Prima pagină SUBIECTE TEHNICE AM O SOLUTIE Presuri ude -Antigel in masina-Geamuri aburite-REZOLVAT

Presuri ude -Antigel in masina-Geamuri aburite-REZOLVAT

Ai gasit o solutie la una din problemele uzuale? Spune-ne si noua!

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


cla Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 337
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
sper sa nu se supere nimeni ca am mai adaug si eu un pic :grin:

Goliti radiatorul de apa si scoateti furtunele de la calorifer..sunt pe undeva pe la mijlocul masinii..
Imagine
Imagine
E cam greu de ajuns la ele si cel mai bine ar fi ca masina sa fie pe o rampa..
Apoi trebuie sa scoateti consola din masina...desfaceti capacul din fata franei de mana cu o surubelnita si desfaceti suruburile
Imagine
Imagine
Ridicati consola si scoateti cablurile de la copm de bord si geamuri electrice
Scoateti scrumiera si desfaceti suruburile din spate
Imagine
Imagine
Desfaceti si suruburile din lateral..sunt 2 pe fiecare parte
Imagine
Acu puteti vedea carcasa caloriferului.Desfaceti cele 4 suruburi
Imagine
Imagine
Trageti usor de carcasa inapoi..ar trebui sa cada caloriferul..
Imagine
Imagine
Author Kenny
Imagine
XPI NEXT LEVEL

S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Mersi mult Cla, si-asa urmeaza sa fac operatiunea de inlocuire... Nu-i asa Bogdane? :))
Calibra Turbo, C20LET, 1993

alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
cla, prima poza e facuta la masina ta? ai 4x4?
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

cla Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 337
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
alex scrie:
cla, prima poza e facuta la masina ta? ai 4x4?

din pacate nu :) pozele sunt de pe net.
Imagine
XPI NEXT LEVEL

Coxi Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 167
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Stie cineva, oare e la fel si la cele care au AC? Si cum se da jos buretele ala care are cauciuc pe el? Eu am dat jos mocheta si am dus-o la curatat dar nu stiu cum sa dau jos buretele ala ca vine parca pana in spatele bordului si cu ce se poate inlocui cauciucul ala care sta intre burete si mocheta ca la mine e copt si se cojeste in bucatele.

Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

si la mine ii spart radiatoru,am scos deocamdata buretele ala si l-am stors si l-am lasat sa se usuce.
Imagine

Coxi Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 167
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Dar cum ai scos buretele ala? Hai ca vad ca esti din Oradea si poate ne intalnim sa imi povestesti ce si cum. :thumbsup:

Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

sigur ca ne putem intalni :) buretele ala eu l-am taiat altfel nu vad cum iesea de akol :D
Imagine

Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

acuma cu gerurile astea numa gheata am pe sub scaune,la pedale,cum vine primavara trebuie neaparat sa schimb rahatu ala de radiator :scratch: .
Imagine


Înapoi la AM O SOLUTIE

cron