Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE Problema motor

Problema motor

C20NE 2.0 8V 115CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 21 Feb 2012, 15:56
Myrcyk Membru ClubCalibra

Mesaje: 30
Localitate: Braila
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Salut! Am o Calibra din 92,C20NE pe care am pus Gpl de ceva vreme...la relanti cu motorul rece motorul merge rotund pe benzina,dar cand se trece pe GPL merge intrerupt si merge intrerupt chiar daca o trec iarasi pe benzina. Iar cateodata in mers nu se mai accelereaza deloc cand e in viteze dar daca incep sa calc ambreiajul si sa o turez de 2-3 ori pe liber isi revine de cele mai multe ori sau are momente in care trebuie sa o las oprita cateva minute sa isi revina. Intreruperile astea le avea si inainte sa pun instalatia de GPL,dar de cand am pus instalatia parca se intampla mai des.

Mentionez ca am schimbat fisele,bujiile,capac delcou,debitmetre am schimbat vreo 3,IAC-ul l-am curatat de vreo doua ori. Si chiar astazi am scos mufa de la sonda lambda si tot mai avea intreruperi.

Masina da in nas cateodata cand ploua afara si intru cu viteza printr-o baltoaca ceva...am inteles ca e din cauza ca intra apa la sonda lambda.

Am auzit mai multe pareri,ca ar fi senzorul de la clapeta de acceleratie sau sonda lambda dar nu vreau sa cumpar asa piese la intamplare...

Astept parerile voastre. Multumesc Anticipat

Mesaj 21 Feb 2012, 16:27
sorin Avatar utilizator
Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 596
Localitate: Bucuresti
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

Myrcyk scrie:
Salut! Am o Calibra din 92,C20NE pe care am pus Gpl de ceva vreme...la relanti cu motorul rece motorul merge rotund pe benzina,dar cand se trece pe GPL merge intrerupt si merge intrerupt chiar daca o trec iarasi pe benzina. Iar cateodata in mers nu se mai accelereaza deloc cand e in viteze dar daca incep sa calc ambreiajul si sa o turez de 2-3 ori pe liber isi revine de cele mai multe ori sau are momente in care trebuie sa o las oprita cateva minute sa isi revina. Intreruperile astea le avea si inainte sa pun instalatia de GPL,dar de cand am pus instalatia parca se intampla mai des.

Mentionez ca am schimbat fisele,bujiile,capac delcou,debitmetre am schimbat vreo 3,IAC-ul l-am curatat de vreo doua ori. Si chiar astazi am scos mufa de la sonda lambda si tot mai avea intreruperi.

Masina da in nas cateodata cand ploua afara si intru cu viteza printr-o baltoaca ceva...am inteles ca e din cauza ca intra apa la sonda lambda.

Am auzit mai multe pareri,ca ar fi senzorul de la clapeta de acceleratie sau sonda lambda dar nu vreau sa cumpar asa piese la intamplare...

Astept parerile voastre. Multumesc Anticipat

Du-te la mecanic....cu masina in fata rezolvi mai repede problema decat sa primesti aici 20 de raspunsuri
diferite de la diferiti cunoscatori !

Mesaj 21 Feb 2012, 16:54
Myrcyk Membru ClubCalibra

Mesaje: 30
Localitate: Braila
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Am fost la 3 mecanici care au avut 3 raspunsuri diferite...

Mesaj 21 Feb 2012, 17:19
sorin Avatar utilizator
Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 596
Localitate: Bucuresti
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

Myrcyk scrie:
Am fost la 3 mecanici care au avut 3 raspunsuri diferite...

In Braila chiar nu stiu unde sa te trimit.
Cam aceeasi problema am avut-o si eu acum ceva ani cand aveam un logan cu gpl din fabrica .Mergea intrerupt cand trecea pe gaz .Initial cei din service au reglat tachetii si parca mergea mai bine ...dar la calibra nu poti sa reglezi tachetii.
Varianta care a functionat cel mai bine a fost trecerea motorului pe benzina inainte cu 2-3 minute de oprire ( asta o faceam seara)....dupa cateva zile si-a revenit .
Mai mult de atat nu ma pricep la gpl ptr ca nu prea am folosit decat vreo luna un logan cu GPL.
Ca sfat : Nu mai apela la mecanici de cartier ci du-te la un service specializat in GPL.

Mesaj 21 Feb 2012, 18:53
dackota Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1028
Localitate: braila
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Brăila
sorin scrie:
Myrcyk scrie:
Am fost la 3 mecanici care au avut 3 raspunsuri diferite...

In Braila chiar nu stiu unde sa te trimit.
Cam aceeasi problema am avut-o si eu acum ceva ani cand aveam un logan cu gpl din fabrica .Mergea intrerupt cand trecea pe gaz .Initial cei din service au reglat tachetii si parca mergea mai bine ...dar la calibra nu poti sa reglezi tachetii.
Varianta care a functionat cel mai bine a fost trecerea motorului pe benzina inainte cu 2-3 minute de oprire ( asta o faceam seara)....dupa cateva zile si-a revenit .
Mai mult de atat nu ma pricep la gpl ptr ca nu prea am folosit decat vreo luna un logan cu GPL.
Ca sfat : Nu mai apela la mecanici de cartier ci du-te la un service specializat in GPL.


Un service bun GPL il gasesti in braila langa obor. Din cate stiu se pricep cel mai bine baietii,am un pr cu o nubira care la fel ii facea si era din cauza gazului. eventual ei aduc si piese din inst GPL la comanda sau ce ai tu nev de o fi vre-o problema.
Stance Works..

Mesaj 21 Feb 2012, 19:07
Myrcyk Membru ClubCalibra

Mesaje: 30
Localitate: Braila
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Eu nu cred ca e de la gpl ca facea si cand o aveam pe benzina...mai rar ce-i drept... O sa dau o fuga intr-o zi la baietii care mi-au pus instalatia sa vad ce spun si ei.

Mesaj 21 Feb 2012, 22:30
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Eu stau si ma gandesc ca daca iti da in nas pe benzina si zici ca ai schimbat bujii, fise, iac, curatat clapeta acceleratie s.a.m.d...ai avea ceva probleme la alimentare...pompa poate e obosita, filtrul poate e infundat...sau cred ca ar mai putea fi si apa in rezervor...O faza pe care am patit-o la un hyundai: dintr-o data motorul a inceput sa mearga intrerupt, daca il opream si il porneam la relanti, totul era ok, dar cum puneam putin acceleratia, cum incepea iar sa faca probleme; schimbat fise, bujii, sonda lambda,senzor de turatie...degeaba...am zis ca e sarita de la punct si am schimbat kit de distributie si tot degeaba...am zis sa verific tobele poate sunt infundate; totul bun si frumos, pana la catalizator :). Acolo are un fel de ceramica si in timp, s-a dezlipit de pe tabla, s-a rupt si in momentul cand acceleram, din presiunea gazelor astupa evacuare, dar nu asa...era etans. Cred ca ar putea fi si asta o cauza, nu zic sigur, insa o poti avea in vedere.
Instalatia gpl cum o ai? secventiala sau mono?

Mesaj 21 Feb 2012, 23:01
Myrcyk Membru ClubCalibra

Mesaje: 30
Localitate: Braila
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Am schimbat si filtrul de benzina...am curatat si rezervorul...Gpl-ul este secvential. Acum ceva timp am dus-o la un mecanic si ala mi-a desfundat evacuarea ca cica se macinase toate sitele alea pe acolo si s-au adunat intr-un singur loc...a mers o perioada de vreo 2-3 saptamani apoi a inceput sa faca iar...

Mesaj 22 Feb 2012, 07:12
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Myrcyk scrie:
Am schimbat si filtrul de benzina...am curatat si rezervorul...Gpl-ul este secvential. Acum ceva timp am dus-o la un mecanic si ala mi-a desfundat evacuarea ca cica se macinase toate sitele alea pe acolo si s-au adunat intr-un singur loc...a mers o perioada de vreo 2-3 saptamani apoi a inceput sa faca iar...

Din cunostintele care le am despre mecanica, la instalatia secventiala nu ar trebui sa`ti faca probleme; cele mai multe probleme apar la instalatia mono, pentru ca am avut si eu de ambele si cea care ma chinuia tot timpul era cea mono; ba mergea intrerupt, ba era prea gatuita...daca zici ca ti-a curatat sitele din tobe, mai fa o verificare la ele, ia si le mai curata odata, asta o poti face si tu, fara costuri.


Înapoi la C20NE

cron