Prima pagină SUBIECTE TEHNICE AM O SOLUTIE Problema trapa : REZOLVAT

Problema trapa : REZOLVAT

Ai gasit o solutie la una din problemele uzuale? Spune-ne si noua!

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 09 Aug 2009, 23:35
th3onlyon3 Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 64
Localitate: Arad
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Arad

Ma gandesc ca a fost sters postul respectiv, de aia va scriu poate ajuta.

Se auzea un zgomot tare urat, parca crapa ceva in tavan. Trapa evident nu se deschidea... Daca ajutam cu mana, mai impingeam in sus, mai trageam de ea, mergea cumva. Dar se poate rezolva usor, va costa doar 5-10 lei, si nu 100 de euro (atata miau cerut pe o trapa folosita la schrot).

In primul rand va trebui sa demontati ornamentele din interior. Va trebuie un imbus, si o surubelnita drepta sa scoateti capacelele de plastic. Eu am inceput cu plasticurile negre din fata, deasupra la usa care sunt.
Apoi am demontat "parasolarele" sau ce or fi ele din partea soferului si din partea pasagerului. Api am trecut in partea din spate a masinii. Trebuie demontate toate centurile, vedeti sa nu incurcati surubul de la cele din fata cu cele din spate, cel din fata e mai lung.
Apoi a urmat ornamentul din spate, la fel ca si la cel din fata se scot dopurile din plastic, si se demonteaza cu un imbus foarte usor. Se scoate apoi becul din interior, are loc in fata, unde poti baga o surubelnita dreapta.
A urmat butonul de la trapa, tot cu o surubelnita drepta lam scos afara. Cand toate acestea sunt demontate tavanul trebuie sa pice jos. La mine a fost lipit de chederul de la portbagaj, cu un cutter lam dezlipit, nu a patit nimica.
Trapa e prinsa in 8 suruburi de un suport. Nu aveti treaba cu ele, de acolo se pot face reglajele sau se poate demonta trapa. Tot ce trebuie facut e sa demontati cele 3 suruburi cu care e prins motorasul de mecanism, scoateti firele si atita tot. O sa vedeti pe capatul motorasului, habar nu am ce e aia sau cum se numeste(e un fel de roata dintzata in spirala parca), e prins de motoras cu o siguranta. scoateti siguranta si trageti de ea, rotita aia dintata trebuie sa iasa. La mine a iesit foarte usor, am curatato si am duso la un strungar sa imi faca 5 bucati, doar dintii respectivi sa fie cu 1 mm mai mari. Ma cosat 5 lei.
Daca aveti strungar bun printre cunostinte pteti sa ii spuneti sa faca din otel, tine mai mult. Doar informativ am sunat la reprezentanta si miau cerut 80 de lei pt o rotita dinaia dintata. Am montat tot sistemul inapoi si merge totul ca la carte. In caz daca aveti mizerie , trebiue sa dati toata trapa jos, curatat ambele sine din aluminiu, unse , toate plasticurile curatate. Din cate am citit , sinele trebuie curatate o data la an, de obicei primavara, si o data la 3 ani demontat si curatat pana la capat tot. Toata distractia dureaza cam 3 ore, dar sincer merita (mai bine sudez trapa decat sa dau 100 de euro pe una folosita) Sper sa va ajute, iar daca doreste cineva rotita dinaia dintata, pot trimite gratis, doar taxele de curier sa platiti. Va salut. :-B #:-s

Mesaj 11 Dec 2009, 19:56
S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1110
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Acum am vazut ca ai postat demontarea completa si reparatia, am pus postul tau primul. Multumim pentru ghid! :ymhug:
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 07 Iul 2011, 16:19
Coxi Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 167
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Sal. poti sa imi trimiti si mie o rotita dinaia ca eu tot am incercat sa imi fac una la ceva strungari dar astia din Oradea zic ca nu se pot face. Da-mi un bip la 0745112917 sa vb.

Mesaj 07 Iul 2011, 18:55
dsp4tunnyng Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 961
Localitate: botosani
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BotoÅŸani

iti pot trimite eu rotita din aia...pt numai 20 ron
merg mai repede decat ingerii mei pot sa zboare......

Mesaj 08 Aug 2011, 16:30
Coxi Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 167
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Mersi DSP dar eu am nevoie de o rotita mai mare putin ca imi sunt uzate si acele fire pe care se trage trapa si nu reusesc sa imi fac nicaieri. Daca aveti careva nr de tel al lui th3onlyou3 sa vorbesc cu el ca nu reusesc sa dau de el. Mersi.


Înapoi la AM O SOLUTIE