Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20XE relantiu neregulat probleme de turatie, MOARE MOTORU HELP

relantiu neregulat probleme de turatie, MOARE MOTORU HELP

C20XE 2.0 16V SFI 150CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


nightking Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 15
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti
motoru este C20XE si in ultimul timp are urmatoarele simtome se ineaca, nu se tureaza chiar daca tii accelaratia calcata in blana si miroase a gaze nearse uneori isi revine uneori dureaza mai mult aceasta problema, la testul cu agrafa codurile de eroare au fost 66, 73 si 94 am inteles ca e posibil sa fie senzorul de la delcou dar nu sunt sigur. Ce ar putea fii ??? daca cineva are un raspuns astept un post va mutumesc :-ss

Andrei_kul Avatar utilizator
Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 597
Localitate: Chitila
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

daca intrerupe de vina sunt bujiile fisele sau bobina obosita .sal
~Calibra~
The legend comes Back

ionut29tfp Membru ClubCalibra

Mesaje: 1
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti
incearca sa desfaci carcasa de la filtrul de aer, sa scoti filtrul acela din pasla, si fa un drum scurt, 3-4 kilometri sa vezi daca mai apar simptomele....si daca nu mai apar scoate carcasa si filtrul, si ia un filtru conic sport...
la mine se bloca in turatii...la 3000-4000 de ture, nu tragea, si relantiul varia intre 700 si 1100....dupa ce am scos filtrul si am pus unul conic sa rezolvat

sorela Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 118
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Otopeni

nightking scrie:
motoru este C20XE si in ultimul timp are urmatoarele simtome se ineaca, nu se tureaza chiar daca tii accelaratia calcata in blana si miroase a gaze nearse uneori isi revine uneori dureaza mai mult aceasta problema, la testul cu agrafa codurile de eroare au fost 66, 73 si 94 am inteles ca e posibil sa fie senzorul de la delcou dar nu sunt sigur. Ce ar putea fii ??? daca cineva are un raspuns astept un post va mutumesc :-ss



66=Carbon Monoxide (CO) potentiometer High voltage= potentiometru de relanti-tensiune prea mare cum dai capacul ala de plastic pe care scrie SFI este in unul mai aplatizat!Verificat masele, toate cablurile inainte de a schimba si masurate!

73=Air Flow Sensor (AFS) Low voltage = debitmetru ..schimbat!

94=Hall Effect Switch (HES) High voltage = schimbat senzorul ...dar mai intai verificate firele foarte bine .


Senzor Hall/MRE pe arbore cu came:

Senzorul Hall generează un impuls, care declanşează modulul de aprindere.
Senzorul se găseşte de regulă în chiulasă, în apropierea imediată a arborelui cu came sau a arborelui cu came.

Acest tip de senzor utilizează un tip special de semiconductor pentru transformarea unui câmp magnetic variabil într-o tensiune variabilă. Un câmp magnetic mai puternic generează o tensiune mai ridicată.

Spre deosebire de dispozitivele cu declanşare magnetică, ieşirea unui dispozitiv cu efect Hall nu este influenţată de frecvenţa variaţiilor dintr-un câmp magnetic. Tensiunea produsă de senzorul Hall este de ordinul milivolţilor şi este amplificată de electronică chiar din interiorul dispozitivului. Tensiunea de ieşire rezultată este în general determinată de tensiunea de alimentare, astfel, dacă alimentarea este de 5 V, semnalul de ieşire va fi de 5 V şi, dacă alimentarea este de 12 V, atunci semnalul de ieşire va fi de 12 V. Se produce o oscilaţie completă pentru fiecare dinte care trece.

Pinionul de declanşare face de regulă parte din arborele cu came propriu-zis şi senzorul produce o serie de impulsuri pe care ECU le foloseşte, în combinaţie cu senzorul arbore cotit, atât pentru avansul la aprindere, cât şi pentru calajul injecţiei.
Life is a sexually transmitted disease.
Imagine

xzibit_ex2005 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 441
Localitate: Neamt
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Târgu Neamţ

Postby danutz_kalybra » 08 Jul 2010, 00:06

de aproape 1 an sigur a rezolvat omul problema la masina
~Ori suntem calibristi, ori nu mai suntem~

sorela Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 118
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Otopeni

xzibit_ex2005 scrie:
Postby danutz_kalybra » 08 Jul 2010, 00:06

de aproape 1 an sigur a rezolvat omul problema la masina




Poate altcineva mai are aceasta problema ,rezolvarea nu sa dat!
Life is a sexually transmitted disease.
Imagine

Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

eu am spart un motor din cauza asta...defapt din cauza CTS'ului ..din ce descrii tu acolo ..aceleas simtome au fost si la xe'u meu..
Imagine


Înapoi la C20XE

cron