Prima pagină SUBIECTE TEHNICE X20XEV RWD calibra

RWD calibra

X20XEV 2.0 16V Ecotec 136CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 25 Aug 2010, 09:13
adrian_calibra Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 51
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BucureÅŸti

salut,si eu sunt interesat de chestia asta mai ales ca am vazut pe net un tip care a si facut asta si apropape a terminat-o,acum gandindu-ma la cutia de viteze ai putea sa incerci la predecesorul calibrei,opel manta b care dispune si de tractiune spate si cea mai puternica motorizare era c20ne(daca nu ma insel),deci cutia se potriveste mai mult ca sigur,eu astept sa imi termin calibra acesta dupa care voi incepe un proiect cu o calibra cu tractiune spate si c20let :ymdevil: ,sper ca ti-am fost de folos si tinema la curent cu evolutia,bafta!
mess: adrian_calibra
nr.tel: 0765.637.137

Mesaj 28 Aug 2010, 21:38
AWD Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 306
Localitate: Bucuresti
Daca va ganditi sa faceti RWD cu motor LET transversal si sa duceti miscarea spre roti prin cutia de transfer, incercati sa va luati gandul. Nu o sa reziste si carati si multe fiare care mai trebuiesc si invartite, deci pierdeti din putere. Cel mai sigur, dar e mai mult de munca, e sa adaptati solutia cu motor si cutie longitudinala, gen Omega. Daca dadeati un search aflati ca sa mai discutat pe forum chestiunea asta si a fost lamurita de Alex.
Oltcit Axel 12TRS
Calibra Turbo 4x4
A4 2.0T quattro.

Mesaj 30 Aug 2010, 14:49
adrian_calibra Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 51
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BucureÅŸti

pai oricum awd altfel nu vedem solutia ,in cazul in care ma voi apuca de o calibra cu tractiune spate ii voi monta motorul si cutia longitudinal,din punctul meu de vedere asta este un minus al calibrai,indiferent daca are tractiune fata sau intregrala,motorul si cutia dispuse transversal,oricum merci de sfat si voi cauta threadul in care s-a mai discutat asta.
mess: adrian_calibra
nr.tel: 0765.637.137

Mesaj 01 Sep 2010, 22:11
AWD Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 306
Localitate: Bucuresti
adrian_calibra scrie:
pai oricum awd altfel nu vedem solutia ,in cazul in care ma voi apuca de o calibra cu tractiune spate ii voi monta motorul si cutia longitudinal,din punctul meu de vedere asta este un minus al calibrai,indiferent daca are tractiune fata sau intregrala,motorul si cutia dispuse transversal,oricum merci de sfat si voi cauta threadul in care s-a mai discutat asta.

Ptr tractiune fata nu e chiar un minus motorul transversal:
Motor longitudinal-tractiune fata inseamna centrul de greutate al ansamblului motor-cutie mult spre fata. Mai in gluma e denumit si motor "intre faruri". Masina este foarte subviratoare, fata se comporta ca un pendul. Ptr tractiune fata asezarea transversala are multe avantaje. Audi a suferit ani de zile din cauza asezarii motorului "intre faruri". La ultimele generatii au inceput sa rezolve din problema, reusind din cauza unor noi cutii de vit. sa duca motorul mai in spate.
Pe scurt am vrut sa subliniez ca la tractiune fata motorul transversal are mai multe avantaje decat dezavantaje.
E bine ca ai luat in calcul doar varianta longitudinala a tractiunii spate. Am facut precizarile ptr ca multi au pomenit de tractiune spate voind sa scoata planetarele fata ceea ce e o mare tampenie. :)
Daca te apuci de treaba o sa ai nevoie de multa motivatie, timp si noroc.
P.S. Nu stiu cum o sa intre mot longitudinal sub capota destul de plonjata a Calibrei dar poate ca merge reusind sa faci loc cutiei cat mai spre spate.
Oltcit Axel 12TRS
Calibra Turbo 4x4
A4 2.0T quattro.

Mesaj 02 Sep 2010, 15:27
adrian_calibra Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 51
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BucureÅŸti

Awd momentan vreau sa imi termin proiectul de acum,adica o calibra din 96 versiune echipare full in afara de piele(oricum nu imi place pielea intr-o masina) si ca motorizare am ecotecul(2l/16v=136cp),si trebuie sa o inmatriculez,sa o vopsesc si sa o mai pun la punct pt ca de vreo jumatate de an de cand o am am reusit sa ii pun motorul la punct si sa mearga normal,dar bineinteles mai am,inclusiv sa imi pun c20letul,sper ca pana la anul sa o termin si sa ne vedem la 4tuning days,dupa care ma voi apuca de calibra cu tractiune spate(rwd) care va fi echipata tot cu un let doar ca voi incerca sa storc cat mai mult din el,pana acum totul este in stadiu de "vis" =p~ dar sper sa reusesc,ambitie am si devotamentul necesar indeplinirii unui vin in realitate,si sa revin la ce spunei tu voi incerca sa decupez din panoul ignifug +podeaua masinii astfel incat sa incerc sa pozitionez motorul cat mai central pt un bun echilibru,am mai vazut pe net cv asemantor ,la un tip din germania daca nu ma insel,numai gasesc link-ul momentan,proabil ca il voi posta dupa ce il gasesc,in mare stiu ca este f mult de munca dar sunt dispus sa o fac fara nici-o retinere,astea toate din prisma in care sta extrem de bine pe drum,asta cu tractiune fata,din punctul meu de vedere,si sunt sigur ca va sta la fel de bn cu tractiune fata :).
mess: adrian_calibra
nr.tel: 0765.637.137


Înapoi la X20XEV

cron