Prima pagină DISCUTII DISCUTII GENERALE REFERINTA PRODUCATOR - ACHIZITIONARE DISCURI FRANA F+S.

REFERINTA PRODUCATOR - ACHIZITIONARE DISCURI FRANA F+S.

Discutii cu caracter general

Moderatori: AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


calipower Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 351
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: Craiova
si eu le am cu gaurele dar sunt cam duse..oricum nu se cunoaste mare diferenta intre aerisite si simple pe calibra in afara de estetic desigur.daca pui mana si in fata tot arde janta cele mai bune dupa parerea mea sunt cele originale GM sau facute dupa specificatiile producatorului
C25XE V6

jady Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 330
Localitate: Bucuresti
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BucureÅŸti
Alias, nu vreau sa te dezamagesc, dar alea nu erau Brembo (daca erau noi) pentru ca la pretul asta nici producatorul nu le vinde: http://www.brembo.com/CatalogoHP/Templa ... odifyGuest Ce ai patit tu seamana cu ce a patit un prieten, foarte entuziasmat ca si-a luat 2 scaune Sparco noi, in tipla cu "numai" 330 RON.
Oriunde in lumea asta, calitatea si firma costa.

In alta ordine de idei, sa nu fiu offtopic si discurile Zimmerman sunt foarte bune, acum depinde daca vrei perforate si/sau striate, ori poti merge pe varianta originala GM adica Ate. Ideea este ca nu ajuti foarte mult fenomenul franare cu discuri perforate sau striate daca nu le pui ca lumea la treaba, iar pentru asta iti trebuie racorduri de frana ranforsate pe exterior cu plasa de otel. Cat despre longevitate, asta tine exclusiv de felul placutelor folosite. Iti recomand placute cat mai moi (ex. EBC Greenstuff), care pe langa "inconvenientul" ca se duc mai repede, scad foarte mult uzura discului si ofera o franare excelenta (asta evident in combinatie cu niste gume de calitate).
16V Calibra proud owner.
X20XEV rebuilt

AWD Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 306
Localitate: Bucuresti
Salutare Tonny.
Poate ar fi o oportunitate cu ocazia schimbarii discurilor sa faci un upgrade la sistemul de franare. niste discuri mai mari de la alt OPEL. Adica sa cauti niste suporti de etrieri sau etrieri cu totul pe la dezmembrari pt a putea monta discuri mai mari in diametru. In rest discurile pot fi de orice fel. perforate cu santuri sau fara. Cele perforate, cu santuri, au avantajul racirii mai rapide dar si dezavantajul unei incalziri mai rapide in cazul utilizarii intense din cauza inertiei termice mai mici. Adica discurile au mai putin material din cauza gaurilor sau a santurilor. Si eu trebuie sa schimb discurile ca sunt pericol.
Oltcit Axel 12TRS
Calibra Turbo 4x4
A4 2.0T quattro.


Înapoi la DISCUTII GENERALE

cron