Prima pagină SUBIECTE TEHNICE AM O PROBLEMA Tremura la relanti

Tremura la relanti

Ai o problema cu Calibra ta si nu stii cum sa o rezolvi? Zi-ne despre ea

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 15 Mar 2016, 21:37
Danny1342 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 60
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: IaÅŸi
Salutare calibristi! Am si eu o problema cu al meu C20NE, cu care ma confrunt de mult si nu prea ii dau de cap. Aveti ideie ce sa aiba? Tremura mereu motorul la relanti. Am schimbat pe ea o groaza de piese si tot prost merge. Am schimbat debitmetrul, motorasul de relanti, senzorul de turatie, capac delcou, fise bujii, bujii iridium. Am dat jos si chiuloasa si am refacut-o, am curatat si tachetii, dar degeaba ca tot rau merge.
Sper sa ma ajute cineva si pe mine macar de data asta...

Mesaj 16 Mar 2016, 10:46
Pitagorasz Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 31
Localitate: Miercurea Ciuc
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Miercurea Ciuc
Danny1342 scrie:
Salutare calibristi! Am si eu o problema cu al meu C20NE, cu care ma confrunt de mult si nu prea ii dau de cap. Aveti ideie ce sa aiba? Tremura mereu motorul la relanti. Am schimbat pe ea o groaza de piese si tot prost merge. Am schimbat debitmetrul, motorasul de relanti, senzorul de turatie, capac delcou, fise bujii, bujii iridium. Am dat jos si chiuloasa si am refacut-o, am curatat si tachetii, dar degeaba ca tot rau merge.
Sper sa ma ajute cineva si pe mine macar de data asta...


Salut!

O idee ar fi sa verifici sonda lambda, sa verifici conexiunea electrica a sondei, si eventual senzorul ax cu came ..daca are motorul NE, sau vreun furtun care targe aer fals, si am mai citit undeva ca probleme de genul pot sa apara si din cauza senzorului abs de la roti. Mai poti verifica daca bujiile iridium au ("gap" -distanta) cat este prescris pentru motorul NE.
O resetare ar fi:cu motor pornit, (il ti accelartia la aprox 1500-2000 rpm )scoti conexiunea electrica de la debitometrul de aer- dai accelerare la 4-5000 rpm il lasi iarasi la 1500 si pui conectorul inapoi, dupa asta acelasi lucru faci si cu debitometrul de la bezina ( nu stiu daca asta este expresia corecta, dar sper sa-l intelegi), scoti conectorul dai acceleratie il lasi inapoi la 1500-2000 rpm si reconectezi , dupa care opresti motorul. Pornesti motorul intotdeauna fara sa apesi pe acceleratie, si tot asa si-l opresti.
Doar cateva idei..sper sa te ajute.

Drumuri fara incidente.

Mesaj 16 Mar 2016, 12:09
Danny1342 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 60
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: IaÅŸi
Salut colegu si ms pentru sfaturi. :)
-La sonda lambda am verificat mufa cu ceva timp in urma si am incercat sa o masor, dar nu stiu pe care fire sa pun clestii aparatului de masura(are 3 fire)...am masurat eu ceva acolo, dar imi dadea niste valori care nu erau constante.
-La axul cu came nu am senzor, deci peste asta sar.
-Furtunele nu le-am verificat in amanunt, deci o sa le verific.
-In legatura cu senzorii abs, daca ar fi defecti, ar trebui sa nu functioneze corect abs-ul sau sa mi se aprinda becul in bord? Masina isi pastreaza directia cand franez tare si intra abs-ul.
-distanta la bujii nu am verificat-o
-O sa incerc si faza cu resetarea debitmetrului
Nu stiu la ce te referi cand spui debitmetru de benzina, e cumva chestia aia mica din plastic si cu niste furtunase de vacuum pe ea?
Tin sa mentionez ca am instalatie GPL cu injectoare si motorul se comporta tot la fel si pe gaz, doar ca e mai accentuata trepidatia. Chiar nu am ideie ce poate sa fie.
O sa incerc sa verific toate astea ce m-ai sfatuit si revin cu un raspuns. Multumesc inca o data pt sfaturi :)

Mesaj 19 Mar 2016, 15:40
Danny1342 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 60
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: IaÅŸi
Ar putea fi implicata supapa de aer de la filtrul de carbon? Mai am una de rezerva, si nu stiu care este buna. Cea de pe masina daca suflu aer pe unul din stuţurile alea 2 trece aer f greu, iar cea care o am de rezerva (nu e noua) trece aer f usor daca suflu prin ea. Care din ele este ok sa o pun pe masina? Stie cineva cum se verifica?

Mesaj 21 Mar 2016, 08:25
Pitagorasz Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 31
Localitate: Miercurea Ciuc
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Miercurea Ciuc
Danny1342 scrie:
Ar putea fi implicata supapa de aer de la filtrul de carbon? Mai am una de rezerva, si nu stiu care este buna. Cea de pe masina daca suflu aer pe unul din stuţurile alea 2 trece aer f greu, iar cea care o am de rezerva (nu e noua) trece aer f usor daca suflu prin ea. Care din ele este ok sa o pun pe masina? Stie cineva cum se verifica?



Buna,
imi pare rau ca nu ai reusit, dar ce am stiut eu , sau cel putin ce idei am avut, ti-am scris. Eventual ar trebui sa te ajute un coleg care stie mai multe in acest sens.
Noroc la rezolvare.

Mesaj 21 Mar 2016, 13:08
Danny1342 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 60
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: IaÅŸi
Nu e nimic. Orice ideie este binevenita. Si bineinteles ca ceea ce mi-ai spus mi-a fost de folos. Iti multumesc pentru ca ai incercat sa ma ajuti. Cred ca incep cumva sa ma apropii de problema. Astazi am observat ca m-a curentat dupa ce am oprit motorul. S-a intamplat cand am pus mana pe portiera sa o inchid, am simtit ca s-a descarcat curentul din bobina la mine in mana si s-a auzit ca o plesnitura cand s-a descarcat . E posibil sa fie de la aprindere problema...insa o sa mai fac verificari.

Mesaj 23 Mar 2016, 16:45
Pitagorasz Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 31
Localitate: Miercurea Ciuc
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Miercurea Ciuc
Danny1342 scrie:
Nu e nimic. Orice ideie este binevenita. Si bineinteles ca ceea ce mi-ai spus mi-a fost de folos. Iti multumesc pentru ca ai incercat sa ma ajuti. Cred ca incep cumva sa ma apropii de problema. Astazi am observat ca m-a curentat dupa ce am oprit motorul. S-a intamplat cand am pus mana pe portiera sa o inchid, am simtit ca s-a descarcat curentul din bobina la mine in mana si s-a auzit ca o plesnitura cand s-a descarcat . E posibil sa fie de la aprindere problema...insa o sa mai fac verificari.


Descarcarea aceea eu observ aproape la toate masinile pe care am condus inclusiv la Cali al meu. :-\

Mesaj 28 Mar 2016, 13:33
Danny1342 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 60
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: IaÅŸi
Da, probabil de la haine sintetice...se electrizeaza si cand dau cu mana pe portiera se descarca, banuiesc. :D

Mesaj 28 Mar 2016, 13:46
Danny1342 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 60
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: IaÅŸi
Iar in legatura cu tremuratul, poate asa e normal...nush ce sa cred. E si motor mare, iar fortele sunt mult mai mari. In mers nu imi face figuri. Doar la relanti cand scade sub 1000 RPM, in special pe la 800 rpm se simte un pic cum tremura motorul. Si am banuit ca ar fi ceva, dar poate nu e. M-am urcat si in alte masini, dar nu se simte deloc motorul ca este pornit.
Ce sa zic? Pare totul in regula pe ea. Aproape toate piesele ce tin de alimentare si aprindere sunt schimbate si verificate...
Multumesc de sfaturi colegu :)

Mesaj 28 Mar 2016, 14:24
Pitagorasz Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 31
Localitate: Miercurea Ciuc
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Miercurea Ciuc
Danny1342 scrie:
Iar in legatura cu tremuratul, poate asa e normal...nush ce sa cred. E si motor mare, iar fortele sunt mult mai mari. In mers nu imi face figuri. Doar la relanti cand scade sub 1000 RPM, in special pe la 800 rpm se simte un pic cum tremura motorul. Si am banuit ca ar fi ceva, dar poate nu e. M-am urcat si in alte masini, dar nu se simte deloc motorul ca este pornit.
Ce sa zic? Pare totul in regula pe ea. Aproape toate piesele ce tin de alimentare si aprindere sunt schimbate si verificate...
Multumesc de sfaturi colegu :)

Si in cazul meu tremura in relanti cand motorul este la 600-800 rpm...in afara de asta si la mine totul este in ordine...merge -trage bine de tot...recent a fost curatat si IAC-ul ...Tremura , asta ie.... ma deranaja si pe mine ..dar luand in calcul ca totul este ok si merge ok..nu stiu daca acest tremrat este o problema...

Mesaj 21 Mai 2016, 23:01
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Salut,despre tremurat scade in turatii prea joase si acolo tremura sau?
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 25 Mai 2016, 05:06
Danny1342 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 60
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: IaÅŸi
Salut! Pe la 800 rpm tremura, dar nu scade mai jos. Dar e mai mult un fel de vibratie.

Mesaj 25 Mai 2016, 05:18
Danny1342 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 60
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: IaÅŸi
Cica motorul imi merge ok. Ar fi sonda lambda cam lenesa din cate mi-a spus un inginer mecanic, care i-a facut o diagnoza mai aprofundata. Dar in rest e bine. Vibratiile alea se resimt mai puternic din cauza ca e motor mare.

Mesaj 02 Sep 2016, 22:19
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
inca o idee
verifica si tampoanele de la motor ;)
la mine odata pe la 2500 asa cand atingeam se simtea o vibratie asa sa zic si cand am verificat un tampon era pe duca si lipsea o bucata de cauciuc de acolo si vibra in caroserie
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 03 Sep 2016, 19:41
Danny1342 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 60
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: IaÅŸi
nu m-am gandit la asta. O sa verific tampoanele sa vad cum se prezinta. Multumesc de raspuns.

Următorul

Înapoi la AM O PROBLEMA

cron