Prima pagină INFORMATII PREZENTARE TzuTzu - C20NE

TzuTzu - C20NE

Spune-ne cate ceva despre tine si masina ta

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, sergyu


Mesaj 04 Aug 2008, 01:11
TzuTzu77 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 383
Localitate: Brasov/Buzau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

N-am mai scris de mult nimic, fiind plecat peste mari si tari departe de masina. Mai e o luna pana o sa o conduc iar si deja nu mai am rabdare. Desi am condus diverse masini pe aici (printre care doua Pontiac G6 de 164 respectiv 219 CP) pot sa zic ca nimic nu se compara cu Calibra. Si cu peste 200 de cai nu simteam absolut nici o placere la condus, ce sa mai, nici nu se compara sentimentul, exista doar Calibra si "altele" pt mine.
Revenind la masina, chiar daca sunt plecat, in urmatoarele 2 saptamani va fi revopsita in aceeasi culoare, pt ca deja au aparut crapaturi si rugina, va fi dat jos eleronul, si sper si pragurile. De asemenea a mai primit o pereche de faruri stock, teoretic in perfecta stare (nu le-am vazut pana acum), si sper sa gasesc cat mai repede o prelungire de capota. Am tot cautat pe net, dar nu mai gasesc nicaieri, daca sitie cineva vreun site unde pot gasi asa ceva as fi foarte recunoscator.
Abia astept sa ma intorc, singura parere de rau e ca iar n-o sa fiu langa ea in timp ce se lucreaza, dar sper sa iasa bine si cu indicatii prin telefon. Poze...peste vreo luna, cand ajung si eu acasa. :wave:
EX Calibra '93 C20NE
NOW Astra Coupe '01 Z20LET

Mesaj 04 Aug 2008, 01:33
S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Te-asteptam cu bine acasa! :D Bineinteles, cand vine vorba de achizitii, eBay rullz!

Ai aici un link catre niste gagii care vand prelungire capota: Bad Look

Bafta si s-auzim de bine!
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 04 Aug 2008, 19:47
TzuTzu77 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 383
Localitate: Brasov/Buzau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Nu cred ca asta inseamna ca rup masina. Sunt unii care merg asa zi de zi, eu in mod normal nu trec de 3000 de ture, pt ca nu am unde, si pt ca nu sunt nebun. Dar cand am ocazia, imi place sa-mi folosesc masina la adevaratul ei potential, si nu ca sa-mi satisfac orgolii, ci pur si simplu pt placere si adrenalina.
In alta ordine de idei, curand o sa inceapa vopsirea, din pacate pragurile nu le pot scoate, si capota m-am mai gandit si cred ca o las asa, parca arata mai bine.
EX Calibra '93 C20NE
NOW Astra Coupe '01 Z20LET

Mesaj 05 Aug 2008, 11:52
S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Vizitator scrie:
Pacat coane co bagi la curse. Mare pacat ! Masina-i superba ... dar va ramane doar amintirea dac-o rupi ca sa-ti satisfaci orgolii cu golfuri din anii 80 si cu meganeuri lesinate.


Eu sunt anti-curse, dar sa nu uitam ca in speta Calibra a fost gandita ca sa FUGA. Aerodinamica, motorizarile si tot ce tine de masina asta spune: SPEED! Mi-ar placea ca la intalnirile nationale viitoare sa putem inchiria un circuit dedicat pe care sa facem cateva ture de pista, asa cum se face prin afara...
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 03 Sep 2008, 17:47
TzuTzu77 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 383
Localitate: Brasov/Buzau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

In sfarsit am ajuns acasa si masina e gata. Pe scurt: revopsire exterior in aceeasi culoare, jantele vopsite (nu prea bine din pacate), faruri stock schimbate, mult mai bune decat cele vechi, ornament pt esapament (sper sa nu rugineasca si asta, scria stainless steel pe el)un filtru de aer K&N in cutia originala, eleronul a zburat, un DVD player portabil Philips, care din pacate nu incape decat in spatiul pt airbag din dreapta, si nu sub CD cum vroiam eu, trebuie sa-i fac un sistem de prindere sa nu zboare de acolo. De asemenea a fost refacuta si instalatia AC, in sfarsit am aer in masina :D Mai am in plan un amplificator si un subwofer pana saptamana viitoare, ceva decent cat sa se auda putin bas, nu sa-mi zboare geamurile. In privinta asta chiar va rog sa ma sfatuiti pt ca nu ma pricep mai deloc la partea asta, un amplificator pt boxele fata (au pana in 100W RMS) si pt un subwofer in jur de 2-300W RMS.
Deocamdata cateva poze cu masina prafuita, o sa pun mai multe saptamana viitoare.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
EX Calibra '93 C20NE
NOW Astra Coupe '01 Z20LET

Mesaj 11 Sep 2008, 15:20
TzuTzu77 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 383
Localitate: Brasov/Buzau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Cateva poze noi. In weekend am "participat" la un tuning show aici la Buzau, la liniute nu m-am mai bagat pt ca m-am ocupat de organizare. A mai participat o Calibra rosie care s-a descurcat binisor.
Ca noutati, a primit un amplificator si subwofer MTX, de care sunt foarte multumit, dar deocamdata n-am poze cu el pe masina. Oricum, abia am inceput cu modificarile/reconditionarile, am planuri mari, sa vedem ce si cum iese :D
ImagineImagine
ImagineImagine
ImagineImagine
EX Calibra '93 C20NE
NOW Astra Coupe '01 Z20LET

Mesaj 12 Sep 2008, 04:27
calipower Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 351
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: Craiova
nu o sa scoti niciodata dintrun amplificator dasta din magazin 100W din 12V.e cea mai mare teapa te duci si cumperi amplificator si scrie pe el 200w dar nu are nici 30.au niste mici amplificatoare cuplate in paralel.daca vrei putere adevarata dute la un electronist si intreaba-l de convertor de energie.poti sa iti pui statie de 220 sa mearga pe bateria de 12v si boxe cu impendanta de 8.am un prieten care si-a facut pe dacie.s-a jucat cu butonul de la casetofon si i-a sarit luneta !!! oricum cand vine vorba de muzica niciodata nu e de ajuns!nu te apuca sa cumperi porcarii de amplificatoare ca si eu am facut acelasi lucuru si am aruncat banii.fa un mic calcul : un tub de bas (eu de exemplu am jbl) e cam 3 milioane jumate,un amplificator cel mai ieftin cam 2 milioane (din magazin) iar daca esti smecher smecher mai iei si un condensator de 1 farad care nu face absolut nimic si costa 1 milion si ala.6 miliioane dati si ai 30-40 de w cu noroc.dar daca pui un convertor de enrgie (pana intr-un milion nu se fabrica greu),te duci cumperi o statie second de casa de 4x100W pe 220 si dai inca un milion sa zic, 2 boxe de lautari de 150 2-3 milioane si ai in portbagaj pe putin 200 de w reali.mai trebuie si o baterie de masina cuplata in paralel cu diode pe conexiune.cuvantul magic e CONVERTOR!nu o sa iti dea in alternator,nu o sa iti omoare bateria (asta daca faci sistemul complet cu diode) si se va auzi mai tare decat la orice fraier care se duce la magazin si baga mii de euro in sistemul audio.
este foarte frumoasa masina ta imi place :)
C25XE V6

Mesaj 12 Sep 2008, 12:10
TzuTzu77 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 383
Localitate: Brasov/Buzau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Sincer, la capitolul muzica cred ca pot sa ma opresc aici, mie imi ajunge, ca are 20 sau 200 de W, daca dau mai tare imi vibreaza toata masina, plamanii, rinichii, etc, deja i-am facut tot felul de reglaje sa mai tai din bas :grin: Nu mi-am luat ca sa auda juma' de oras ce ascult eu, ci doar pt un plus de bas pe care boxele din spate si din usi nu-l au, daca se aude in masina mie mi-e suficient.
EX Calibra '93 C20NE
NOW Astra Coupe '01 Z20LET

Mesaj 22 Noi 2008, 03:17
TzuTzu77 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 383
Localitate: Brasov/Buzau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Si se facu lumina :grin: In sfarsit in seara asta i-am pus xenon, 6000K, 55w, si sincer face toti banii, e diferenta enorma, daca curat lupele si reglez si farurile o sa fie totul perfect :yahoo: . Si mai trebuie sa refac si alimentarea la xenonul din dreapta ca face figuri din cauza cablurilor, dar e ok si asa. In afara de xenon, i-am pus si becuri cu led pe pozitie, luasem niste porcarii de la magazin - Carpoint parca e firma, nu recomand deloc, 10 lei aruncati pe geam - unul a mers la prima aprindere si celalalt deloc, noroc cu baiatul care mi-a montat si vandut xenonul, mi-a dat unele cu leduri puse de el, care sunt super ok.
In rest de cand n-am mai postat i-am pus o baterie de 110, dupa ce am avut mai multe probleme cu bateria (am pus si un releu la amplificator, primeste curent doar cand pornesc mp3-ul, banuiesc ca asta imi manca bateria) si cotiera ca a lui Vemanis, n-am poze cu ea dar e ok la drum lung si e buna ca are spatiu dedesubt sa ajung la butoanele de la geamuri si BC, plus ca se rabateaza.
in rest mare lucru n-am mai facut la masina, din pacate nici nu mai merg asa de mult ca inainte cu ea, din cauza serviciului :cray:
Photo-0781.jpg
Photo-0780.jpg
Photo-0779.jpg
20081121_219.jpg
20081121_220.jpg
20081121_216.jpg
EX Calibra '93 C20NE
NOW Astra Coupe '01 Z20LET

Mesaj 22 Noi 2008, 12:41
S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Felicitari pentru Xenon, te-ai convins acum ca este ALTA VIATA! :D
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 22 Noi 2008, 15:12
Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

mama,Tzutzu-le ce ditamai baterie ti-ai pus :D unde ai inghesuito?! :grin:
Imagine

Mesaj 22 Noi 2008, 15:38
TzuTzu77 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 383
Localitate: Brasov/Buzau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Pai n-a fost mare lucru, am indoit suportul ala de tabla pe care sta bateria ca sa incapa, am prins-o jos cu o tabla sa nu se miste, un cauciuc peste borna de + sa nu atinga in capota, si incape chiar la fix, chiar mai bine fata de cea veche, fiind putin mai ingusta, acum pot sa umblu la farul stang fara sa dau jos bateria :grin:
EX Calibra '93 C20NE
NOW Astra Coupe '01 Z20LET

Mesaj 17 Mar 2009, 00:04
TzuTzu77 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 383
Localitate: Brasov/Buzau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

In sfarsit dupa 4 zile de munca m-am ales cu ceva ce vroiam de mult, adica un interior stock. Cu ajutorul prietenului si colegului de forum Petrut, ne-am schimbat intre noi interioarele. N-a fost usor, mai ales la partea de plafon, n-a iesit perfect, dar sunt multumit. Mai am de reparat o gaura in scaunul soferului, mici detalii pe la fetele de usi (poate chiar sa iau altele intregi cu totul daca gasesc ieftin), si neaparat o curatenie generala in masina :D Am mai cumparat si 2 difuzoare (SAL-ieftine, dar bunicele), stiu ca prinderea pe panourile din spate nu e cea mai fericita solutie, dar le-am prins cat am putut de bine si nu par sa fie probleme cu vibratiile sau chestii de genul asta, si in plus am scapat de grilajele alea oribile de plastic. Cam atat deocamdata, sper sa apara chestii noi in curand, si cu buget mult mai mare :D
IMG_0847.jpg
IMG_0848.jpg
IMG_0858.jpg
IMG_0859.jpg
IMG_0860.jpg
IMG_0861.jpg

Plus cateva poze cu exteriorul de acum ceateva saptamani:
IMG_0752.jpg
IMG_0755.jpg
EX Calibra '93 C20NE
NOW Astra Coupe '01 Z20LET

Mesaj 20 Mar 2009, 11:41
Danezu Membru ClubCalibra

Mesaje: 32
Localitate: Brasov
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Salut,

Ti-am vazut masinuta parcata prin BV in vreo cateva seri.
Frumoasa intr-adevar.
Abia astept sa o scot si eu de prin reparatii capitale si poate inghesuim o tura pe cheia in vreo seara...sa le alergam un picut, asa cum le sta bine :)

Spor la muncit pe la ea in continuare.

Mesaj 06 Apr 2009, 00:36
TzuTzu77 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 383
Localitate: Brasov/Buzau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Din ciclul "ce mai face lumea in weekend", weekend-ul asta am fost la Braila la un raliu tehnico-aplicativ, compus din 2 probe de orientare prin oras si 3 speciale de indemanare. Pe langa distractie, m-a surprins si masina, care s-a comportat mult mai bine decat ma asteptam, si am scos timpi mai buni fata de alte masini mai mici si mai agile, si asta fara sa omor masina :D



194.88.148.40.jpg
braila2.jpg
braila3.jpg
braila4.jpg
braila5.jpg
braila7.jpg
braila8.jpg
braila9.jpg
EX Calibra '93 C20NE
NOW Astra Coupe '01 Z20LET

AnteriorUrmătorul

Înapoi la PREZENTARE

cron