Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20XE probleme apa:vas de expansiune gol

probleme apa:vas de expansiune gol

C20XE 2.0 16V SFI 150CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


andrei_1983 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 122
Localitate: baicoi.prahova
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP

cine poate sa imi spuna si mie de ce imi scuipa apa din motor pe toba.mentionez ca am verificat ulei nu am gasit apa in el si nici in vasul de lichid nu am gasit ulei.decat ca la turatii mai mari imi da apa pe toba afara.cine stie sa imi spuna si mie.urgenttt.

schumy Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 171
Localitate: iasi
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
probabil de la condens se aduna apa in toba si o da afara cand o turezi
iubiti-va calibrele nu se fabrica altele

marius_c20xe_xmx Membru ClubCalibra

Mesaje: 7
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Slatina
tare mult as' vrea si eu un raspuns pentru ca si eu am acesta problema....o turez si parca motorul meu i-l trezeste pe harry potter care cu bagheta lui magica face a dispara pana la 2 litri de apa .... subliniez ce a spus schumy ....numai la turatii mari se intampla.....rezolvare sau cel putin motivul :(( :(( :((

sorela Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 118
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Otopeni

sa nu fie garnitura de chiuloasa piscata si sa iti arunce apa pe evacuare
Life is a sexually transmitted disease.
Imagine

wheelman2012 Membru ClubCalibra

Mesaje: 36
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: BucureÅŸti
daca e garnitura de chiuloasa arsa, motorul se incinge/fierbe si ai ulei in lichidul de racire si il vezi in vasul de expansiune, asta in prima faza, apoi o sa apara si in ulei si face spume in baie, rezultatul fiind o pasta maronie, deja in faza asta calezi motorul, acum sa o lamurim cu apa care o vedeti voi pe esapament, toata apa aia e de la condens nimic altceva, apa din motor nu poate ajunge pe evacuare pentru ca motorul se va cala/oprii cu mult timp inainte ca apa sa iasa pe toba finala, oricum ea nu curge ca la robinet in interiorul camerei de ardere. Oricum de cele mai multe ori pierderile de apa se datoreaza unor furtune crapate/fisurate, coliere care nu mai strang bine, radiator spart/fisurat, stuturi de aluminiu oxidate/corodate, deci in prima faza umplii vasul de expansiune cu apa, pornesti motorul si te uiti atent peste tot sa vezi pe unde pica/curge, ideal e sa ai masina pe rampa/elevator, in general curge prin partile inferioare si nu le vezi de deasupra.

lmt Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 26
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: TimiÅŸoara
Cu o mica adaugare ce zice @wheelman2012, cand verifici treaba asta, e bine sa lasi motorul sa se incalzeasca pana porneste termocupla, deoarece asa pateam si eu la un opel tigra, scadea apa din borcan, in 10 minute era gol, dar numai cand ajungea la temp ridicata, facea presiune si atunci pierdeam pe la un T care are legatura cu comutatorul de caldura.
Iar cu ulei in vas, nu e numai de la garnitura de chiulasa, poate fi si din cauza chiulasei, sunt 2 tipuri facute de : (KS)Kolben Schmidt si (Coscast) Cosworth
Cele facute de Kolben Schmidt pot avea problema trecerii uleiului in circuitul de racire, e problema de turnare, cele de la Cosworth nu au. (detalii mai gasesti aici cum sa intentifici daca ai problema asta sau nu http://www.topbuzz.co.uk/info/porous_he ... _heads.htm )
..scuze pt mica paranteza care am facuto.
O zi buna tuturor


Înapoi la C20XE

cron