Prima pagină SUBIECTE TEHNICE AM O SOLUTIE Nu se tureaza motorul,nu mai porneste=>evacuare infundata

Nu se tureaza motorul,nu mai porneste=>evacuare infundata

Ai gasit o solutie la una din problemele uzuale? Spune-ne si noua!

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


TzuTzu77 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 383
Localitate: Brasov/Buzau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Dupa cum spune si titlul topicului, am patit-o rau. In ultima saptamana tragea din ce in ce mai rau masina, dar am pus-o pe seama benzinei proaste. Vineri, in drum spre Buzau, cum am scapat de localitati, am observat ca nu se tura mai mult de ~3000, si scadea din ce in ce mai mult, pana a ajus pe la 1500 (in mers), pe loc maxim 2500, si atunci facea foarte urat, cum luam piciorul de pe acceleratie murea motorul, si pana la urma se tura atat de putin incat nici n-am mai putut pleca de pe loc.
Pana la urma am ajuns acasa tras si au inceput verificarile, mai intai doar taica-miu, care desi e "de meserie" se pricepe mai mult la Rabe si Saviemuri. Apoi cu alt prieten mecanic, verificat tot, admisie, debitmetru, bujii schimbate, pompa si filtru de benzina, totul mergea perfect, dar deja nu mai pornea sau pornea f greu si murea imediat. Pana la urma azi m-am decis sa o pun pe tester, dar chiar inainte sa o pun, am pornit-o sa se uite la ea si imediat a venit verdictul: toba infundata. Am desfacut evacuarea dupa catalizator, si intr-adevar si-a revenit. Noroc ca mai intalnise omul vreo 3-4 cazuri, ca altfel cred ca o desfaceam toata si tot nu-i dadeam de cap.
Cum nu puteam sa o las asa am taiat a2a toba (cea de dupa catalizator), si fagurele sau ce e ala acolo era carbonizat si infundat. Solutia rapida a fost 2 tevi astupate la cate un cap, fiecare cu cate 20 de gauri maricele, sudate una de alta, si fiecare sudata la randul ei de cate un capat al tobei. N-am apucat sa fac poze decat cu ce era inauntrul tobei pt ca ma grabeam sa ma intorc in Bucuresti si eram si murdar tot, dar rezultatul e incredibil. Masina trage cum n-a mai tras niciodata de cand o am, urca muuuult mai usor in ture, motorul merge mult mai rotund, si din cate mi-am dat seama a scazut si consumul (de la 9-10 afara si 14-15 in oras, acum am scos sub 9 afara mergand mut mai "nervos" decat de obicei, ramane sa vad cum e si in oras, sper sa-mi scada sub 12 mediu cat aveam pana acum). Ramane sa-i pun si benzina mai buna, sa-mi echilibrez rotile, si sper sa nu mai am mari probleme tehnice curand. + ca acum evacuarea suna mai "sportiv" si mai metalic :yahoo:
O rezolvare destul de simpla la o problema care te face sa :banghead: , nici tevile din toba nu sunt obligatorii, dar le-am pus ca sa nu faca prea multa galagie. Daca aveti simptome asemanatoare dati jos evacuarea (nu taiati toba direct sa nu faceti vreo prostie) si vedeti cum merge motorul. Sper sa le fie de ajutor celor cu probleme similare.
Minunea din toba:
ImagineImagineImagine


Offtopic: Bonus, sunetul de Calibra fara evacuare, la ralanti :music: in mers e...divin :amen: :grin:
EX Calibra '93 C20NE
NOW Astra Coupe '01 Z20LET

Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

buna treaba :clapping: :good: ,tre sa verific si eu evacuarea ca am fo la r.a.r si sor chinuit aia vreo 10 minute sa-mi ia fumul,adica nu iesea fum destul,pana la urma o bagat o carpa in capatu-l tobei si au reusit, cred ca si la mine e infundata ...
Imagine

VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1881
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Mai baieti, ala ESTE CATALIZATORUL! :this: Ce ai desfacut tu, TzuTzu , este chiar catalizatorul!!! :lol: Era infundat sau spart, oricare dintre variante. Puteai foarte bine sa il anulezi, de aceea ai acum mai multa putere. Daca anulai toba care vine dupa asta (aia plata care se vede si in poze), atunci facea zgomot mult! Oricum, felicitari pt rezolvarea "cazului"! ;) Bafta in continuare! :amen:
Sunt piciorul care impinge scara...

cool4gaborw Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 139
Localitate: Slatina
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slatina
TzuTzu77 scrie:
Dupa cum spune si titlul topicului, am patit-o rau. In ultima saptamana tragea din ce in ce mai rau masina, dar am pus-o pe seama benzinei proaste. Vineri, in drum spre Buzau, cum am scapat de localitati, am observat ca nu se tura mai mult de ~3000, si scadea din ce in ce mai mult, pana a ajus pe la 1500 (in mers), pe loc maxim 2500, si atunci facea foarte urat, cum luam piciorul de pe acceleratie murea motorul, si pana la urma se tura atat de putin incat nici n-am mai putut pleca de pe loc.
Pana la urma am ajuns acasa tras si au inceput verificarile, mai intai doar taica-miu, care desi e "de meserie" se pricepe mai mult la Rabe si Saviemuri. Apoi cu alt prieten mecanic, verificat tot, admisie, debitmetru, bujii schimbate, pompa si filtru de benzina, totul mergea perfect, dar deja nu mai pornea sau pornea f greu si murea imediat. Pana la urma azi m-am decis sa o pun pe tester, dar chiar inainte sa o pun, am pornit-o sa se uite la ea si imediat a venit verdictul: toba infundata. Am desfacut evacuarea dupa catalizator, si intr-adevar si-a revenit. Noroc ca mai intalnise omul vreo 3-4 cazuri, ca altfel cred ca o desfaceam toata si tot nu-i dadeam de cap.
Cum nu puteam sa o las asa am taiat a2a toba (cea de dupa catalizator), si fagurele sau ce e ala acolo era carbonizat si infundat. Solutia rapida a fost 2 tevi astupate la cate un cap, fiecare cu cate 20 de gauri maricele, sudate una de alta, si fiecare sudata la randul ei de cate un capat al tobei. N-am apucat sa fac poze decat cu ce era inauntrul tobei pt ca ma grabeam sa ma intorc in Bucuresti si eram si murdar tot, dar rezultatul e incredibil. Masina trage cum n-a mai tras niciodata de cand o am, urca muuuult mai usor in ture, motorul merge mult mai rotund, si din cate mi-am dat seama a scazut si consumul (de la 9-10 afara si 14-15 in oras, acum am scos sub 9 afara mergand mut mai "nervos" decat de obicei, ramane sa vad cum e si in oras, sper sa-mi scada sub 12 mediu cat aveam pana acum). Ramane sa-i pun si benzina mai buna, sa-mi echilibrez rotile, si sper sa nu mai am mari probleme tehnice curand. + ca acum evacuarea suna mai "sportiv" si mai metalic :yahoo:
O rezolvare destul de simpla la o problema care te face sa :banghead: , nici tevile din toba nu sunt obligatorii, dar le-am pus ca sa nu faca prea multa galagie. Daca aveti simptome asemanatoare dati jos evacuarea (nu taiati toba direct sa nu faceti vreo prostie) si vedeti cum merge motorul. Sper sa le fie de ajutor celor cu probleme similare.
Minunea din toba:
ImagineImagineImagine


Offtopic: Bonus, sunetul de Calibra fara evacuare, la ralanti :music: in mers e...divin :amen: :grin:


AM si eu un ECOTEC!!a mers toate bune si frumoase...Acum cum pun contactu in secunda 2 incepe si licare CHECK ENGINE si licare intrunaa @-) si nu porneste..dak ii dau direct sa nu astept sa licare becu..se duce pana in 1000ture si se opreste:( :-? Oare ce o fi...?

VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1881
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Poti sa faci ceva inainte de a te apuca de ceva, si anume testul cu agrafa sa vezi ce cod iti da.

Dupa parerea mea, pot fi 2 posibilitati:


- Ai pierdut cipul din cheie (Ecotec-urile au asa ceva );
- Ai o problema cu imobilizatorul. Mai exact nu iti mai citeste cheia, desi nu trebuia sa iti porneasca deloc. Trebuie sa mergi la un electrician sa iti desfaca carcasa de la volan sa vada ce este in neregula cu imobilizatorul de nu iti recunoaste cheia (in cazul in care nu ai pierdut cipul din chieie).

Spor la treaba!
Sunt piciorul care impinge scara...

cool4gaborw Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 139
Localitate: Slatina
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slatina
VEMANIS scrie:
Poti sa faci ceva inainte de a te apuca de ceva, si anume testul cu agrafa sa vezi ce cod iti da.

Dupa parerea mea, pot fi 2 posibilitati:


- Ai pierdut cipul din cheie (Ecotec-urile au asa ceva );
- Ai o problema cu imobilizatorul. Mai exact nu iti mai citeste cheia, desi nu trebuia sa iti porneasca deloc. Trebuie sa mergi la un electrician sa iti desfaca carcasa de la volan sa vada ce este in neregula cu imobilizatorul de nu iti recunoaste cheia (in cazul in care nu ai pierdut cipul din chieie).

Spor la treaba!

Da cheia e sparta e goala nuami e nimik in ea..dar a pornit odata si asa:(
uite o poza!!
Imagine

cool4gaborw Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 139
Localitate: Slatina
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slatina
RezolVat :x mersi mult VEMANIS!!! :ymparty: :ymparty: !!!
era CIP pe jos!!


Înapoi la AM O SOLUTIE

cron