Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE Problema cu caldura REZOLVAT

Problema cu caldura REZOLVAT

C20NE 2.0 8V 115CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 18 Dec 2010, 17:20
EddyCalibraBuc Membru ClubCalibra

Mesaje: 11
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: BucureÅŸti
Salutare am si eu o problema cu masina si nu stiu ce sa ii mai fac,am tot intrebat persoane insa nimic pana acum.Masina se incalzeste insa nu baga gram de caldura inauntru,decat aer rece.Cineva mi-a zis sa verific instalatia de caldura insa tot rece(furtunele tur-retur) poate cineva sa imi spuna si mie ceva exact va rog sa ma ajutati... Multa stima
Last edited by EddyCalibraBuc on 12 Ian 2011, 22:22, edited 1 time in total.

Mesaj 19 Dec 2010, 12:45
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Ia si te uita la robinetul ala de sub bord, poate s-a rupt si nu mai comuta de la aer rece la cald. Nu mai deschide si nu da voie lichidului sa circule prin radiatorul de caldura.

Mesaj 19 Dec 2010, 15:21
EddyCalibraBuc Membru ClubCalibra

Mesaje: 11
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: BucureÅŸti
eu am intrebat de asa ceva si mi sa spus ca nu exista robinet si nici electrovalva sau ceva de genu...multi m-au sfatuit sa vad daca termostatul e bun si daca da inseamna ca pompa de apa sa dus

Mesaj 19 Dec 2010, 15:42
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

:)) daca desfaci capacul ala de sub bord din partea dreapta, vei vedea spre mijlocul bordului ca o clama pe care vine o tija. Acea tija inchide sau deshide in functie de dorinta aerul(rece sau cald). Daca acea tija e rupta pe directia inchis, atunci nu mai intra apa in calorifer si nu are de unde sa dea caldura. Ia si verifica. Daca nu gasesti iti voi trimite o poza.

Mesaj 20 Dec 2010, 11:00
dsp4tunnyng Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 961
Localitate: botosani
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BotoÅŸani

nu e adevarat nene ...aia ghideaza aeru..daca va trece sau nu prin radiator...iar prin radiator va trece intotdeauna apa....ca si cauze pt frigul din masina poate fi termostatul dus ....radiator infundat ...blocata clapeta p aer rece.si ar mai fi vreo cateva
merg mai repede decat ingerii mei pot sa zboare......

Mesaj 20 Dec 2010, 16:19
EddyCalibraBuc Membru ClubCalibra

Mesaje: 11
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: BucureÅŸti
asta cu radiatorul o inteleg insa d c in maxim 10 minute apa ajunge sa treaca peste 95 de grade si mai ales pe vremea asta si cu electroventilatorul care merge incontinu de cand pornesc motorul :(

Mesaj 20 Dec 2010, 16:40
AWD Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 306
Localitate: Bucuresti
EddyCalibraBuc scrie:
asta cu radiatorul o inteleg insa d c in maxim 10 minute apa ajunge sa treaca peste 95 de grade si mai ales pe vremea asta si cu electroventilatorul care merge incontinu de cand pornesc motorul :(

Furtunele de tur retur radiator racire motor se incalzesc ? (chiar daca ceasul arata 95).
Apoi asa cum spun si colegii de pe forum trebuie verificat daca caloriferul se incalzeste. Eventual desfacuta consola centrala. Daca se incalzeste atunci ar fi de vina clapeta de aer cald.
Motivele ptr care nu baga cald pot fi multiple. E greu sa stii direct ce are pana nu iei cauzele pe rand si le elimini. Daca mot se incalzeste prea repede chiar si pe ger, ai grija sa nu fie pompa defecta.
Oltcit Axel 12TRS
Calibra Turbo 4x4
A4 2.0T quattro.

Mesaj 23 Dec 2010, 13:01
yooopetre Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1540
Localitate: Ilfov
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

In caz ca nu gasesti rezolvarea cu ce ti-au spus colegii mai sus ...ori este caloriferul infundat ori pompa de apa nu mai face servici!
Vand piese Calibra si Vectra A,click pe link...
https://picasaweb.google.com/1027861454 ... byrtiWlgE#

Nr Tel :0764353128 & Ym yooopetre

Mesaj 05 Ian 2011, 07:22
EddyCalibraBuc Membru ClubCalibra

Mesaje: 11
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: BucureÅŸti
ieri am dat radiatorul de racire jos si l-am spalat in cada :)) ce a putut sa iasa din el nu va mai zic...pe urma am desfacut furtunele care duc la incalzire (turul-returul) am suflat pe ele si tot asa a iesit mizerie, am montat totul la loc insa nu sa schimbat nimic acelasi fenomen pana la urma o sa vad termostatul si sa vedem daca nici asa nu merge trb sa ma apus sau sa merg la cineva sa verific radiatorul de caldura...

Mesaj 12 Ian 2011, 22:20
EddyCalibraBuc Membru ClubCalibra

Mesaje: 11
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: BucureÅŸti
salutare am remediat problema cu caldura , problema era pompa de apa insa am schimbat termostatul si termocupla sa fiu sigur plus cureaua de la distributie multumesc pt sfaturi sa auzim de bine

Andrei_kul Avatar utilizator
Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 597
Localitate: Chitila
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

ai schimbat pompa ? acum baga caldura ? ms
~Calibra~
The legend comes Back

EddyCalibraBuc Membru ClubCalibra

Mesaje: 11
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: BucureÅŸti
da am schimbato aia veche era sarita turbina dupa ax si nu se invartea acum merge perfect masina si am schimbat termostatul ca si ala era dus si termocupla...acum mai am de facut cate ceva ca sa o pun la punct sa fie bine

Willy Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 275
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Dej
Daca suntem la categoria 'probleme cu caldura'.. am avut si eu ceva probleme,da am schimbat termostat si senzorashu ala..da acuma nu-mi mai indica temperatura apei .. oare din ce cauza poate fi ?
Nu am pornit masina 2 zile..au fost niste friguri..si a mutit caldura + ca nu-mi mai indica temp apei .. nu ati patit ?


Înapoi la C20NE

cron