Prima pagină SUBIECTE TEHNICE X20XEV probleme x20xev

probleme x20xev

X20XEV 2.0 16V Ecotec 136CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 13 Dec 2012, 17:51
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Salutare tuturor colegilor calibristi! De 2-3 zile masina imi face o problema: in orice treapta de viteza as fi (D,N, 1,2,3), in mers cand masina nu e accelerata (in frana de motor cum ar veni, numai ca la cutia automana nu prea ai frana de motor, mie imi sta turometrul la 1000 rpm cand sunt in mers si nu o accelerez) motorul dintr-o data moare, se opreste fara sa dea nici un rateu, nici o trepidare, nimic; pur si simplu se opreste ca si cum i-as lua contactul. Aveti vreo idee de la ce ar putea fi, ce as putea verifica? Ii dau imediat la automat si porneste fara nici o problema, la sfert si asta nu numai cand e cald motorul. In orice moment vreau sa pornesc masina o ia la sfert. Am facut testul cu agrafa si nu mi-a dat nici o eroare. Furtunul care iese din clapeta de acceleratie era taiat si am facut si eu ca romanul, am pus banda pe el si l-am izolat cumva, asta pana gasesc unul la dezmembrari sau pana la urma voi cumpara unul nou.
In rest, masina merge normal, trage bine, nu da in nas, se comporta absolut normal.
Va rog, orice sfat, orice parere e bine-venita in legatura cu oprirea motorului in timpul mersului. Multumesc tuturor si va doresc numai drumuri bune, fara nici un incident !

Mesaj 14 Dec 2012, 01:33
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Salut! Nu ai opbservat nici o schimbare la consum? Este foarte probabil sa iti traga aer fals pe undeva si nu mai stie Ecu sa faca amestecul corect. Verifica mai intai tot traseul de admisie aer de la carcasa filtrului de aer pana la clapeta, poate chiar cu banda aia care ai pus-o tot trage aer fals pe langa.
Se mai balbaie la relanti din cand in cand?
Verifica si furtunurile alea mici de vacuum sa nu fie vreunul scos. Ai cateva prin spate la galeria de admisie.
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 14 Dec 2012, 12:00
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Multumesc de ajutor. Consumul e ceva mai mare, dar ma gandesc ca e din cauza anotimpului rece. Traseul de la filtru de aer pana la clapeta de acceleratie a fost verificat si in afara de primul furtun care iese din clapeta nu am nici o fisura. Furtunasele de vacuum nu le-am verificat, iar cu banda abia aseara am pus si nu am iesit cu masina.
Intr-adevar, uneori motorul avea cateva oscilatii, galopari care multe dintre ele erau aproape insesizabile. Sunt curios cum o sa se schimbe mersul motorului in cazul in care nu mai trege aer fals.
Multumesc mult inca o data ! O sa verific mai atent cele spuse de tine si voi reveni.

Mesaj 14 Dec 2012, 13:25
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Eu vad cel mai repede cand galopeaza daca trage aer fals uitandu-ma la consumul instant cand e motorul cald. Daca e peste 1.0 e clar.
Bafta!
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 14 Dec 2012, 14:06
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Am verificat si furtunele de vacuum si am iesit cu masina la o plimbare. Nu s-a mai oprit de cand am pus banda pe furtun, iar mersul motorului pare ca s-a schimbat radical. O sa vedem cum va reactiona in continuare. Sper sa se fi rezolvat problema. Voi reveni. Rog moderatorii sa nu inchida topicul deocamdata.
Va Multumesc !

Mesaj 19 Dec 2012, 00:02
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Am facut astazi cu masina undeva in jur de 250 km, iar masina a mers normal, fara nici o problema, trepidatie sau ceva, pana cand la un semafor, stand cu piciorul pe frana si in treapta D, a scazut turatia pana la 500 rpm, motorul bineinteles ca trepida si dintr-o data s-a oprit. Aveti ceva idei? Ce as putea verifica,curata,schimba,incerca?
Multumesc !


Înapoi la X20XEV