Prima pagină SUBIECTE TEHNICE AM O PROBLEMA Pornire grea

Pornire grea

Ai o problema cu Calibra ta si nu stii cum sa o rezolvi? Zi-ne despre ea

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 28 Mar 2014, 17:48
Phantom Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 13
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: Galaţi
Salut.
C20LET nu vrea sa porneasca la prima cheie. Electromotorul invarte si nimic. Mai dau o cheie si o ia, greu dar o ia(urca turometru pana la 2-3k desi motorul nu are turatia asta). Se intampla asa numai cand o las cateva zile nepornita. Am observat ca nu am benzina in rampa de injectoare(apas pe ventil si nu sare benzina). Pe unde ar putea scapa benzina sau ce ar fi?

Multumesc.

Mesaj 21 Mai 2014, 11:22
ALEXANDRU Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 61
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: IaÅŸi
asa am patit si eu si am dat rezervoru jos avand pe sorb o mica garnitura de cauciuc pe care am dat 1 leu si am rezolvat problema sau mai vezi furtune pompa benzina sa nu planga sau regulatoru de pe rampa;succes ;)

Mesaj 12 Iun 2014, 11:29
ilie81axx Membru ClubCalibra

Mesaje: 4
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Mizil
care ar fi procedura ca sa dau rezervorul jos?se da greu?

Mesaj 14 Iul 2014, 21:56
ALEXANDRU Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 61
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: IaÅŸi
are 4 suruburi care le vezi cand te bagi sub masina sunt langa rezervor ;)

Mesaj 04 Aug 2014, 15:43
ilie81axx Membru ClubCalibra

Mesaje: 4
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Mizil
pentru cei carora masina le merge in suturi,pe benzina, eu am rezolvat problema astfel,am scos sorbul din rezervor,sorbul este pozitionat in dreapta masinii in dreptul pasagerului din spate, este o conducta prinsa in rezervor cu 5 suruburi ce se desfac cu o cheie de 8, am scos sorbul am suflat sita care se afla in capatul sorbului,sorbul are pe el un cot,l-am taiat in 2 de la acel cot, si l-am prins cu un furtun scurt de 5 centimetri pus si la un capat si la celalalt coliere,asa incat in rezervor ,sorbul sa nu mai stea rigid ,ci sa se indoaie cat de cat sa ajunga capatul lui chiar pe fundul rezervorului, la montare am sucit invers garnitura de la suruburi si am uns-o si pe o parte si pe cealalta cu vaselina,am montat totul la loc, si masina merge super, si imi trage si sper eu,imi trage si toata benzina din rezervor,cand am scos sorbul,benzina zemuia pe langa el,deci in rezervor mai erau aproximativ 1.5 litri pe care pompa nu ii tragea


Înapoi la AM O PROBLEMA

cron