Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE Problema cu IAC/ICV

Problema cu IAC/ICV

C20NE 2.0 8V 115CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 15 Iul 2011, 17:33
shadows Membru ClubCalibra

Mesaje: 31
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Roman
Salut, am o problema cu IAC-ul (chiar si dupa curatarea lui si a clapete de acceleratie).Sta la relanti undeva pe la 550-600 rpm.O idee ceva?
Multumesc anticipat.O zi buna

Mesaj 17 Iul 2011, 08:24
Andrei_kul Avatar utilizator
Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 597
Localitate: Chitila
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

posibil sa traga aer fals pe undeva, nu ai montat corespunzator cva.salut
~Calibra~
The legend comes Back

Mesaj 17 Iul 2011, 09:38
shadows Membru ClubCalibra

Mesaje: 31
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Roman
Andrei_kul scrie:
posibil sa traga aer fals pe undeva, nu ai montat corespunzator cva.salut

Salut. Totul e montat bine, chestia e ca si inainte de ca curata IAC-ul tot pe la 550-600 rpm statea.
Am sa verific azi toate furtunurile. Multumesc.

Mesaj 18 Iul 2011, 11:59
shadows Membru ClubCalibra

Mesaje: 31
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Roman
Totul pare in regula cu furtunasele... Este o metoda speciala de a le verifica?
Si daca tragea aer fals nu trebuia ca relantiul sa stea mai sus?
Multumesc. O zi buna.

Mesaj 29 Iul 2011, 12:43
gaby calibra Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 192
Localitate: prahova
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: PloieÅŸti

sal. asa am patit si eu dupa ce am curatat admisia doar ca la mine statea turata, vezi ca e un surubel de unde se regleaza relantiul...
Imagine

Mesaj 29 Iul 2011, 19:03
xzibit_ex2005 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 441
Localitate: Neamt
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Târgu Neamţ

vezi sa nu fie umblat la surubelul reglaj de la clapeta de acceleratie sau la debitmetru
~Ori suntem calibristi, ori nu mai suntem~

Mesaj 04 Oct 2011, 17:31
H-O-T Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 147
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Cluj-Napoca
xzibit_ex2005 scrie:
vezi sa nu fie umblat la surubelul reglaj de la clapeta de acceleratie sau la debitmetru

are si debitmetru surub de reglare?
o problema de genu am si eu doar ca mie imi sta in 8-900 de ture cum ar fi nomal ,cred, si cateodata cand stau la semafoare cade in 5-600 de ture si cateodata moare dintr-o data, daca nu moare incepe sa oscileze intre 6 si 800 ture si mai exista un simptom :la plecare de pe loc normal nu sportiv, cand nu face cele spuse mai in sus, am o mica intarziere de raspuns la acceleratie si merge parca innecat dar foarte putin.
precizes ca am curatat IAC -ul si schimbat cu altul (second), curatat debitmetru de aer .
are cineva idee care ar fi cauza. la testul cu agrafa nici o eroare .
aveti idee daca se poate desface IAC-ul ?
in sarcina trage motorul fara probleme.
mersi
Last edited by H-O-T on 05 Oct 2011, 15:12, edited 2 times in total.
Imagine

Mesaj 04 Oct 2011, 17:45
H-O-T Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 147
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Cluj-Napoca
cum se demonteaza senzorul clapeta acceleratie ii relativ usor ca asa pare? auzisem de la un mecanic ca are ceva surub de reglaj si ca ii ma bine sa nu-l desfac .
se poate curata daca totusi il dau jos ?
mersi
Imagine

Mesaj 05 Oct 2011, 15:13
H-O-T Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 147
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Cluj-Napoca
:-? :-?
Imagine

Mesaj 05 Oct 2011, 15:14
H-O-T Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 147
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Cluj-Napoca
nimeni nu are nici o idee? :(
Imagine

Mesaj 08 Oct 2011, 08:39
H-O-T Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 147
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Cluj-Napoca
problema persista
Imagine

Mesaj 10 Oct 2011, 08:46
H-O-T Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 147
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Cluj-Napoca
rezolvat :D , era o fisa carbonizata langa metalul care intra pe bujie,
dupa ce am schimbat o gramada de IAC-uri si debitmetre de aer,bujii ,furtune pe la admisie si curatat senzori :-? a fost un rahat de fisa arsa
Imagine


Înapoi la C20NE

cron