Prima pagină SUBIECTE TEHNICE AM O PROBLEMA PROBLEME ABS : Postati probleme legate strict ABS.

PROBLEME ABS : Postati probleme legate strict ABS.

Ai o problema cu Calibra ta si nu stii cum sa o rezolvi? Zi-ne despre ea

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


marian_sro Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: piatra neamt
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

e la fe de posibil sa ai numar de dinti diferiti la capatul nou de planetara.cand se schimba cap de planetara se pune cu acelasi nr de dinti pe rotita dintata de pe care citeste senzorul de abs.

andrei_1983 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 122
Localitate: baicoi.prahova
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP

la mine cand e uscat afara sta becul aprins si nu imi intra abs-ul dar cand ploua afara mi se stinge becul si imi intra si abs-ul.are cineva idee de la ce poate fi asta?

alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
andrei_1983 scrie:
la mine cand e uscat afara sta becul aprins si nu imi intra abs-ul dar cand ploua afara mi se stinge becul si imi intra si abs-ul.are cineva idee de la ce poate fi asta?

in momentul in care NU merge abs-ul fa testul cu agrafa si vezi ce cod de eroare iti da. mai mult ca sigur ca e vorba de un contact imperfect.

un lucru super folositor ce l-am aflat azi (pe pielea mea):
SENZORII SUNT ACEEASI PE ORICE MOTORIZARE (INDIFERENT CA MASINA ESTE TRACTIUNE FATA SAU 4X4) PE URMATOARELE MODELE: VECTRA A, VECTRA B, TIGRA, CORSA 1995-2000, ASTRA F ETC.
pentru motorizarile V6, nu bag mana in foc ca sunt aceeasi din cauza ca au si control de tractiune care functioneaza pe baza informatiilor trimise de senzorii de ABS.

sfat la demontare: ca sa nu spargeti senzorii, se desface surubul care prinde suportul senzorului de fuzeta. nu incercati sa scoateti senzorul din suport pentru ca se va sparge 90%
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

sergyu Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 250
Localitate: Tg Mures
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Am facut azi testul cu agrafa pt ABS si am eroare 25 Faulty Sensor toothed Ring ,mi-a fost schimbat cap planetara, ii busit senzorul ?
Prima dragoste nu se uita ,Black Calibra 115 cp.

alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
am mai gasit aceasta completare: Incorrect gear. Check condition of the teeth on crown wheel/toothed ring.
sincer nu am avut de-aface cu aceasta eroare si nu stiu exact despre ce e vorba. eu zic ca nr dintilor de pe capatul planetarei ce ai schimbat-o sunt gresiti.
daca ai schimbat doar pe o parte capul planetarei, da cealalta roata jos si numara cati dinti are planetara originala.
sau poate nu le-ai aruncat inca pe cele vechi si numeri dintii de pe alea

LE: daca asta e singura eroare care ti-o da, senzorii sunt buni. acest cod nu se refera la nici un senzor
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

dtruandreii Membru ClubCalibra

Mesaje: 42
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
cod eroare abs 19
imi poate spune cineva in romana, cuvant cu cuvant ce inseamna si ce trebuie sa fac va rog?
mentionez ca martorul abs se aprinde in mers, dar nu la o viteza anume sau dupa o anumita distanta parcursa si mi se intampla asta de cand am schimbat un cap de planetara care avea acelasi nr de dinti cu cel vechi (deci nu ar fi asta problema)

dtruandreii Membru ClubCalibra

Mesaje: 42
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
stie cineva?

sergyu Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 250
Localitate: Tg Mures
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

cod 19-Solenoids Relay Circuits ,din cite am citit ar fi ceva de releeie
Prima dragoste nu se uita ,Black Calibra 115 cp.

VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Calculatorul de langa scaun, din cate stiam, era ECU al motorului la C20XE. Calculatorul de ABS se afla chiar pe electrovalva de ABS (cutia aia patrata pe care scrie ABS din compartimentul motor, cea din care ies mai multe conducte).
Sunt piciorul care impinge scara...

VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Asa o fi, nu zic nu. Oricum nu le stiu pe toate...:P Zic din ce cunosc si credeam ca asa este. Oricum nu cred ca este vorba despre unitatea de ABS la tine, deoarece se strica foarte rar si la Calibra nu am auzit sa se strice vre una pana acum. Banuiesc ca ar fi ceva la senzorii de la rotile din fata, sau la rotitele alea dintate de pe planetare. Vezi tu care e treaba pe acolo si ne dai de stire.

Numai bine!
Sunt piciorul care impinge scara...

VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Se pare ca unul din senzori este prea aproape / departe de rotita dintata, pe care trebuie sa citeasca. Incearca sa le verifici pozitia din nou, la fiecare. In mod normal, intre roata dintata si senzor, trebuie sa fie aprox. 3-5 mm si perpendicular senzorul.

ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Fai un test cu agrafa pt ABS
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
cauta aici pe topic si vezi ce inseamna eroarea..becul nu cred ca are treaba...
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

piticu Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 84
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Bacău

ghilosul scrie:
Salutari, Nu imi mai intra abs'ul daca depasesc viteza de 5km/h.....
Atata timp cat nu depasesc 5 la ora ABS'ul intra fara probleme simtzind si la pedala(caraiala)
Chestia tare e cand depasesc aceasta viteza....mi se aprinde in bord martorul de la ABS si acesta nu mai intra.....
AM curatat senzorii si tot la fel.....Am ridicat fiecare roata in parte am pornit'o bagat in viteza a 1-2-3-4-5..si martorul nu mi se aprinde...cand am dat'o jos....la fel daca depaseam 5 la ora se aprinde becu in bord si nu imi mai intra... :banghead: Astept pareri..de la voi care poate va'ti mai confruntat cu aceasta problema....
Omul de la care am luat masina mi-a zis ca a schimbat placutele de frana pe fata si de atunci nu ii mai mere..acuma nush daca o fi spus adevarul sau nu...in fine am postat acest TOPIC in sperantza ca ma vetzi ajuta..poate gasesc o solutie fara sa ma duc la vreun mester sau chiar la REPREZENTANTA....
Imagine




Aceiasi problema am avuto si eu si am rezolvata.Am scos siguranta ABS si auma merge fara probleme
Marius

0745015598

Andrei_kul Avatar utilizator
Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 597
Localitate: Chitila
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

43 RH Front Speed Sensor Check Resistance & Connections
~Calibra~
The legend comes Back

AnteriorUrmătorul

Înapoi la AM O PROBLEMA

cron