Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20XE soft c20xe

soft c20xe

C20XE 2.0 16V SFI 150CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 02 Oct 2013, 23:18
ALEXANDRU Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 61
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: IaÅŸi
salut am o calibra c20xe si as vrea ceva cai ori pe parte mecanica ori din soft.daca stie cineva orice idee e binevenita.daca cer prea mult de la acest motor sa ma traga cineva de mana ca nu ma supar;am mai avut un xe si a crapat nu stiu de ce dar sa dus la 200km/h,a crapat blocu la pistonu 1.astept pareri . seara faina!

Mesaj 14 Oct 2013, 21:14
Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

sall,deci in primul rand iti recomand o evacuare inox fara catalizator pe 60' renunta la admisia aia de plastic ce scrie sfi' pe ea..si cumpara/confectioneaza un asa zis power cap :) (vezi poza info xe'u meu) la fel cumpara/confectioneaza cold air intake' vezi in stanga..eu am confectionat din tubulatura de aluminiu diametru 150mm 30 lei + un filtru conic 150 mm in jur 130 lei..se simte bine de tot diferenta..exclus sa pui doar filtru conic..trage tot aerul cald de la motor si nu ai facut nimic.fa ca 'gazele de carter sa nu se mai intoarca in motor..printr-un filtru micut de 15 lei.. :D da jos contragreutatea de pe clapeta de acceleratie si fa in asa fel ca 'clapeta mica sa se deschida in acelas timp cu clapeta mare (se simte ft.bine cand apesi pe acceleratie..raspunde ft.repede acceleratia.. o sa-ti dai seama cum poti sa o modifici acea parghie cand o sa ai corpu cu clapeta dat jos de pe galerii... :D daca nu o sa -ti zic eu ce si cum..pas cu pas :P in caz ca ai motronic 2.5 cauti injectoare albastre dp 2.8 cu tot cu rampa si regulator care e de 3 bari sau injectoare rosii sau mov dp x20xev.in mare daca ai modificarile astea si un soft bun...ar trebui sa te apropii de 165-170 hp.astea in conditiile ca motorul sa fie oki..ma refer la compresie si chiulasa. eu pe langa ce am mentionat mai sus ..mai am volanta usurata 4,8 km si cutie F20 scurta raport final 4.11 (modificata) daca vrei mai mult de atata atunci treci la next level..axe,role,arcuri supape, chiulasa portata/planata,admisie lexmaul si bineinteles alt soft :) toate astea = 185-190 hp (dar trebuie sa ai buget pt.asa ceva :D ...defapt e echivalentul ..cat ai da pe un motor c20let :) ps.app de soft.are userul cbr'dp 4tuning la 200 lei.uni zic ca e bun ,la alti nu porneste motorul deloc.stiu ca face limitarea la 7200 rpm . daca mi-a scapat ceva :) sa mai vina si altcineva cu solutii ;)
Imagine
Imagine

Mesaj 16 Oct 2013, 21:57
ALEXANDRU Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 61
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: IaÅŸi
mersi de sfaturi :D !pana la urma am sa optez pe un let B-) faina masina si motorul e tare ingrijit

Mesaj 17 Ian 2014, 11:13
sorela Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 118
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Otopeni

Flexatu scrie:
sall,deci in primul rand iti recomand o evacuare inox fara catalizator pe 60' renunta la admisia aia de plastic ce scrie sfi' pe ea..si cumpara/confectioneaza un asa zis power cap :) (vezi poza info xe'u meu) la fel cumpara/confectioneaza cold air intake' vezi in stanga..eu am confectionat din tubulatura de aluminiu diametru 150mm 30 lei + un filtru conic 150 mm in jur 130 lei..se simte bine de tot diferenta..exclus sa pui doar filtru conic..trage tot aerul cald de la motor si nu ai facut nimic.fa ca 'gazele de carter sa nu se mai intoarca in motor..printr-un filtru micut de 15 lei.. :D da jos contragreutatea de pe clapeta de acceleratie si fa in asa fel ca 'clapeta mica sa se deschida in acelas timp cu clapeta mare (se simte ft.bine cand apesi pe acceleratie..raspunde ft.repede acceleratia.. o sa-ti dai seama cum poti sa o modifici acea parghie cand o sa ai corpu cu clapeta dat jos de pe galerii... :D daca nu o sa -ti zic eu ce si cum..pas cu pas :P in caz ca ai motronic 2.5 cauti injectoare albastre dp 2.8 cu tot cu rampa si regulator care e de 3 bari sau injectoare rosii sau mov dp x20xev.in mare daca ai modificarile astea si un soft bun...ar trebui sa te apropii de 165-170 hp.astea in conditiile ca motorul sa fie oki..ma refer la compresie si chiulasa. eu pe langa ce am mentionat mai sus ..mai am volanta usurata 4,8 km si cutie F20 scurta raport final 4.11 (modificata) daca vrei mai mult de atata atunci treci la next level..axe,role,arcuri supape, chiulasa portata/planata,admisie lexmaul si bineinteles alt soft :) toate astea = 185-190 hp (dar trebuie sa ai buget pt.asa ceva :D ...defapt e echivalentul ..cat ai da pe un motor c20let :) ps.app de soft.are userul cbr'dp 4tuning la 200 lei.uni zic ca e bun ,la alti nu porneste motorul deloc.stiu ca face limitarea la 7200 rpm . daca mi-a scapat ceva :) sa mai vina si altcineva cu solutii ;)
Imagine



^:)^ ^:)^ Bravo tie! Acelasi lucru l-am facut si eu un cold air intake made at home :), restul motorului nu prea as vrea sa schimb nimic ma simt norocoasa sa folosesc interne cosworth :D visez la un turbo prin toamna daca mai imi raman bani, eu am investit foarte mult in ea la partea de body si alte lucruri pe care nu am reusit pana acum sa le schimb. Am vorbit cu Glont acum ceva saptamani cand ne-am intalnit si ziceam ca poate anul asta chiar o sa iasa ceva ceva cu intalnirea club calibra... imi doresc enorm sa cunosc calibristi in carne si oase :)) Sper sa se mai organizeze si chiar sa ne intalnim!
Life is a sexually transmitted disease.
Imagine

Mesaj 17 Ian 2014, 16:15
Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

:) si eu sper sa fie ceva intalnire.
Imagine


Înapoi la C20XE

cron