Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE problema

problema

C20NE 2.0 8V 115CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 19 Apr 2010, 21:45
bogdan_electro Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 78
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
salutari, am si eu o problema la un c20ne, mentionez de la inceput ca problema nu este de natura electrica.
In trepte superioare(incepand de la a 3-a) motorul ajungand in aprox 3000 de ture sau peste parca nu se mai alimenteaza cu benzina, incepe sa trepideze si nu mai urca in ture decat foarte greu si in suturi. Mentionez ca in trepta 1,2, sau fara sarcina motorul depaseste pragul de 4000rpm ajungand chiar pana cand electronica il limiteaza.
Teste facute: agrafa, compresie motor, ambele ok
Piese schimabte: bujii, fise, capac delcou,filtru bezina, debitmetru, sonda lambda, senzor temperatura, senzor detenta( cel de la arbore).
Nu sunt un necunoscator a ceea ce inseamna masini si electronica, dar nu stiu ce ar putea fi....
Astept niste informatii, indicatii.
Va multumesc.

Mesaj 22 Apr 2010, 17:38
schumy Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 171
Localitate: iasi
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
verifica conductele de benzina la rezervor si la motor,apoi vezi pompa de benzina
iubiti-va calibrele nu se fabrica altele

Mesaj 22 Apr 2010, 17:59
bogdan_electro Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 78
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
m-am uitat asa in mare la conducte, oare se poate sa fie pompa defecta in asa fel sa nu mai faca presiune cat trebuie. app cam ce presiune tre sa fie si cu ce o pot masura. As vrea eu sa rezolv problema asta ca in service-uri am tot mers si degeaba mecanicii aia pareau mai putin documentati in ceea ce inseamna masini decat mine X(

Mesaj 24 Apr 2010, 20:03
bogdan_electro Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 78
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
s-a rezolvat, se pare ca nu avea suficienta scanteie pentru detenta. inlocuit bobina de inductie si e in regula, deci pana la urma tot de natura electrica era :)


Înapoi la C20NE

cron