Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE Motor, transmisie C20NE Segementare

Segementare

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul


Mesaj 07 Mar 2009, 12:48
bmf_edy Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 266
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
as vrea si eu sa aflu cam deobicei ce piese se schimba...cam la ce bani ajung cu piesele...etc
FeeL ThE BeAt WheN I`m NexT 2 U!!

Mesaj 07 Mar 2009, 14:12
ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
De bani, nu stiu, dar piese ar fi segmentii, garnitura la capacul de la culbutori, garnitura la chiulasa... astea asa la prima strigare :) acum depinde ce mai gasesti dupa ce desfaci... eu as schimba si cureaua de distributie chiar daca nu e timpul.
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

Mesaj 09 Mar 2009, 11:06
silver bullett Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 206
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Nu ai de unde sa stii pana nu desfaci motorul,dar iti recomand sa-ti iei altul neumblat in el daca al tau nu mai poate,pt ca de obicei nu iese cum vrei cand il faci, plus ca te costa mult si un motor c20ne sh bunicel costa vreo 200 euro 250 depinde cum il gasesti,sa-l repari pe al tau eu cred ca te duce la mai mult, pot fi multe de schimbat cand il desfaci si risti sa dai o gramada de bani si sa nu fii satisfacut dupa operatie.


Înapoi la Motor, transmisie C20NE

cron