Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE problema mare-motor c20ne

problema mare-motor c20ne

C20NE 2.0 8V 115CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 15 Apr 2011, 19:17
fabyann4u Membru ClubCalibra

Mesaje: 10
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Calafat
porneste,trepideaza la relanti,se tureaza greu,viteza maxima este 150km/h in viteaza a 4,in a5-a moare motorul,parca merge inecat,consuma exagerat de mult!:(

la testul agrafa mi-a iesit:
21 -pozitia pedalei de acceleratie,senzor de inalta tensiune
56-supapa de control viteza de mers in gol/scurta pe pamant
57-ralanti de control al vitezei supapa/intrerupere
61-rezervor de combustibil,supapa de aerisire/de joasa tensiune
13-senzor oxigen,nici o schimbare in tensiune/circuit deschis

am schimbat debitmetrul,fisele,bujiile,capacul si rotorul,IAC-ul,senzorul de la clapeta de acceleratie,pompa benzina,filtrul de benzina,rampa de injectoare,chestia aia din fata la rampa cu 2 furtune,3 calculatoare (cu toate da aceleasi erori) ... nici o schimbare :( are cineva vreo idee si unde se afla supapele alea?! multumesc...

Mesaj 16 Apr 2011, 07:17
xzibit_ex2005 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 441
Localitate: Neamt
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Târgu Neamţ

debitmetrul vezi sa fie unul bun, indicat e inainte sa cumperi astea sa le vezi functionand pe alta masina...ca doar pe cuvantul omului de le-ai cumparat nu te poti baza doar daca iti asigura proba.

in coduri eroare ai 13-sonda lamda care e pe conducta de evacuare sub electromotor si 21-TPS-ul de pe clapeta acceleratie

56 Idle Speed Control Valve (ISCV) Short to earth- e iac-ul
57 Idle Speed Control Valve (ISCV) Interruption -tot iac
61 Fuel Tank Vent Valve (FTVV) Low voltage

aici ai prima poza cu TPS de pe clapeta acceleratie

Imagine
a2-a poza e cu 61 Fuel Tank Vent Valve (FTVV) Low voltage

Imagine
iar a 3-a poza e cu Iac-ul de la erorile 56 si 57 la numarul 2 iar la 1 e marcat regulatorul presiune benzina care ai zis parca ca l-ai schimbat.
Imagine
~Ori suntem calibristi, ori nu mai suntem~

Mesaj 30 Iul 2011, 09:48
fabyann4u Membru ClubCalibra

Mesaje: 10
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Calafat
am schimbat tot,chair multe piese noi .... nu mai da atatea erori,dar aceeasi problema cu pornirea la cald....porneste repede dar scade turatia la 500 rpm si merge in 3 cateva secunde :(( acum la agrafa cu motorul pornit imi da 13 si 57

Mesaj 30 Iul 2011, 14:02
Andrei_kul Avatar utilizator
Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 597
Localitate: Chitila
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

sonda lambda defecta. bafta
~Calibra~
The legend comes Back


Înapoi la C20NE

cron