara 205/55/15 (Matador), care mi-au placut foarte mult, la un pret cumsecade (zic eu). Am tinut mortis sa fie cu indicele "V" pe ele, sa imi permita sa rulez cu viteza mai mare. Fostul proprietar a avut grija sa puna o pereche de Angel eyes si discuri dublu ventilate pe fata. Deocamdata atat despre ea, pun cateva poze si astept parerile voastre. Bineinteles ca nu o voi lasa in stadiul asta, deoarece nu imi place cum arata acum (vopseaua este cam matuita, iar interiorul are nevoie de ceva ajustari, dar toate la timpul lor. ) In speranta ca nu v-am plictisit, dau liber la critici! :D
Imagine

Imagine

Imagine
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 22 Apr 2008, 20:56
S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Salutare, bine ai venit si sa o stapanesti sanatos! Intotdeauna ne bucuram de inca un membru in club...
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 22 Apr 2008, 21:04
TzuTzu77 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 383
Localitate: Brasov/Buzau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Felicitari pt achizitie, chiar arata frumos, si sper sa ai parte de ea! A, si sa scada taxa!!!!!!!! Deh, asa trebuie sa fim noi romanii cu 3..., inainte se aduceau masini inscrise in Moldova, acum din Bulgaria, sper sa scapam de taxa asta imputita. Tu ce ai de gand cu inmatricularea? Astepti sa scada sau BG?

Offtopic: Daca poti sa-mi spui si mie de unde ai luat cauciucurile si la ce pret, ca eu n-am gasit 205/55 la pret decent
EX Calibra '93 C20NE
NOW Astra Coupe '01 Z20LET

Mesaj 22 Apr 2008, 21:51
Billy c25xe Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 304

Salut si bine ai venit!!! Frumoasa Calibra ai in dotare :good: Cat despre taxa de prima inmatriculare am intrat pe un site si am calculat cat trebuie sa platesti dupa noua taxa de la 1 iulie , pentru o Calibra 2000cm3 an 93-94 mi-a scris 462euro. ar fi perfect sa o aprobe :D
Imagine

Ai grija , toate au o limita si nu conduce mai rapid decat pot ingerii tai zbura!!!

Mesaj 22 Apr 2008, 22:10
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Salut si bine ai venit....
Arata bine masina pt varsta ei....
Pune mana si schimbai consumabilele....verifica distributia..sa nu ai vreo surpriza....si in leg cu vopseaua matuita eu cred ca dupa un polish va arata mult mai bine...
bafta...
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 23 Mai 2008, 22:42
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Salutare tuturor! Imi cer scuze pentru faptul ca nu am mai intrat de ceva vreme! Am fost destul de ocupat cu serviciul si cu multe altele. Am mai lucrat intre timp la masina, in primul rand am schimbat toate consumabilele, mai putin placutele de frana, care sunt ok si nu necesita inlocuire imediata. (kitul de distributie, pompa de apa, simeringurile, un burduf la planetara, filtrele si uleiul). De asemenea, am cumparat si o alarma cu pager (pt viitor). Am montat si statia cu subwoofer de pe masina veche, si se aude binisor. Deocamdata ma interesez cum sa o inmatriculez cat mai repede, pt k ma opresc politaii aiurea, din orice motiv (bine, o mai si calc cateodata :D ). Astept cartea de la RAR, dupa care sa vorbesc pe la militie pentru inmatriculare. Am fost cu ea la munte putin de 1 Mai, si este super. Am scos si un consum foarte bun (mers sub 120, consum sub 7%). Nu stiu cat este de exact, am calculat dupa pozitia acului indicator de la rezervor! Atasez aici catreva poze de la munte, restul urmeaza sa le primesc de la prietenii cu care am fost. Mai am o ciudatenie la ea, mai exact, in acceleratiile mai puternice, mi se tot aprinde martorul din bord "Check engine", iar dupa putin timp imi dispare. E posibil sa fie ceva in neregula cu sonda lambda? Cred k am si catalizatorul infundat pentru ca se simte un miros cam ciudat la spatele ei. In rest merge rotund motorul, fara belele! Porneste foarte bine, la cheie. Urmeaza sa ai fac o diagnoza cat de curand, sa vad care e treaba cu martorul ala (cel mai probabil cu "testul agrafa", deoarece nu pot aduce Tech 1 prea curand) :( :( . Mai vorbim, acum fiind cam tarziu pt mine, maine am putina treaba pe la servici.
SA CADA TAXA AIA IMPUTITA!!! :beg: :beg: :beg: Aveti grija cum conduceti si iubiti-ma masinile ca pe femei! :grin:

SALUTARE TUTUROR!! PE CURAND!
Imagine

Imagine
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 23 Mai 2008, 22:46
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

SI INCA CATEVA POZE! :hello: :hello: :hello:
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 19 Iul 2008, 21:06
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Salutare tuturor! Imi cer scuze in fata voastra pentru ca nu am postat de ceva vreme. :beg: Am fost destul de stresat cu munca si cu cateva surprize la masina.Intre timp am efectuat peste 2000 km cu masinuta mea, fara mari probleme. Nu am putut sa ajung la intalnirea clubului, deoarece nu rezolvasem cu inmatricularea. :cray: Dupa ce am trecut de RAR (identificare, omologare, etc...), am "facut rost" de numere provizorii (sau rosii), timp de o luna foarte buna. Dupa ce au expirat, mai exact in data de 04-07-2008, nu se clarificase exact treaba cu noua taxa de poluare. Astfel am fost nevoit sa astept cateva zile sa strang si niste bani pentru inmatriculare. :rolleyes: Intre timp, am inlocuit bascula stanga fata, care o depistasem cu probleme la RAR si bolturile la etrierii pe spate, care erau ruginiti; am dat jos injectoarele si le-am curatat (aveam o intarziere in acceleratie si cateodata pornea si se oprea imediat - s-a remediat problema). Dar pana cand o viata amara, m-am intrebat! A venit si ziua CEA MARE! Pe data de 17.07.08 mi-am ridicat numerele de la Politie! :yahoo: :yahoo: ;) Am atasat cateva poze cu noile numere, dar si cu cele vechi (provizorii). De bucurie "m-am enervat" si i-am facut cadou un set de jante de aliaj (sper sa va placa). :P Cele vechi le incalt cu cauciucurile de iarna cu care a venit masina. Am constatat ca dupa acesti km nu consuma ulei deloc, iar alte probleme nu au aparut in timp, desi nu am menajat-o mereu. Iar ca surpriza, va fac cunoscut faptul ca mi-am mai luat o Calibra (tot rosie) :thumbsup: , aceasteia o sa ai fac o prezentare ulterioara. Astept cu nerabdare parerile voastre (pro/contra). Ne auzim cat de curand. Deocamdata las cateva poze sa vorbeasca singure. Sa ne auzim cu bine!!! :amen:



PS: Vreau sa imi pun un parasolar cu sigla clubului!!! De unde pot sa imi fac rost de unul?


Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 19 Iul 2008, 21:39
Billy c25xe Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 304

Arata foarte bine , foarte ingrijita , bravo. Jantele , cred ca trebuiau un pic mai mari :grin: Si asteptam cu nerabdare prezentarea noii Calibra :thumbsup:
Imagine

Ai grija , toate au o limita si nu conduce mai rapid decat pot ingerii tai zbura!!!

Mesaj 20 Iul 2008, 00:08
robertpieptan Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 125
Localitate: Bucuresti
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

cool..asta este topicul in care l-am criticat pe posesorul mashinii ca mai bine ishi lua tractor pentru drumurile pe care a facut pozele de pe camp. Postul a fost shters, iar moderatorii nu au recunoscut ca l-au shters. Azi am primit pe mail:


"Hello robertpieptan,

You are receiving this notification because you are watching the topic,
"VEMANIS's Calibra SFI 1990" at "Club Calibra Romania". This topic has
received a reply since your last visit. You can use the following link to
view the replies made, no more notifications will be sent until you visit
the topic.

If you want to view the newest post made since your last visit, click the
following link:
viewtopic.php?f=2&t=355&p=4502&e=4502

If you want to view the topic, click the following link:
viewtopic.php?f=2&t=355

If you want to view the forum, click the following link:
viewforum.php?f=2

If you no longer wish to watch this topic you can either click the
"Unsubscribe topic" link found at the bottom of the topic above, or by
clicking the following link:

viewtopic.php?f=2&t=355&unwatch=topic

--
Va multumim, Club Calibra Romania"

Va multumesc shi eu "domnilor" moderatori!
Imagine

Mesaj 20 Iul 2008, 10:28
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

robertpieptan scrie:
cool..asta este topicul in care l-am criticat pe posesorul mashinii ca mai bine ishi lua tractor pentru drumurile pe care a facut pozele de pe camp. Postul a fost shters, iar moderatorii nu au recunoscut ca l-au shters. Azi am primit pe mail:


"Hello robertpieptan,

You are receiving this notification because you are watching the topic,
"VEMANIS's Calibra SFI 1990" at "Club Calibra Romania". This topic has
received a reply since your last visit. You can use the following link to
view the replies made, no more notifications will be sent until you visit
the topic.

If you want to view the newest post made since your last visit, click the
following link:
viewtopic.php?f=2&t=355&p=4502&e=4502

If you want to view the topic, click the following link:
viewtopic.php?f=2&t=355

If you want to view the forum, click the following link:
viewforum.php?f=2

If you no longer wish to watch this topic you can either click the
"Unsubscribe topic" link found at the bottom of the topic above, or by
clicking the following link:

viewtopic.php?f=2&t=355&unwatch=topic

--
Va multumim, Club Calibra Romania"

Va multumesc shi eu "domnilor" moderatori!




:rotfl: Super tare frate! Era o idee buna daca imi luam tractor, deoarece faci bani frumosi cu unul. Dar nu imi permit asa ceva. Daca iesisem la padure, la un gratar, pe unde vroiai sa merg? Pe pista de F1? :shock: Si oricum asa se vede din poza, dar eram la 2 m de sosea, deoarece fiind prea joasa nu puteam sa intru mai mult pe teren si treceau prin zona o gramada de camioane (deh, imi menajez si eu masina, stai linistit :blackeye: ). Nu prea o sa mai investesc in ea (jante mai mari etc), deoarece o sa o "dau" tatalui meu, iar febletea mea o sa fie cealalta din 1997. :P Daca imi fac putin timp azi va pun cateva poze cu cealalta, care asteapta sa fie inmatriculata!
Salutare si Drum Bun! :good:
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 20 Iul 2008, 17:07
S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Felicitari, masina arata foarte bine. O asteptam si pe cealalta, mai ales ca (eu) inca nu am vazut in Romania o Calibra din '97, desi visez la un Cliff Turbo 1997 :D

@robertpieptan: Robert, imi cer scuze in numele intregii echipe de administrare a forumului pentru postul sters. Se intampla sa gresim si nu avem nici un motiv sa o ascundem (Bogdan a recunoscut cand a gresit, Toni la fel). Totusi, avand in vedere ca am aflat acum si care era continutul postului consider ca greseala a fost binevenita :D Nu te supara, dar eu prefer ca daca nu am nimic bun de zis, sa nu zic. Noroace.
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 20 Iul 2008, 18:17
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Salutare! Hai sa va arat cateva poze si cu Cali din 1997 in putinul timp pe care il am acum. Din cate stiam eu, modelele din '96 > '97 au avut in fata o bara modificata (mai rotunjita). Ei bine, a mea este tot cea clasica :cray: :cray: (probabil inlocuita, deoarece are capacul de la carlig nedesfacut inca). Are in jur de 145.000 km (ma uit maine si va spun exact), motor X 20 XEV (135 cp), interior piele neagra, computer bord, incalzire scaune, geamuri, oglinzi electrice, aer conditionat, torpedou frigorific :yahoo: , 2 airbaguri, jante pe 16 cu suspensi sport etc. Nu am in schimb proiectoare :cry: , dar asta e, nu poti sa le ai pe toate. Deocamdata s-au schimbat la ea:
- amortizoare fata (cele vechi erau varza);
- arcurile fata (cele vechi foarte tari si un pic mai joase);
- bujii NGK cu 2 electrozi;
- bascula stg fata;
- filtrul de aer si cel de polen.
Se vor inlocui in curand: kitul de distributie si pompa de apa, kitul de transmisie, uleiul si filtrele (apropo voi ce ulei aveti in motoarele voastre?) si sa incarc cu freon instalaltia de AC ca nu are deloc. Eu la prima utilizez ulei GM 10w40 semi-sintetic. O sa le bag si cate un Dura-Lube pt motor si cutie (am vaz de curand ca exista si pt cutii de viteze).
Deocamdata am cateva poze cu ea, o sa mai fac si la interior si motor, deoarece de fiecare data cand vroiam sa fac, nu aveam baterie la tel :banghead: . In antepenultima poza se inlocuiau amortizoarele fata si arcurile, iar in ultimele 2 vedeti cum zace in service asteptand simeringurile de la axele cu came si pompa de ulei, care vin abia saptamana viitoare (are antigelul pe jos in service :D ). Sper saptamana viitoare sa o termin cu piesele si sa ma programez la RAR pt omologare si ulterior INMATRICULARE. :) In rest mai sunt 2 poze cu cele 2 impreuna si cateva individuale.
Ne auzim cat de curand!


PS Vreau sticker/parasolar cu ClubCalibra!!!!! :hello: CUM FACEM? :cool:



Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 20 Iul 2008, 18:51
Billy c25xe Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 304

Arata bine rau de tot ;) , sa o conduci sanatos. Daca nu este nici un secret :D , ne spui si noua cat a costat? In legatura cu bara fata mai rotunjita , doar Last Edition a avut bara usor redesenata :thumbsup: Bafta!
Imagine

Ai grija , toate au o limita si nu conduce mai rapid decat pot ingerii tai zbura!!!

Mesaj 20 Iul 2008, 19:41
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Deoarece am luat-o de la aceeasi persoana care mi-a adus-o si pe prima, mi-a facut o mica reducere: 2500 Euro. Ce am observat la ea si am omis sa spun, cauciucul din stg spate este tocit pe interior. Ma gandesc acum sa fie din cauza bratului suspensiei spate (care la Vectra nu mai este un secret pt nimeni ca se defecteaza in timp). Lovita nu a fost decat putin capota de la motor (de aceea este vopsita in negru), intariturile sunt intacte, lonjeroane, praguri etc, iar pe dedesubt are ceara de protectie originala, rugina nu exista pe nicaieri. Am facut rost de un scut din plastic de Opel, ramane de vazut daca se potriveste la Cali. :(
Sunt piciorul care impinge scara...

Următorul

Înapoi la PREZENTARE

cron