Prima pagină SUBIECTE TEHNICE X20XEV Probleme Generale X20XEV PROBLEME LA X20XEV

PROBLEME LA X20XEV

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul


Mesaj 23 Iul 2010, 18:35
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

In primul rand curata si tu clapeta de acceleratie si regulatorul de relanti! PE urma verifica releul de incarcare de la alternator. De asemenea, verifica si cablurile de masa care vin la alternator si la baterie. Ar trebui sa fie de ajuns. Daca nu te descuri, da reply si iti dau alte sfaturi! Spor la treaba!
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 30 Aug 2011, 08:53
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Regulatorul de relanti este situat chiar sub furtunul de aer care intra in clapeta de acceleratie, este de forma unui spray mic si se prinde de corpul clapetei (admisia de aer in motor). Are 2 suruburi mi se pare. Demontezi si cureti foarte bine cu spray de frane sau curatitor carburator. Dai cu spray in el si agiti, exact ca pe un spray, pana se aude un zgomot in el(adica lucreaza supapa din interior). Il montezi la loc si gata.
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 30 Aug 2011, 14:11
dtdan Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 77
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BucureÅŸti
''Regulatorul'' are denumirea de ''Idle Control Valve'' sau ''IAC''
Imagine

Cum a zis si VEMANIS este situat sub admisia de aer cea care intra la clapeta de acceleratie , in poza care am atasato am incercuit cu rosu zona unde se afla el, si este prins cu doua suruburi chiar de corpul clapetei si are la un capat o mufa .

Imagine

Eu de exemplu am scos tot corpul de la clapeta , la-m luat in casa si acolo l-am demontat in bucati si spalat cu periuta de dinti :D , IAC-ul cu spray WURTH si acum sta relantiul undeva la 800-900 merge rotund , inainte de asta aveam surubul care regleaza relantiul strans aproape de maxim dupa ce am curatat la-m desfacut pana la limita ca statea turata la 2000 :)

Spor la treaba!
Imagine

Mesaj 18 Sep 2011, 17:23
tonu_adrian Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 77
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Galaţi
dtdan scrie:
'' ...inainte de asta aveam surubul care regleaza relantiul strans aproape de maxim dupa ce am curatat la-m desfacut pana la limita ca statea turata la 2000 :)
..despre ce surub e vorba? eu am schimbat ecu cu unu de omega x20xev si cu opel scaner am reusit sa ridic relantiul de la 700(default pt omega) la 880rpm..

Mesaj 21 Sep 2011, 16:11
dtdan Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 77
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BucureÅŸti
La cablu de acceleratie in capat ai un surub ca si la dacie de regelzi avansul este un surub cu o piulita , slabesti piulita si dupa aceia mai desfaci sau mai strangi surubul ala in functie de cum iti trebuie
(strans tureaza, desfacut subtureaza)

Vezi in foto locul este incercuit cu albastru.

Imagine
Imagine

Mesaj 21 Sep 2011, 18:35
tonu_adrian Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 77
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Galaţi
ala e pt intins cablul de la acceleratie...eu din soft am reusit sa skimb turatia relantiului..

Mesaj 21 Sep 2011, 20:41
dtdan Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 77
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BucureÅŸti
Pai degeaba umbli in soft vezi mai intai surubul ala, la unii lipsesc si este cablul la minim adica la 600-700 rpm relantiul
Imagine

Mesaj 21 Sep 2011, 20:48
tonu_adrian Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 77
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Galaţi
cablul ala dak il intinzi defapt deschizi clapeta de acceleratie, care la relanti sta inchisa, aerul venind prin iac...asa ca daca tu ai iac u dus..probabil ca avand cablul intins mai tare ramane clapeta de acc deschisa si normal sta motorul mai turat....eu ziceam ca am ridicat turatia la relanti din ecu (deci practic poti scoate cablul ala si motorul tot la turatia prestabilita ramane)

Mesaj 22 Sep 2011, 13:01
dtdan Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 77
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BucureÅŸti
Daca merge.... e ok , dar cum o sa prinda putina mizerie clapeta o sa stea turata peste 1500
Imagine


Înapoi la Probleme Generale X20XEV

cron