Prima pagină SUBIECTE TEHNICE AM O PROBLEMA PROBLEME RELANTIU: Variatii,scaderi bruste,subturata.

PROBLEME RELANTIU: Variatii,scaderi bruste,subturata.

Ai o problema cu Calibra ta si nu stii cum sa o rezolvi? Zi-ne despre ea

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Stef Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 39
Localitate: Bacau
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP

Am o problema.. Pe langa faptul ca nu porneste la cheie fara sa o accelerez, nu sta la relantiu nici cand o pornesc, dar nici in mers.. O perioada o acceleram putin pe loc, si nu aveam probleme, dar acum nu mai merge nici asa.. Daca scot senzorul de turatie, il curat putin si il pun la loc, porneste la cheie..merge perfect..dar asta f putin timp, ca iar nu mai sta la relantiu.. Senzorul de turatie se murdareste mereu de ulei (cred) si banuiesc ca din cauza asta am probleme.. se poate sa fie fisurat ceva pe la motor si sa ajunga ulei la senzor?? grav??

Coxi Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 167
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Am si eu o problema asemanatoare doar ca eu am motorul C20NE. Motorul asta are acel senzor de turatie? Daca are, puteti sa ma ajutati si pe mine cum se curata si unde este localizat, eventual si o poza. Mersi.

TzuTzu77 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 383
Localitate: Brasov/Buzau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Pt Coxi, vezi ca ai mai inceput un thread pe tema asta si ti se pusese acolo poza porneste-doar-daca-o-turez-t686.html . Eu l-am curatat de 2 ori, o data cu diluant, si o data cu wd-40, si cu diluant parca s-a simtit mai bine diferenta, dar tot nu tine mult timp. La NE nu e greu de demontat, e prins cu 2 coliere.
EX Calibra '93 C20NE
NOW Astra Coupe '01 Z20LET

Coxi Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 167
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Stiu da ala (IAC) dar am crezut ca mai are ceva senzor ca la mine sta relantiul pe undeva pe la 600 - 650 de rpm si tremura toata, dar poate e de la admisie deoarece imi sufla pe undeva pe la garnitura cred, se aude cand o pornesc. Daca rezolv problema am sa postez rezolvarea. Daca aveti alte idei sunt binevenite.

ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
coxi: Eu unu te-as sfatui sa'l curetzi cu benzina ;)
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Coxi Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 167
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Data trecuta l-am curatat cu diluant si acum am sa urmez si sfatul tau de al curata cu benzina, mai zicea Tony ceva despre curatatul IAC-ului si zicea sa ii dau foc sau ceva de genul asta, am sa mai incerc sa vad ce iese. Poti sa imi spui cum ai montat telescoapele alea la capota si de unde le-ai luat, deoarece m-i se pare super tare. Si felicitari pentru aspectul motorului si al compartimentului motor. :hello:

Coxi Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 167
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
De data asta chiar am sa incerc sa ii dau foc, dar poti sa imi dai un nume de spray dinala? Mersi, am sa caut prin benzinarii. :hello:

TzuTzu77 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 383
Localitate: Brasov/Buzau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Nea' Tonny, da daca ii dai foc nu se topesc chestiile alea de plastic prin el? (acolo unde intra cablul ala) Mie mi-a fost frica sa-i dau foc sa nu-l stric. :lol:
EX Calibra '93 C20NE
NOW Astra Coupe '01 Z20LET

marian_sro Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: piatra neamt
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

eu recomand lasat la inmuiat iac-ul in benzina peste noapte.numai partea de metal, fara plastic.nu recomand sa ii dai foc.e o bobina si e posibil sa se topeasca ceva pe acolo.
curata si clapeta de acceleratie.aia mare.e prinsa cu 4 piulite de 6.o dai jos si o faci bec.foloseste wd40 si carpe care nu lasa scame.trebuie sa mearga usor fara sa agate.din cauza jegului e posibil sa nu inchida perfect.
dupa dai jos capacul de la culbutori si in el ai o sita cu multe straturi din metal.o dai jos o stropesti cu benzina sau diluant si ii dai foc.sa arda la greu.e imbacsita rau.prin ea trec vapori de ulei si in timp se infunda.
dupa ce montezi clapeta de acceleratie pui contact, astepti 30 secunde dupa pornesti si o lasi sa mearga la ralanti cam 15 min.nu accelerezi deloc.nu atingi acceleratia.inainte de orice operatiune DECONECTEZI BORNA MINUS A BATERIEI.se face o mica resetare.ce am incercuit cu albastru e clapeta de acceleratie.

ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Pt COXI:as vrea eu sa am un asemenea compartiment motor :P
Chestia cu telescoapele am vazuto' si eu daca gasesti asa de scurte putem face si noi :grin:
ps:bafta cu iac'u
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

sorela Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 118
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Otopeni

iac-ul se curata in felul urmator dai cu wd 40 in el sau cu sprey de curatat motorul si se conecteaza la baterie k el sa lucreze se lasa n ore pt a se usca si se monteaza la loc!! :p
Life is a sexually transmitted disease.
Imagine

H-O-T Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 147
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Cluj-Napoca
sorela scrie:
iac-ul se curata in felul urmator dai cu wd 40 in el sau cu sprey de curatat motorul si se conecteaza la baterie k el sa lucreze se lasa n ore pt a se usca si se monteaza la loc!! :p

care este plusul si care minusul sau un conteaza ?
direct de la baterie sau pui contactul/pornesti motorul ?
mersi
Imagine


Înapoi la AM O PROBLEMA

cron