Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE Probleme Generale C20NE trepidatii...

trepidatii...

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 09 Noi 2009, 13:23
mecomex Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 87
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
va salut!

am citit ca mai sunt oameni cu aceasta problema pe NE...si trebuie sa ne chinuim sa descoperim ce si cum.

sa va descriu ce se intampla la mine:

cateodata, fara a face ceva neobisnuit, incepe sa tremure...2-3 shooturi....si merge normal in continuare...(bineinteles, la relanti si mai ales cand e frig)
alta data (dar cel mai frecvent) ma apropii de semafor...scot din viteza...si incep sa franez...cand ajung in punctul maxim de franare...(pedala mai apasata)...incepe sa tremure rau...aproape ca se misca tot bordul...
cand pornesc dezaburirea din nou tremura...
cand pornesc electroventilatoarele din nou tremura...


toate astea pe mine ma duc cu gandul la electrica...(alternator sau baterie?) baterie e pe masina de cand am adus-o din germania...se vede ca e mai veche...si a si curs de vreo 2 ori...nu ma intrebati de ce n-am schimbat-o pana acum mai ales ca am o bosch silver aproape noua (folosita 1 luna).

cel mai naspa mi s-a intamplat acum cateva seri (una din serile cele mai racoroase) cand m-am urcat, am pornit motorul si era incalzirea (aeroterma deschisa)...a inceput sa tremure direct...am aprins si dezaburirea...mai rau...m-am uitat la voltmetru - 10-11V...am accelerat o data scurt...a urcat si voltmetrul si s-a oprit din tremurat... inca ceva...2 secunde dupa ce am pornit a stat aprins becul de baterie (rosu in bord)...lucru care nu s-a mai intamplat(se aprindea si se stingea imediat dupa ce porneam motorul in mod normal)....cam astea ar fi...

voi ce ziceti?

Numai bine!

Mesaj 09 Noi 2009, 14:43
sergyu Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 250
Localitate: Tg Mures
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Verifica incarcarea , pentru inceput.
Prima dragoste nu se uita ,Black Calibra 115 cp.

Mesaj 10 Noi 2009, 11:27
mecomex Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 87
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
sergyu scrie:
Verifica incarcarea , pentru inceput.


salut...

aici te referi la alternator,nu?

merci!

Mesaj 10 Noi 2009, 14:10
bogdan22 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 320
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
am si eu aceeasi problema cand ajung aproape de capatul franari se zdruncina tot bordul ... si nu cred ca este diferentza daca am dat drumul al dezaburire si caldura....... la fel si pe liber la prima cheie dardaie tot........
Iubiti-va calibrele nu se mai fabrica altele

Mesaj 11 Noi 2009, 22:58
mecomex Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 87
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
bogdan22 scrie:
am si eu aceeasi problema cand ajung aproape de capatul franari se zdruncina tot bordul ... si nu cred ca este diferentza daca am dat drumul al dezaburire si caldura....... la fel si pe liber la prima cheie dardaie tot........



mda...sa speram ca ne da si noua cineva un sfat pe aici:) eu am facut legatura de curent pentru ca am zis ca intra pompa si consuma si ea curent...dar nush....sa vedem cine descopera primul:)

numai bine

Mesaj 19 Noi 2009, 23:45
hellker Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 199
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
am si eu o problema cu electrica..mai exact cand merg cu statia deschisa plus incalzirea...si o accelerez brusc(peste 5k rotatii) se aprinde check engine-ul.. nu tot timpul cand fac asta dar se intampla..e clar ceva legat de incarcare..oare nu mai duce alternatorul?motorul nu-si schimba comportamentul in nici un mod..trage maxim fara probleme..doar ca se aprinde martorul in bord..

Mesaj 04 Dec 2009, 10:31
bogdan22 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 320
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
nu mai rasp nimeni aici?
Iubiti-va calibrele nu se mai fabrica altele

Mesaj 05 Dec 2009, 09:37
silver bullett Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 206
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Cand tremura scade si turometru? tre sa fie pe la 900

Mesaj 05 Dec 2009, 14:43
bogdan22 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 320
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
nu turometrul sta bine in 900
Iubiti-va calibrele nu se mai fabrica altele

Mesaj 06 Dec 2009, 09:36
silver bullett Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 206
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Bogdane spui 2 lucruri..unu cand pui frana tremura si asta poate fi de la discuri de frana ovalizate..sau 2 are momente cand dupa ce o turezi cand ajunge acul de la turometru la 900 are caderi scurte adik o sec ai impresia ca moare motorul asta e de la regulatorul de relanti..sau tot de la el poate sa ramana turata si scada mai greu spre 900.Daca dai drumul la consumatori gen aeroterma,lumini si tremura poate fi ce ai spus tu alternator sau baterie si e simplu bateria banuiesc ca o stii daca e ok..iar alternatorul se verifica prin masurare cat incarca, sau mai e o posibilitate masina ta fura curent pe undeva..

Mesaj 06 Dec 2009, 12:17
bogdan22 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 320
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
pai asha e ai impresia ca moare 1 secunda si apoi isi revine.... chestia ca am mai aflat ca sa r pute sa fie si bujiile si fisele de vina am sa le schimb si sa vad regulatorul de relanti care e poti pune o poza?e IAK-ul?
Iubiti-va calibrele nu se mai fabrica altele

Mesaj 06 Dec 2009, 22:00
whi_whi Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 46
Localitate: bucuresti
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
dupa ce iti cureti yak-ul, clapeta de la acceleratie,schimbi bujiile si fisele intreaba-te dak nu cumva ai chiulasa planata de vreun doritor de putere care a avut-o inaintea ta
B 44 WHI

Mesaj 06 Dec 2009, 22:23
ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
Asta este IAC (idle air control).

Imagine
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

Mesaj 07 Dec 2009, 10:06
bogdan22 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 320
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
clapeta la acceleratie cum se curata?
Iubiti-va calibrele nu se mai fabrica altele

Mesaj 10 Dec 2009, 22:07
schumy Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 171
Localitate: iasi
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
simplu o dai jos si o cureti cu un penson si cu benzina :D daca nu te descurci, poti trece pe la mine la garaj si te ajut eu :ymhug:
iubiti-va calibrele nu se fabrica altele

Următorul

Înapoi la Probleme Generale C20NE