Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20XE se poate monta turbo pe sfi???nedumerire

se poate monta turbo pe sfi???nedumerire

C20XE 2.0 16V SFI 150CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


panciu Membru ClubCalibra

Mesaje: 19
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Călăraşi
salutare..am o calibra NE de aproape 2 ani...si as vrea sa o las surioarei mele mai mici,(a prins si ea pasiunea de la mn ) si as vrea sa imi iau LET sau SFI...am gasit si una si alta...dar problema e in felul urmator...LET-ul e si mai scump si mai greu de gasit(una buna slabe sanse)...dar nu asta conteaza..LET-ul am inteles de la altii ca ar fi mai preten tios si mai problematic fiind 4x4 si nu gasesti piese ptr el sh...iar SFI-ul e mult mai fiabil....dar imi surade ""turbo""-ul...s-ar putea pune pe SFI?ce ar trebuii skimbat,ce ar trebuii facut?astept cateva sfaturi...am mers si cu SFI si imi place de el cum trage..ar fi sufficient mn...si bun din toate puncetele de vedere...pret,piese..etc etc..multumesc anticipat

Liviu_driver Membru ClubCalibra

Mesaje: 2
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Cluj-Napoca
Da se poate monta dar te costa o caruta de bani si nu stiu daca pana la urma urmei is justificati banii aia.

wheelman2012 Membru ClubCalibra

Mesaje: 36
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: BucureÅŸti
da poti sa pui turbo pe XE dar te costa cat nu face, trebuie sa schimbi biele+pistoane, admisie modificata, debitmetru si injectoare de LET, alta pompa benzina, galerie de evacuare + turbina, alt traseu de evacuare, intercoler + traseu, racire ulei, alt ECU si alte cateva maruntisuri, deci modificarile sunt ample si costisitoare, cel mai bine iti iei un LET cu toate pe el plus ECU si instalatie electrica, iar daca vorbim de fiabilitate nici LET-ul si nici XE-ul nu sunt cele mai fiabile, cel mai fiabil e NE-ul, care ar merge turbo fara sa ii schimbi biele si pistoane ( are compresia mai mica, pistoane adancite ) dar sa mergi pe o presiune de turbo mica si ajungi undeva la 170-180 CP, oricum daca vrei si sa fugi si nic sa nu te coste mult, cel mai bine iti iei un XE in mintile lui, ii faci un soft, admisie, evacuare si o sa ai undeva la 170 CP.


Înapoi la C20XE

cron