Prima pagină DISCUTII DISCUTII GENERALE transfer de aer conditionat

transfer de aer conditionat

Discutii cu caracter general

Moderatori: AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 04 Feb 2009, 21:40
whi_whi Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 46
Localitate: bucuresti
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
a pus cineva aer conditionat pe vreo calibra ne ???
daca da vreau sa stiu cam ce dreaqu piese imi trebuie ca vine VARA
B 44 WHI

Mesaj 06 Feb 2009, 21:58
dtruandreii Membru ClubCalibra

Mesaje: 42
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
chiar as vrea sa aflu si eu!!!

Mesaj 06 Feb 2009, 22:02
alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
e complicat tare
trebuie sa iei de pe o calibra cu aer conditionat urmatoarele:
interior:
-tot corpul de climatizare de pe consola centrala (pentru recirculare aer etc)
-caloriferul de caldura (e diferit la modelele cu aer conditionat)
-radiatorul de aer conditionat din interior (vaporizatorul)

compartiment motor:
-toate conductele/furtunele aferente instalatiei (nu le stiu la numar)
-recipient freon
-radiator aer conditionat
-radiator apa (model diferit la aer conditionat - are 2 termocuple)
-suport ventilator aer conditionat (trebuie sudat)
-alternator cu suport (sunt diferite la modelele cu aer conditionat + ca trebuie gaurita galeria de admisie pentru fixarea lui)
-fulia din dreptul arborelui cotit (model cu caneluri)
-curea cu caneluri (acum ai trapezoidala)
-pompa de servo
-compresor de aer conditionat
-suport compresor AC si pompa de servo.

partea cea mai complicata este instalatia electrica. iar daca gasesti un electrician bun sa iti faca instalatia de la 0, marea problema vine din partea ECU care nu stie ca ai A/C. in momentul in care pornesti instalatia de A/C ECU mareaste turatia la relanti sa nu moara motorul.
eventual sa ai MUULTA rabdare si putin noroc sa gasesti o calibra identica, sa iei si ECU si instalatia electrica din fabrica.

piesele sunt comune si la XE si la NE. mai putin ECU bineinteles
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

Mesaj 06 Feb 2009, 23:05
alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
eu am incercat sa pun pe fosta calibra insa am abandonat proiectul. daca ai o alta calibra intreaga, de piese, cu A/C, este mai usor decat daca incerci sa cumperi instalatia pe bucati
am cautat pe multe forumuri daca a facut cineva acest lucru si am dat doar peste proiecte incepute si ulterior abandonate.
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

Mesaj 27 Iul 2009, 12:08
silver bullett Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 206
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Da e complicat eu am facut asta la o alta calibra ..insa ati omis un lucru inst ac de la 8v nu e la fel cu cea de la sfi :p .Ia incercati voi sa schimbati intre ele conductele care trec pe langa delcou..nu merg de la una la alta sunt cotite altfel..plus ca filtrul acela are mufele pt conducte altfel la 8v fata de sfi.Succes :)

Mesaj 31 Aug 2009, 14:29
schumy Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 171
Localitate: iasi
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Banuiesc ca ar fi de pe o calibra ecotec dupa cum arata compresorul
iubiti-va calibrele nu se fabrica altele


Înapoi la DISCUTII GENERALE

cron