Prima pagină SUBIECTE TEHNICE AM O SOLUTIE Rezolvare lumini proaste: instalatie xenon

Rezolvare lumini proaste: instalatie xenon

Ai gasit o solutie la una din problemele uzuale? Spune-ne si noua!

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
Dupa cum am mai zis, am cumparat o instalatie xenon, de care sunt foarte multumit.
Siemens Can-Bus 6000k.
http://www.instalatiixenon.ro/produse/1 ... yInfo.html

aceasta este si site-ul de unde le-am comandat. au fost foarte profi tipii. le-am comandat seara, a 2-a zi la 9 dimineata m-au sunat cei de la curier sa le ridic. pretul 595 RON, transport gratuit, garantie 36 luni (acum observ, am crezut ca au 24 doar)
de montat se monteaza foarte usor, e o chestiune de cativa conectori. mai mult dureaza pana gasesti un loc potrivit pentru balasturi, si fixarea acestora. la mine a durat circa o ora. probabil ca merge si mai repede, insa eu am ales sa mi le montez singur.

o investitie care se merita din plin la calibra, nu este moft deloc, rezultatele sunt mult peste asteptarile mele. ca si idee, faza lunga nu lumineaza mai departe decat faza scurta(xenon), doar mai incazleste putin culoarea, atata tot.

revin si cu poze.
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

Mesaj 08 Noi 2007, 23:48
S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Perfect de acord cu tine, alex: XENONUL E NECESAR LA CALIBRA. Felicitari pentru post!
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 09 Noi 2007, 22:40
alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
am revenit cu poze:

Imagine
Imagine
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

Mesaj 10 Noi 2007, 09:06
AWD Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 306
Localitate: Bucuresti
Am pus si eu. Nu e un moft. Ptr. Calibra xenonul e f. necesar, o investitie in siguranta. Recomand.

Mesaj 16 Noi 2007, 18:57
S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Oricum ar fi, pe angel sau pe far normal tot e o alta viata :)
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 13 Dec 2007, 00:39
robertpieptan Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 125
Localitate: Bucuresti
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

Nishte proiectoare puternice cu lupa nu ar fi o solutzie? Eu ma gandesc sa imi montez plasa in gaura de la radiator de sub numar shi sa montez in ea 2 proiectoare mai puternice (cu lupa) shi cat mai micutze (sa nu para shashie mashina). A incercat careva asha ceva?

robertpieptan Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 125
Localitate: Bucuresti
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

Daca pun la proiectoare in spate lupele de la faza scurta oare ajung la acelashi rezultat? :?:
Imagine

alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
si sunt tare curios prin ce copaci bat luminile daca pui lentile de ochelari de vedere!!
o alta problema a luminilor se trage din faptul ca 90% din calibre sunt "reparate" de fiecare cum poate in propria ograda. nimeni nu merge in service cu ele pentru inspectii periodice. spre exemplu un simplu reglaj la faruri face MINUNI. iti garantez ca daca masina aia nu a beneficiat de nici un reglaj de 10 ani, iti bat farurile aiurea.
cat despre proiectoare in spoiler....in afara ca ii orbesti pe cei ce vin de pe contrasens, nu stiu cata lumina vei castiga.

parera mea: 1)desfaceti farurile (cum a facut driftingcalibra) spalati-le cu apa calduta (NU cu solutii pe baza de alcool, etc deoarece se matuieste oglinda, sau mai exista si riscu sa "sara" bucatele din acea oglinda)
2)un reglaj profi de faruri LA SERVICE
3)NU faceti improvizatii, in cel mai bun caz, veti vedea la fel (de prost) ori daca nu, o sa lumineze MAI prost, si ca bonus ii orbiti si pe cei care vin din celalalt sens.
Parerea mea personala.
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

robertpieptan Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 125
Localitate: Bucuresti
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

facem testele pe proiectoarele mele.. ca imi raman lupele pe care le am acum..;)
Imagine

alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
robertpieptan scrie:
facem testele pe proiectoarele mele.. ca imi raman lupele pe care le am acum..;)


cum practica bate teoria, astept cu mare interes sa vad ce ati facut!
ca sa fac o observatie, eu cand ma refer la faruri prost reglate, nu ma refer ca e becul stramb si in loc sa bata inainte, bate usor la dreapta sau la stanga.
lumina data de far vine 80% din reflexia becului in oglinda. daca becul nu e reglat corespunzator, acea reflexie nu va mai fi corecta! ceea ce duce la o pierdere foarte mare a luminozitatii.
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
DriftingCalibra scrie:
In speranta ca nu o sa avem evenimente nefericite din cauza vizibilitatii.
Eu din nefericire am avut parte de clipe de groaza urmate de luni bune in spital si saptamani de recuperare din cauza vizibilitatii si a unui sofer de camion... Fereasca Bunul Dumnezeu.


imi pare rau pt ce ti s-a intamplat. zic asta pentru ca si eu m-am facut tzandari intr-o noapte, in vechea calibra, 100% din cauza luminilor. nu am vazut la timp o caruta care incerca sa traverseze soseaua.
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

robertpieptan Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 125
Localitate: Bucuresti
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

Azi am reushit sa imi montez shi eu xenoanele. Mi-a luat totul aproximativ o ora, dar parca vad shi eu pe strada acuma. Am facut si cateva poze si vreau sa imi spunetzi shi mie daca nu cumva sunt ashezate sa bata cam sus..
Imagine
Imagine
Imagine

ps: farurile cu angel eyes shi xenoanele sunt luate de la iustin (le gasiti la sectiunea vanzari). :wave:
Imagine

S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Nu ma pricep la reglat faruri, dar parca sunt cam sus pe perete... Poate se pricepe cineva la reglaje si facem o sesiune de reglat faruri la intalnire, ca si mie imi bateau aiurea Xenoanele... ;)
Calibra Turbo, C20LET, 1993

robertpieptan Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 125
Localitate: Bucuresti
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

Am pus motorashele ca mi se par mai ushor de invartit manual :grin:

ps: am gasit un super-loc pentru balasturi, dar vi-l arat duminica la intalnire.. :cool:
Imagine

VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1881
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Eu am de 4300K si sunt foarte bune. Cu cat sunt mai "mari in K" se vad mai albastre, dar sunt mai slabe pe ploaie sau ceata. Cele mai bune sunt cele cu mai putine "K"-uri, deoarece au lumina mai apropiata de cea solara! Pana la urma alegeti ce vreti fiecare, dar dupa mine astea sunt cele mai potrivite, adica au si un look destul de frumos(putin albastru) si bat foarte bine! :hello: The choice is yours!
Sunt piciorul care impinge scara...

Următorul

Înapoi la AM O SOLUTIE

cron