nightking scrie:
motoru este C20XE si in ultimul timp are urmatoarele simtome se ineaca, nu se tureaza chiar daca tii accelaratia calcata in blana si miroase a gaze nearse uneori isi revine uneori dureaza mai mult aceasta problema, la testul cu agrafa codurile de eroare au fost 66, 73 si 94 am inteles ca e posibil sa fie senzorul de la delcou dar nu sunt sigur. Ce ar putea fii ??? daca cineva are un raspuns astept un post va mutumesc

66=Carbon Monoxide (CO) potentiometer High voltage= potentiometru de relanti-tensiune prea mare cum dai capacul ala de plastic pe care scrie SFI este in unul mai aplatizat!Verificat masele, toate cablurile inainte de a schimba si masurate!
73=Air Flow Sensor (AFS) Low voltage = debitmetru ..schimbat!
94=Hall Effect Switch (HES) High voltage = schimbat senzorul ...dar mai intai verificate firele foarte bine .
Senzor Hall/MRE pe arbore cu came:
Senzorul Hall generează un impuls, care declanşează modulul de aprindere.
Senzorul se găseşte de regulă în chiulasă, în apropierea imediată a arborelui cu came sau a arborelui cu came.
Acest tip de senzor utilizează un tip special de semiconductor pentru transformarea unui câmp magnetic variabil într-o tensiune variabilă. Un câmp magnetic mai puternic generează o tensiune mai ridicată.
Spre deosebire de dispozitivele cu declanşare magnetică, ieşirea unui dispozitiv cu efect Hall nu este influenţată de frecvenţa variaţiilor dintr-un câmp magnetic. Tensiunea produsă de senzorul Hall este de ordinul milivolţilor şi este amplificată de electronică chiar din interiorul dispozitivului. Tensiunea de ieşire rezultată este în general determinată de tensiunea de alimentare, astfel, dacă alimentarea este de 5 V, semnalul de ieşire va fi de 5 V şi, dacă alimentarea este de 12 V, atunci semnalul de ieşire va fi de 12 V. Se produce o oscilaţie completă pentru fiecare dinte care trece.
Pinionul de declanşare face de regulă parte din arborele cu came propriu-zis şi senzorul produce o serie de impulsuri pe care ECU le foloseşte, în combinaţie cu senzorul arbore cotit, atât pentru avansul la aprindere, cât şi pentru calajul injecţiei.