Prima pagină SUBIECTE TEHNICE AM O PROBLEMA PROBLEME ABS : Postati probleme legate strict ABS.

PROBLEME ABS : Postati probleme legate strict ABS.

Ai o problema cu Calibra ta si nu stii cum sa o rezolvi? Zi-ne despre ea

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Mersi ca imi sari in ajutor da chestia e ca tu esti in romania si eu sunt in grecia asa k nu se merita nush sa vad ce reusesc pe aici daca nu o las asa pana vin acasa...
:good:
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Coxi Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 167
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Stiu ca e mai vechi postul asta dar nu am vrut sa mai deschid altul, deoarece este tot despre ABS.
La mine problema e ca nu imi functioneaza ABS-ul de loc si imi sta aprins in bord martorul de la ABS.
As dori daca are careva lista cu codurile de eroare de la ABS, sa-i fac testul agrafa sa vad ce are si daca se poate si o poza sa imi dau seama care este senzorul de ABS la o roata. Din cat am inteles, testul pt abs se face intre pinii A si K si doar dupa ce ii unesc sa pun contactul (va rog sa ma corectati daca gresesc) dar la mine pe mufa aceea nu am gasit sa fie litere sau cifre in dreptul pinilor.

Coxi Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 167
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Ma scuzati ca sunt insistent dar nu are nimeni lista cu coduri de ABS? :beg:
Si ami am o intrebare, exista Clibra fara ABS din fabrica? Daca da, stiti daca potricesc planetarele de pe alea fara ABS pe alea cu ABS? Deoarece am inteles ca exista ceva diferente de cativa dinti pe ele.

ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Uite in legatura cu codurile de la ABS(si mai multe) ce si cum sa le citesti(sper k stii engleza)
In legatura cu literele nu are cum sa nu fie acolo sterge mufa mai bine de praf poate e murdara si uitate mai bine...Bafta
http://www.topbuzz.co.uk/
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Coxi Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 167
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Mersi de raspuns dar tot nu cred ca imi scrie literele la fire pe mufa. Am sa o curat si am sa ii fac o poza clara sa o postez si poate imi da careva literele dupa culoarea firelor.

ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Eu unu nu cred ca e posibil sa itzi scrie....
Uitate mai atent te rog..
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Postez si eu codurile/semnificaztia lor ca sa le avem aici :wave:



Coduri ABS

12 Initiation of diagnosis. No fault
16 LH Front Solenoid Defective. Check Relay & Connections
17 RH Front Solenoid Defective. Check Relay & Connections
18 Rear Solenoids Defective. Check Relay & Connections
19 Solenoids Relay Circuits, valve relay Defective. Check operation of relays
25 Faulty Sensor toothed Ring, gear Incorrect gear. Check condition of the teeth on crown wheel/toothed ring.
28 LH Rear Soleniod, valve. Defective. Check Relay & Connections
29 RH Rear Soleniod, valve. Defective. Check Relay & Connections
31 Engine Speed Signal Absent
35 Pump Motor, Relay Circuits Defective
37 Stop Lamp Switch Interruption. Check Pedal Switch and Lamp
39 LH Front Speed Sensor Signal poor or absent. Check Air Gap & Operation
41 LH Front Speed Sensor Interruption. Check Resistance & Connections
42 RH Front Speed Sensor Signal poor or absent. Check Air Gap & Operation
43 RH Front Speed Sensor Interruption. Check Resistance & Connections
44 LH Rear Speed Sensor Signal poor or absent. Check Air Gap & Operation
45 LH Rear Speed Sensor Interruption. Check Resistance & Connections
46 RH Rear Speed Sensor Signal poor or absent. Check Air Gap & Operation
47 RH Rear Speed Sensor Interruption. Check Resistance & Connections
48 System Supply Voltage Voltage too low. Check Alternator & Battery
49 System Supply Voltage Voltage too high. Check Alternator & Battery
52 ABS telltale Short circuit/interruption
55 Faulty ABS ECU Defective. Check connections and power
65 Traction control version coding Not programmed
66 Throttle valve aperture angle Malfunction
67 Engine torque reduction Malfunction
68 Resulting throttle valve aperture angle Malfunction
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

calipower Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 351
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: Craiova
am si eu o intrebare..cand te duci sa inmatriculezi masina si aia de la RAR o baga pe tester daca nu iti functioneaza abs-ul dar franele merg bine te trec?tin sa precizez ca masina este dotata cu abs si este si trecut in carte
C25XE V6

ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Nu cred ca au ei treaba cu abs'u sa itzi iese tzie franele cum trebuie :)
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

calipower Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 351
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: Craiova
ma gandeam ca esti obligat la inspectia tehnica sa iti mearga toate sistemele montate pe masina.pe mine nu ma intereseaza absul asa de mult dar ar fi o problema daca m-ar intoarce la rar.daca ziceti ce nu se ia de tine atunci e ok merg fara griji.
am mai avut o data un renualt clio relativ nou si mi-au dat revenire pentru ca nu mergea un proiector de ceata iar acestea nu vin obligatoriu cu masina din fabrica (ex matiz).l-am intrebat de ce mi-a dat revenire pentru un proiector si a zis ca tot ce e montat pe masina trebuie sa mearga..dasta am intrebat de abs
C25XE V6

ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Poate sa fie si din ce zici tu dar mai bine fai un test cu agrafa pt abs si vezi ce itzi zice si asha afli sigur..
Citeste topicu' de la inceput si ai mai :) multe detalii ;)
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

catalin.m scrie:
Salut pe toata lumea, am si eu o problema cu ABS-ul, la viteza mica sa zicem ceva de genu maxim 5 km/h sau cu viteza a1a cand franez intra abs-ul si ramane becul de la abs aprins in bord si nu se mai stinge, abs-ul intra si la o franare normala nu neaparat o franare violenta, precizez ca toate astea se intampla la viteze mici, se pot intampla toate astea din cauza ca am plachetii cam uzati si discurile la fel ?
Multumesc pentru ajutor, zi buna la toata lumea ;)



Verifica daca mai ai rotile dintate de pe spate! Mai exact, fiecare senzor de abs de pe rotile din spate, "citeste" dintii care se aflla pe cate o rotita dintata. Vezi daca le mai ai. Eu asa am patit cu prima mea Calibra, a venit fara alea.... :shock:
Sunt piciorul care impinge scara...

ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Igor scrie:
Am incercat si eu testul cu agrafa din curiozitate, si... STUPOARE!!! nu se aprinde nimic in bord, martorul de ABS este stins. cand pun contactul, singurii martori care se aprind sunt cel de la injectoare (galben) si cel de la rezervor (2 la numar, unul pe panoul de martori iar celalalt pe indicatorul de benzina).
M-am uitat de mai multe ori ca nu cumva sa fi gresit literele dar nu a fost asa! am cuplat A si K. faza e ca ABS-ul functioneaza f bine. eram doar curios.
mai e o problema, cand am scos respectiva mufa, in soclu ei de cuplare (partea de pe caroserie) sunt doar 2 pini care intra in respectiva mufa!!! e normal?, si de ce nu se aprinde martorul sa imi indice si mie ceva acolo?



Verifik poate ai becurile arse in bord pentru k trebuie sa ti se aprinda si cel de la abs nivel ulei presiune ulei baterie.... ;)
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

sergyu Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 250
Localitate: Tg Mures
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

La mine se aprinde dupa aproximativ 10 min de rulare , a fost masina in service si sa schimbat placutele de frina si cap planetara stinga, am sunat la servici sa le spun ca se aprinde senzorul si am primit urmatorul sfat sa rulez cu ea un pic mai mult ca va disparea ca se aprinde din cauza ca a fost schimbat capul de planetara :banghead: .
Prima dragoste nu se uita ,Black Calibra 115 cp.

VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

sergyu scrie:
La mine se aprinde dupa aproximativ 10 min de rulare , a fost masina in service si sa schimbat placutele de frina si cap planetara stinga, am sunat la servici sa le spun ca se aprinde senzorul si am primit urmatorul sfat sa rulez cu ea un pic mai mult ca va disparea ca se aprinde din cauza ca a fost schimbat capul de planetara :banghead: .


Este foarte probabil sa nu fie asezat senzorul cum trebuie pe roata aia dintata din capul planetarei. Cel mai bine te duci la cel care a efectuat operatiunea de mai sus (daca se intampla asta dupa ce ai inlocuit planetara) si ai zici sa iti dea jos senzorul de abs, sa il curete si sa ti-l monteze la o distanta corespunzatoare (verifica sa fie perpendicular pe roata dintata), asemanatoare cu celalalte. De asemenea, poti efectua si tu deomntarea asta.
Am patit o data chestia asta si am procedat la remontarea senzorului pe roata, iar acum functioneza perfect.
Sunt piciorul care impinge scara...

AnteriorUrmătorul

Înapoi la AM O PROBLEMA

cron